Pakistańska Doda

Data: 2012-08-22 16:57:27
Autor: Przemysław M.
Pakistańska Doda
Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:29:52 +0200, Grzegorz Z. napisaů(a):

11-letnia Pakistanka zostaůa oskarýona przez swego sŕsiada o spalenie
Koranu, co zakůóciůo spokój uczuă religijnych. Uczeni w piúmie rozstrzygnŕ,
czy maůa czarownica zasůuguje na úmieră. Pod jej domem zebraůy sić setki
osób gotowych broniă honoru Allaha tak bezczelnie spotwarzonego. Sam
prezydent zarzŕdziů úledztwo. Wůadza rozumie powagć sytuacji. Kilka tygodni
wczeúniej niezadowoleni z jej opieszaůoúci wyznawcy, wyciŕgnćli z aresztu
oskarýonego o bluęnierstwo i spalili go publicznie. Czy religii bowiem nie
naleýy sić szacunek? http://blogs.the-american-interest.com/wrm/2012/08/21/death-for-11-year-old-pakistani-downs-syndrome-girl-accused-of-blasphemy/

Widzisz Grzesiu, a naszym kraju taki ktoú jak ty moýesz bazkarnie sraă na
krzyý.Czyý nasz kraj nie jest wspaniaůy?

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-22 18:27:58
Autor: Adramelech
Pakistańska Doda
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> Odpowiedz na
http://blogs.the-american-interest.com/wrm/2012/08/21/death-for-11-year-
old-pakistani-downs-syndrome-girl-accused-of-blasphemy/

Widzisz Grzesiu, a naszym kraju taki ktoś jak ty możesz bazkarnie srać
na krzyż.Czyż nasz kraj nie jest wspaniały?

A czy wg ciebie sranie na krzyz powinno byc karane? Z jakiego powodu?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-08-22 23:46:28
Autor: Grzegorz Z.
Pakistańska Doda
Przemysław M. napisał:

Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:29:52 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

11-letnia Pakistanka została oskarżona przez swego sąsiada o spalenie
Koranu, co zakłóciło spokój uczuć religijnych. Uczeni w piśmie rozstrzygną,
czy mała czarownica zasługuje na śmierć. Pod jej domem zebrały się setki
osób gotowych bronić honoru Allaha tak bezczelnie spotwarzonego. Sam
prezydent zarządził śledztwo. Władza rozumie powagę sytuacji. Kilka tygodni
wcześniej niezadowoleni z jej opieszałości wyznawcy, wyciągnęli z aresztu
oskarżonego o bluźnierstwo i spalili go publicznie. Czy religii bowiem nie
należy się szacunek? http://blogs.the-american-interest.com/wrm/2012/08/21/death-for-11-year-old-pakistani-downs-syndrome-girl-accused-of-blasphemy/

Widzisz Grzesiu, a naszym kraju taki ktoś jak ty możesz bazkarnie srać na
krzyż.Czyż nasz kraj nie jest wspaniały?

A cóż złego jest w sraniu na krzyż, pedałku?

Jeśli taki krzyż należy do mnie, nie mogę się na niego wysrać?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 09:32:06
Autor: Chiron
Pakistańska Doda
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomości news:k13jvd$r7a$1dont-email.me...
Przemysław M. napisał:

[...]

Problem w tym, że jesteś przeintelektualizowany. Zero dostępu do swoich uczuć, emocjio. Nie masz więc tym bardziej zrozumienia dla cudzych. Jesteś po prostu debilem na poziomie emocji- o EQ w granicach 60- 70. Ale to już Ci pisałem...Po co? No bo to można zmienić. Tylko najpierw musisz chcieć. Musisz zrozumieć, że Ci to przeszkadza.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-23 09:19:28
Autor: Adramelech
Pakistańska Doda
"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> Odpowiedz na
Problem w tym, że jesteś przeintelektualizowany. Zero dostępu do swoich uczuć, emocjio. Nie masz więc tym bardziej zrozumienia dla cudzych.
Jesteś po prostu debilem na poziomie emocji- o EQ w granicach 60- 70.

Rozumiem, że ty jako wybitny ekspert to spraw wszelakich w swoim tajnym autorskim - ale obowiązując niewątpliwie cały świat teście na EQ, ustaliłes własnie taki przedział EQ dla Grzesia? Musisz nad nim jeszcze popracować zanim uszczęsliwisz nim świat bo coś za wielkie widełki ci wychodzą. Po tak wybitnym specjaliści spodziewałem się okreslenia EQ z dokładniościa do setnego miejsca po przecinku.
MSPANC

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-08-23 10:21:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Przecież on ci nie przeszkadza w twoim umiłowaniu krzyża. Nie przeszkadzaj mu więc w sraniu na krzyż, jeśli ma na to ochotę. Ale róbcie swoje w ten sposób, byście nie wchodzili w obszar wolności innych.
Zdaje się, że na tym polega demokracja?

Data: 2012-08-23 10:31:22
Autor: Chiron
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Przeszkadza mi- srając na niego. Ponieważ nie kochasz żony to nie zrozumiesz, że nasranie na jakąś kobietą mogło by przeszkadzać mężczyźnie, który ją kocha.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-23 09:33:24
Autor: Adramelech
Pakistańska Doda
[...]

Ponieważ nie srasz na krzyż przeszkadzasz mi to że nie srasz na te dwie deseczki.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-08-23 10:48:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Współczuję ci. Jesteś zapiekły w swej nietolerancji jak każdy katotalib. Twoje miejsce także w skansenie.

Data: 2012-08-23 12:35:49
Autor: Grzegorz Z.
Pakistańska Doda
Chiron napisał:

Przeszkadza mi- srając na niego.

Przecież to nie twój krzyż? Nie chcę obsrywać twojego, tylko mój własny.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 10:59:21
Autor: pulsar
Pakistańska Doda

[...]

Drastyczne, ale jakże trafne ujęcie problemu...
Dlatego sądzę, że Chironowi czy abc, nie podoba
się demokracja. To kompleks pasterza... tylko
pokornych owieczek jakoś tu systematycznie ubywa...

Data: 2012-08-23 12:30:24
Autor: Grzegorz Z.
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Odpowiedz na pytanie - dlaczego nie mogę sobie nasrać na krucyfiks będący
moją własnością? --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 15:54:43
Autor: Chiron
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Odpisałem Ci- Tobie niejestem w stanie tego wytłumaczyć. Nie jesteś w stanie pojąć najprostszych nawet spraw odnoszących się do sfery emocjonalności. Zamiast tego- racjonalizujesz uczcucia, co oczywiście daje żałosne rezultaty. Zauważ, że równie dobrze- z czysto intelektualnego punktu widzenia- możesz zadać pytanie: dlaczego nie możesz bzyknąć swojej 15 letniej córeczki, która na to wyraża zgodę? Intelektem tego nie rozbierzesz.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-08-25 20:50:26
Autor: Grzegorz Z.
Pakistańska Doda

Przemysław M. napisał:

[...]

Ja też pewnych spraw nie jestem w stanie wytłumaczyć i dlatego nie
wypowiadam się na ich temat.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-23 16:18:07
Autor: Przemysław M.
Pakistańska Doda
Dnia Wed, 22 Aug 2012 23:46:28 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przemysław M. napisał:

[...]

Pedałków to sobie szukaj wśród swoich kolesi pozyteczny idioto. Nie
zrozumiałeś kpiny ale to twój ból nie mój.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Pakistańska Doda