Pakt Tusk - Ribentrop?

Data: 2011-07-01 07:44:42
Autor: lupa-honda
Pakt Tusk - Ribentrop?

>    do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly >    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.

>  - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow

>    sil zbrojnych ? > >  - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?

>    malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

>    czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania?

>    czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ? > >  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami

>    mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal

> [...]

Spoko na te i inne pytania niewątpliwie znajdzie odpowiedz Trybnał Stanu. Co jak co ale tej afery nie da zamieść pod dywan jak np. afery hazardowej, stoczniowej i 450 innych. Niech spiskowcy nie liczą na zmiłuj się, te gwiazki które im przylepia WSIak mogą szybko spaść do rynsztoka. A sprawa zakupu jest
dziecinnie prosta. Jeśli policzyć wydatki hochsztaplerów na prezencję na różne fety np. 10-lecia kontynuacji antypolskiej zbrodni (UB/SB, WSI, KLD, UD/UW,
PO), czartery w LOTcie itd.,to za te kwoty możnaby wykupić roczną produkcję Boeningów. Tylko zła wola rządu Tuseka doprowadziła do tej tragedii i za to odpowie, podobnie jak zespół moralnych katów śp.Prezydenta z Niesiłem,Kucykiem,
Wajdaczem, Płonącympsem na czele. Tym razem grubą kreskę zastąpi gruba lina.

--

Pakt Tusk - Ribentrop?