Pakujecie walizki?

Data: 2011-10-09 21:04:37
Autor: Andy Niwiński
Pakujecie walizki?
No pis-dziaki? Macie juĹĽ te zielone karty? Czy wolicie Madagaskar?
Znowu będziecie przez cztery lata opowiadać, jak to przegraliście, ale wygraliście?
A może zachowaliście resztki honoru i sami się na latarniach powywieszacie?
Bo PO chcieliście wieszac...

Data: 2011-10-09 21:05:43
Autor: Grzegorz Z.
Pakujecie walizki?
Andy Niwiński napisał:

Znowu będziecie przez cztery lata opowiadać, jak to przegrali¶cie, ale wygrali¶cie?

I że wina łże-mediów.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-09 21:06:32
Autor: pluton
Pakujecie walizki?
No pis-dziaki? Macie już te zielone karty? Czy wolicie Madagaskar?

Czyzby pierdziek poniosl straszliwe zwyciestwo i odniosl porazajacy sukces ?

JAkie wyniki, bo ogladam supermana i nie chce mi sie przelacczac ?

Nullification

Data: 2011-10-09 21:11:02
Autor: Grzegorz Z.
Pakujecie walizki?
Andy Niwiński napisał:

No pis-dziaki? Macie już te zielone karty? Czy wolicie Madagaskar?
Znowu będziecie przez cztery lata opowiadać, jak to przegrali¶cie, ale wygrali¶cie?
A może zachowali¶cie resztki honoru i sami się na latarniach powywieszacie?
Bo PO chcieli¶cie wieszac...

Terlikowski już się zesr..... Nie mogę się doczekać jego kolejnego rzutu Wprostem.