Palacze papierosów

Data: 2010-11-14 22:49:01
Autor: Tomy M.
Palacze papierosów
Palacze papierosów to kompletne debile, niszczą
swój organizm i jeszcze za to płacą!!!

.... ale jak nazwać ludzi którzy są niepalący
w sami włażą do dyskotek aby nawdychać się trującego
dymu?! Czy ktoś ich do tego zmusza?! Czy są lemingami?!
Może warto zrobić badania tej grupy?! Może ta choroba
umysłowa jest zaraźliwa?!

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 14:35:44
Autor: Hans Kloss
Palacze papierosów
On 14 Lis, 22:49, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Palacze papierosów to kompletne debile, niszczą
swój organizm i jeszcze za to płacą!!!

Pożeracze tłustej wieprzowiny to kompletne debile, niszczą ...itditp
Konsumenci napojów alkoholowych to kompletne debile, niszczą ...itditp
Zażywający narkotyki to kompletne debile, niszczą ...itditp
Stali klienci fastfoodów to kompletne debile, niszczą ...itditp
Lekomani to kompletne debile, niszczą ...itditp
......itditp
J-23
PS. Nie palę, kilka lat temu odstawiłem fajkę. Niemniej  wcale nie
uważam palenia tytoniu za najszkodliwsze z powszechnie występujących
niezdrowych przyzwyczajeń. Znacznie bardziej IMO ludzie rujnują sobie
zdrowie jedząc świństwa, żrąc bez potrzeby lekarstwa albo pijąc
alkohol bez umiaru. Btw. mit o szkodliwości tzw "biernego palenia"
jest, być może poza jakimiś ekstremalnymi sytuacjami, tylko i
wyłącznie mitem bazującym na naukowym oszustwie.. Ludzie którzy
rozkręcili antynikotynową nagonkę po latach wobec niepodważalnych
dowodów nierzetelności sami przyznali się do fałszerstwa w tej sprawie.

Data: 2010-11-15 00:30:05
Autor: MH
Palacze papierosów
On 14 Lis, 22:49, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> Palacze papierosów to kompletne debile, niszcz&#177;
> swój organizm i jeszcze za to p&#179;ac&#177;!!!

Po&#191;eracze t&#179;ustej wieprzowiny to kompletne debile, niszcz&#177; ...itditp
Konsumenci napojów alkoholowych to kompletne debile, niszcz&#177; ...itditp
Za&#191;ywaj&#177;cy narkotyki to kompletne debile, niszcz&#177; ...itditp
Stali klienci fastfoodów to kompletne debile, niszcz&#177; ...itditp
Lekomani to kompletne debile, niszcz&#177; ...itditp
.....itditp
J-23
PS. Nie pal&#234;, kilka lat temu odstawi&#179;em fajk&#234;. Niemniej  wcale nie
uwa&#191;am palenia tytoniu za najszkodliwsze z powszechnie wyst&#234;puj&#177;cych
niezdrowych przyzwyczaje&#241;. Znacznie bardziej IMO ludzie rujnuj&#177; sobie
zdrowie jedz&#177;c &#182;wi&#241;stwa, &#191;r&#177;c bez potrzeby lekarstwa albo pij&#177;c
alkohol bez umiaru. Btw. mit o szkodliwo&#182;ci tzw "biernego palenia"
jest, by&#230; mo&#191;e poza jakimi&#182; ekstremalnymi sytuacjami, tylko i
wy&#179;&#177;cznie mitem bazuj&#177;cym na naukowym oszustwie.. Ludzie którzy
rozkr&#234;cili antynikotynow&#177; nagonk&#234; po latach wobec niepodwa&#191;alnych
dowodów nierzetelno&#182;ci sami przyznali si&#234; do fa&#179;szerstwa w tej sprawie.

==============

Sensowny post.. Poważnie !! , w pełni się zgadzam. Tzw. palenie bierne , IMHO to
wymysł w stylu dziury ozonowej. Oczywiście abstrahuję od skrajnych przypadków ,
gdy niemowle przebywa na melinie 2x2m , w której tylko "siekierę powieszić".. No więc o co chodzi ?? Nie wiadomo ??  No to wiadomo , że o pieniądze.. Popatrzmy na to w sposób następujący :

1. Nadużywających alkoholu jest relatywnie mało (w stosunku do palaczy fajek ,
bądź ludzi muszących podróżować) , bo czasy takie , że trzeba zarobić na to ,
śmamto i owamto..  Po pijaku nie zarobisz !!  Wobec tego , na tych co piją
okazjonalnie , nie zarobi się. Można zarobić na ochlaptusach , ale ci z kolei
groszem nie śmierdzą. No to co robimy ??  TANIĄ WÓDĘ i coś tam darmozjady zarabiają.

2. Palaczy nałogowych jest trochę więcej niż ochlaptusów. No to jazda !!! Robią
psychozę i walą akcyzę na MAX. Ci co kurzą nałogowo (a jest ich wielu) , będą
robić z taką samą efektywnością , mają kasę , no to jazda... trza wydrzeć kasy
ile się da..  3. Każdy biznes łączy się z podróżami..  No to sruuu..  Akcyza na maxa , ceny
towarów wyższe o koszty transportu , co za tym idzie więcej udoju z podatku VAT..

No i tak się nakręca globalna spirala inflacji pod pretekstem dbałości rządów o
zdrowie obywatela..  I tak postępowały wcześniejsze rządy , tak postępują obecne
i tak będą postępować przyszłe..  I tak jest w całej EU !!

I co się dziwić , że Chiny i cały daleki wschód pomimo olbrzymich dysonansów
ekonomicznych wewnętrznych (póki co) , zaczynają połykać "resztę świata" ? Oczywiście na cały problem nie należy patrzeć jedynie poprzez pryzmat fajek i
wódy.. Normalne były lata 60-te i 1-wsza połowa 70-tych. Mam na myśli pomimo
zasadniczych różnic politycznych Europę zarówno wschodnią jak i zachodnią..

MH  --

Data: 2010-11-15 12:05:40
Autor: jadrys
Palacze papierosów
W dniu 2010-11-15 00:30, MH pisze:

==============

[...]

MH

O czym ty pieprzysz? Nie życzę żebyś mnie zatruwał tym swoim śmierdzacym dymem i to wszystko. Kończy się terror palaczy tego śmierdzącego swiństwa i każdy powinien się z tego cieszyć.. każdy poza tym baranem o słabej wloli ktory nie moze sobie poradzić ze swoim nałogiem rzecz jasna.

Data: 2010-11-15 00:40:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Palacze papierosów
Hans Kloss wrote:

[...]

Największym kretyństwem jest zakaz palenia na ulicy, gdzie człowiek wdycha pół tablicy Mendelejewa pochodzącej ze spalin wydobywających się z rur wydechowych samochodów, a zwykłego kiepa zapalić nie może. Kto to qwa wymyślił?
--
Pit

Data: 2010-11-15 01:12:05
Autor: MH
Palacze papierosów
Hans Kloss wrote:

> [...]
> dowodów nierzetelno&#182;ci sami przyznali si&#234; do fa&#179;szerstwa w tej sprawie.

Najwi&#234;kszym krety&#241;stwem jest zakaz palenia na ulicy, gdzie cz&#179;owiek wdycha pó&#179; tablicy Mendelejewa pochodz&#177;cej ze spalin wydobywaj&#177;cych si&#234; z rur wydechowych samochodów, a zwyk&#179;ego kiepa zapali&#230; nie mo&#191;e. Kto to qwa wymy&#182;li&#179;?
-- Pit

Ocipiales czy co ??  Cala tablica Mendelejewa , a nie jakies 1/2..  O wymyslnych
zwiazkach organicznych i nieorganicznych nie wspomne.. To dopiero jazda !!
Pamietam Zakopane , Krynice itp.. z lat 70-tych..  Tymczasem tydzien w tydzien
te same informacje z "zakopianki".. Fajnie bylo w tamtych latach poprzechadzac
sie po Krupowkach.. Baaa , nawet poczatek 90-tych. Specyficzny klimacik. A teraz ?!
QRVA !!!  CO ZA IDIOCI TAM JEZDZA !! , zeby wpirdolic na krupowkach sznycla w
bulce "Made in McDonalds" ??

MH

Data: 2010-11-15 02:50:23
Autor: boukun
Palacze papierosów

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ibps1g$f39$1news.onet.pl...
Hans Kloss wrote:

[...]

Może dla ciebie i innych narkomanów, ale ja tyfusiarstwa nie cierpię i sobie nie życzę, żebym ja i moje dzieci narkotyki wdychali czy wąchali... Gazuj się w domu...

boukun

Data: 2010-11-15 23:15:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Palacze papierosów
boukun wrote:

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Ha, ha ha! Ja nie palę boukunku.
--
Pit

Data: 2010-11-15 02:47:53
Autor: boukun
Palacze papierosów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:59e6a513-48e6-42f2-b48b-9c69a53b1ac8i17g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Jak do narkomana wchodzę do domu, to mnie odrzuca ze smrodu jego kurtki wiszącej w przedpokoju, a ja potem muszę prać swoje rzeczy i myć głowę...

boukun

Data: 2010-11-15 02:45:14
Autor: boukun
Palacze papierosów

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4ce0594f$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz będziemy wchodzić, a tyfusiarstwo będzie na zewnątrz, he, he, he...
Wchodziliśmy, bo chcąc się pobawić i dupcie wyrwać, nie mieliśmy innego wyjścia, a wy narkomani nas truliście, bo wypalone mózgi macie...

boukun

Data: 2010-11-15 07:35:49
Autor: Jingiel
Palacze papierosów

Palacze papierosów to kompletne debile, niszczą
swój organizm i jeszcze za to płacą!!!

Internauci piszący na grupach dyskusyjnych to tez debile. marnują czas przy kompach i jeszcze za to płacą rachunki za internet i prąd :-)))

Jingiel

Data: 2010-11-15 09:19:24
Autor: boukun
Palacze papierosów

Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:ibqkc5$ico$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tłumacz sobie swój chorobliwy i szkodliwy nałóg, tłumacz...
Jak można tyfusiarstwo do internetu porównać?

boukun

Data: 2010-11-15 07:45:20
Autor: Azor jest pedałem
Palacze papierosów
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał

... ale jak nazwać ludzi którzy są niepalący
w sami włażą do dyskotek aby nawdychać się trującego
dymu?!

Jak w sami włażą, to są głupcy, gdyby w sami nie włazili, to inna prawa.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Palacze papierosów