Paklenica - Vagansky

Data: 2010-05-12 13:52:08
Autor: jotem
Paklenica - Vagansky
Będąc w Paklenicy wlazłem na jakąś górę, myślałem, że to Vagansky ale na szczycie nic nie pisało. I teraz nie wiem (wiem, że nie zaczyna się zdania od "i") gdzie byłem. Czy rzeczywiście tam nic nie pisze? Był tam ktoś i może coś o tym napisać?

jotem

Data: 2010-05-12 15:47:06
Autor: Marcin Lubojański
Paklenica - Vagansky
jotem wrote:
[...]

W 2002 roku tylko jakieś kamienie z napisem V.V. 1757
http://www.tramping.slask.pl/foto/wakacje2002/imagepages/image030.htm

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-05-12 17:07:34
Autor: Franz
Paklenica - Vagansky
Użytkownik "Marcin Lubojański"
jotem wrote:
[...]

A było wokół coś wyższego? ;)
Możesz zerknąć na http://wfs.cba.pl/Velebi08/Velebi08.html - zdjęcia i relacja m.in. z trasy Mala Paklenica - Vaganski vrch - Velika Paklenica. Może któreś widoki wydadzą Ci się znajome.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2010-05-21 16:18:07
Autor: Mikka
Paklenica - Vagansky

Dochodzę do wniosku, że nie był to Vagansky. Widziałem ze szczytu Golić a lekko na prawo Bojinac Kuk. U podnóża góry była piękna kotlinka a w niej Banino jezero tyle, że pod śniegiem. Co to mogła być za góra?

jotem

Dorzuce jeszcze swoje, w miare aktualne zdjecie z Vaganskiego. http://picasaweb.google.com/koptam/PaklenicaDinara2009#5382429623959485218

Moze wyszedles na ten szczyt?
http://picasaweb.google.com/koptam/PaklenicaDinara2009#5382429657081244722