Pakujcie manatki PełODonki !!!

Data: 2010-01-08 16:37:47
Autor: matador
Pakujcie manatki PełODonki !!!
#
Zdaniem Donalda Tuska Sejm postąpił słusznie, przywracając posłów PiS - Beatę Kempę i Zbigniewa Wassermanna - do komisji badającej aferę hazardową posłów PiS. Klub PO w głosowaniu był temu przeciwny.
#

http://www.rp.pl/artykul/2,416650_Premier_cieszy_sie_z_powrotu_Kempy_i_Wassermanna.html

Na obecną chwilę tylko Rzepa (chyba) o tym pisze. Ciekawe dlaczego ?
Bilingi na stół !!!

matador.

Data: 2010-01-08 16:41:04
Autor: Lorn
matador pisze:
#
[...]

Wcześniej nie słyszałeś Tuskowych deklaracji? :> Jeśli mnie pamięć nie myli był przeciwny wykluczenia tych... No... Weteranów komisyjnych :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2010-01-08 17:02:13
Autor: matador
Lorn pisze:

Wcześniej nie słyszałeś Tuskowych deklaracji? :>

Słyszałem, że:

1 Nie ma kryzysu.
2 Stocznie są korzystnie sprzedane.
3 Nie ma afer.

itd...

matador.

Data: 2010-01-08 17:06:58
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

Wcześniej nie słyszałeś Tuskowych deklaracji? :>

Słyszałem, że:

1 Nie ma kryzysu.
2 Stocznie są korzystnie sprzedane.
3 Nie ma afer.

Tak jak nie ma 3 milionów mieszkań, Jako brat Prezydenta nie będę premierem itd... :> A co powiesz w wątku, który barwnym tematem okrasiłeś? :> Czyli jednak nie słyszałeś Tuskowych deklaracji? :>

Data: 2010-01-08 17:34:45
Autor: matador
Lorn pisze:

Tak jak nie ma 3 milionów mieszkań, Jako brat Prezydenta nie będę premierem itd... :>

Za to mamy kulturalne załatwianie ustaw na cmentarzach.
Co do deklaracji Tuska, to zawsze są tylko DEKLARACJAMI i choćbyś pękł, to nie przekonasz mnie, że było, jest i będzie inaczej.

matador.

Data: 2010-01-08 18:26:43
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Heh nie zdziwiłeś mnie matador... Typowe dla Was zachowanie... :> Cytuję: A co powiesz w wątku, który barwnym tematem okrasiłeś? :> Czyli jednak nie słyszałeś Tuskowych deklaracji? :>

Data: 2010-01-08 19:05:49
Autor: matador
Lorn pisze:

[...]

Bardzo się cieszę, że PełO "dostało w zęby" i zachowuje się jak szczury w oblężonej twierdzy. A to dopiero początek.

matador.

Data: 2010-01-08 19:59:50
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Od kogo dostało w zęby? :> O czym ty piszesz? :> Miotasz się jak ryba wywleczona na brzeg :> Potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie? :>

Data: 2010-01-08 20:18:39
Autor: matador
Lorn pisze:

Od kogo dostało w zęby? :> O czym ty piszesz? :> Miotasz się jak ryba wywleczona na brzeg :> Potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie? :>

Prosisz - masz:

http://www.tvn24.pl/12690,1637118,,,platforma-dostalismy-w-zeby-kempa-i-wassermann-wracaja,wiadomosc.html

:-)

matador.

Data: 2010-01-08 20:23:51
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Czyli PSL dało w zęby? :> Niech sobie Wanienka i Klempa siedzą w tej komisji... Bez nich nie byłoby kabaretu :) Zastanawia mnie postawa PSL, gdy np. wygra PO i samodzielnie rządząc dobierze się w końcu do KRUS`u :> Familijny biznes pójdzie na dno? :>

Data: 2010-01-08 20:30:07
Autor: matador
Lorn pisze:
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Złe wnioski, to PO ma problem a strażak zostanie tam gdzie był.

matador.

Data: 2010-01-08 20:37:50
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Strażak powinien zwijać sikawkę :> PO nie liczy na głosy wsi... Bo i po co? :> Tylko głębokie reformy są w stanie zmienić dzisiejszy syf. Opozycja, a w szczególności koalicjant są nadal dekady za potencjalnym rozwojem RP.

Data: 2010-01-08 20:46:34
Autor: matador
Lorn pisze:

Strażak powinien zwijać sikawkę :> PO nie liczy na głosy wsi... Bo i po co? :>

Wygląda na to, że wkrótce Tusk będzie BŁAGAĆ o każdy głos. Niektórzy są straceni dla PO na zawsze. Oprócz tych o których wiesz, doszli wczoraj jeszcze chorzy i ich rodziny. Kto następny ? Więźniowie? Skoro i oni to zostanie okrągłe 0%.

matador.

Data: 2010-01-08 20:55:50
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

Strażak powinien zwijać sikawkę :> PO nie liczy na głosy wsi... Bo i po co? :>

Wygląda na to, że wkrótce Tusk będzie BŁAGAĆ o każdy głos.

Pisząc te herezje sam w to nie wierzysz :>

Niektórzy są straceni dla PO na zawsze.

PiS`owscy podkomendni :>

Oprócz tych o których wiesz, doszli wczoraj jeszcze chorzy i ich rodziny.

To tylko PiS potrafi grać na najniższej strunie ludzkiego nieszczęścia... Nie wstyd ci? Reforma zawetowana przez Prezydenta... NFZ robi co chce... Ciągnięcie tego chorego systemu jest debilizmem...

Kto następny ?

Może Ty... Każdy z Nas może oczekiwać na swój zakichany numerek...

Więźniowie? Skoro i oni to zostanie okrągłe 0%.

Masz pecha :>

Data: 2010-01-08 21:05:54
Autor: matador
Lorn pisze:
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

A ty będziesz miał moralnego kaca, jeżeli wiesz co to uczciwość i moralność.

matador.

Data: 2010-01-08 21:11:11
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:
matador pisze:
Lorn pisze:

[...]

Zobaczymy... Bez jednej partii rządzącej, jakiekolwiek głębsze reformy nie są możliwe do zrealizowania.

Data: 2010-01-08 21:20:22
Autor: matador
Pakujcie manatki PełODonki !!!
Lorn pisze:

Bez jednej partii rządzącej, jakiekolwiek reformy są niemożliwe do zrealizowania.

Nie tylko ja to już słyszałem do obrzydzenia. Cały Świat widział jak się takie gadki kończą.
Groźne są twoje poglądy Lorn...

matador.

Data: 2010-01-08 21:28:52
Autor: Lorn
matador pisze:
Lorn pisze:

Bez jednej partii rządzącej, jakiekolwiek reformy są niemożliwe do zrealizowania.

Nie tylko ja to już słyszałem do obrzydzenia. Cały Świat widział jak się
takie gadki kończą.

Nie w XXI wieku... Zapędy totalitarne w dzisiejszej europie są niemożliwe. Nie mam na myśli samej Polski, gdzie naród potrafi się wypowiedzieć :>

Groźne są twoje poglądy Lorn...

Moje poglądy są słuszne... Jedynie jedna partia rządząca jest w stanie przepchnąć reformy, które są w stanie poprawić dzisiejszą stagnację. :> Lepiej, gorzej... Pożyjemy zobaczymy, ale czas najwyższy coś zmienić. Nie wierzę, że tego nie rozumiesz. :>

Data: 2010-01-08 18:39:30
Autor: wekon
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hi7i55$4p8$1news.interia.pl...
matador pisze:
#
[...]

Tak, tak.. A to przewlekanie i cyrk to niby bez zgody wielkiego Maczu Pikczu, aleś Ty  naiwny Lorn....

wekon

Data: 2010-01-08 18:46:29
Autor: Lorn
matador pisze:
#
[...]

O czym piszesz? :> Tusk nie wypowiadał się w kategorii bezwzględnego wykluczenia weteranów pisowskich... Gdyby PiS miał czyste intencje to by wystawił posłów, którzy choćby pióra nie zbliżali do tej ustawy. :> Hucpa to hucpa... Szkoda, że jeszcze Macierewicza sie forsują na członka komisji Heh.