Palący i niepalący w jednym mieszkaniu

Data: 2013-01-29 08:59:36
Autor: Szpilka
Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
Jedno mieszkanie. Dwie obce sobie osoby mieszkają (współwłaściciele). Palący i niepalący. Czy ten niepalący może zakazać palenia? A jeśli ten palący ostentacyjnie pali to ten niepalący ma jakieś prawa? Co może zrobić by w mieszkaniu nie palono? Można to jakoś wyegzekwować prawnie?

Sylwia

Data: 2013-01-29 09:05:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-01-29 08:59, Szpilka pisze:
[...]

Powództwo o zaniechanie immisji.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 09:14:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.01.2013 09:05, Liwiusz pisze:
[...]

A może obrona konieczna przed zatruwaniem toksycznymi emisjami?

Data: 2013-01-29 11:55:44
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 29 Jan 2013, Szpilka wrote:

W dniu 2013-01-29 09:14, Andrzej Lawa pisze:
A moe obrona konieczna przed zatruwaniem toksycznymi emisjami?

Czyli?

  Gaszenie peta, ale bez uszkadzania palcego, bo to ju by
byo przekroczenie zakresu. May rozpylacz wody moe by
w sam raz :P
(to jest objanienie czym moe by obrona konieczna, nie
stwierdzenie e to na pewno waciwa droga).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-29 08:20:29
Autor: witek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

u nas dyro szkoy uywa ganicy jak kogo dorwa.

Data: 2013-02-01 08:54:35
Autor: Alek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Uytkownik "witek" <witek7205@interia.pl.invalid> napisa

[...]

To musiao by do dawno. Dzi nauczycielowi nie wolno robi takich rzeczy, to prawo przeszo na uczniw.

Data: 2013-01-29 13:56:49
Autor: Andrzej Lawa
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu

Czyli?

 Gaszenie peta, ale bez uszkadzania palcego, bo to ju by
byo przekroczenie zakresu. May rozpylacz wody moe by
w sam raz :P

Na przykad. Albo automatyczny system ganiczy czy te przynajmniej
ekstremalnie gony czujnik dymu ;->

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

Data: 2013-01-29 09:15:49
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-29 09:05, Liwiusz pisze:
[...]

A ile czasu to może trwać?
A ktoś przez ten czas będzie palić.

Sylwia

Data: 2013-01-29 09:21:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-01-29 09:15, Szpilka pisze:
[...]

To zależy. Można pokusić się o odpowiednie zabezpieczenie powództwa na czas sprawy.

PS. Współczuję palącemu lokatora.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 09:22:58
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.01.2013 09:21, Liwiusz pisze:

To zależy. Można pokusić się o odpowiednie zabezpieczenie powództwa na
czas sprawy.

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Jak jakiś narkoman chce się zatruwać, to niech zatruwa siebie a nie innych!

Data: 2013-01-29 09:25:04
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-01-29 09:22, Andrzej Lawa pisze:
[...]

To nie narkoman, to miłośnik Rostowskiego ;)

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 09:25:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.01.2013 09:25, Liwiusz pisze:
[...]

Papierosy to narkotyki. Legalne, ale narkotyki.

Data: 2013-01-29 09:30:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-01-29 09:25, Andrzej Lawa pisze:
[...]

No i co z tego? Kawa też.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 09:32:31
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-29 09:30, Liwiusz pisze:
[...]

A czy jak pijesz kawę to zatruwasz innych?

Sylwia

Data: 2013-01-29 09:33:33
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.01.2013 09:30, Liwiusz pisze:

To nie narkoman, to miłośnik Rostowskiego ;)

Papierosy to narkotyki. Legalne, ale narkotyki.

No i co z tego? Kawa też.

Nic, póki nie będziesz zatruwał mojego powietrza swoim lotnym
narkotykiem albo wlewał mi swojego płynnego do gardła.

Generalnie jestem za legalizacją narkotyków pod warunkiem surowego
karania za narzucanie ich innym w postaci np. biernego palenia.

Data: 2013-01-29 09:33:11
Autor: spp
W dniu 2013-01-29 09:21, Liwiusz pisze:

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Hmm, ten niepalący nie jest lokatorem. ;)

--
spp

Data: 2013-01-29 09:35:26
Autor: Szpilka
[...]

Czy zmienia coś fakt, że osób niepalących mieszkających razem jest więcej, w tym małe dzieci?

Sylwia

Data: 2013-01-29 11:07:17
Autor: RadoslawF
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Dnia 2013-01-29 09:35, Uytkownik Szpilka napisa:

Powdztwo o zaniechanie immisji.

A ile czasu to moe trwa?
A kto przez ten czas bdzie pali.

To zaley. Mona pokusi si o odpowiednie zabezpieczenie powdztwa na
czas sprawy.

PS. Wspczuj palcemu lokatora.

Czy zmienia co fakt, e osb niepalcych mieszkajcych razem jest wicej, w tym mae dzieci?

Nie bardzo.
Zdajesz sobie spraw e palenie to nag ?
Bo mam wraenie e pytanie pado na niewaciw grup.
Skoro nie masz gdzie mieszka to sprzedaj ten udzia w tym
mieszkaniu i kup lub wynajmij inne.
I nie tra czasu na dziaania pozorne.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-29 11:42:27
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-29 11:07, RadoslawF pisze:
[...]

Zdaj sobie jak najbardziej, jestem osob niepalc.

Bo mam wraenie e pytanie pado na niewaciw grup.

Dlaczego? Pytam czy niepalcy maj jakie prawa.

Skoro nie masz gdzie mieszka

Moe mam, moe nie mam.
Chciaam wiedzie co mog w swojej wasnoci.
Niezalenie czy tam mieszkam, czy nie.

to sprzedaj ten udzia w tym
mieszkaniu i kup lub wynajmij inne.

Kupisz 1/2 mieszkania z lokatorem i obcieniem doywocia?

I nie tra czasu na dziaania pozorne.

Ten kto nie chce sprzeda, nie chce kupi, nie chce wynajmowa.
Mam tak siedzie jak jeopa i czeka na koniec wiata?

Sylwia

Data: 2013-01-29 12:54:02
Autor: RR
W dniu 2013-01-29 11:42, Szpilka pisze:

Mam tak siedzie jak jeopa i czeka na koniec wiata?

Kup mu e-papierosa.

Data: 2013-01-29 13:19:01
Autor: RadoslawF
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Dnia 2013-01-29 12:54, Uytkownik RR napisa:

Mam tak siedzie jak jeopa i czeka na koniec wiata?

Kup mu e-papierosa.

To nie jest takie proste, czowiek najpierw musi doj do wniosku
e czas rzuci. Ale szybciej go namwi do rzucenia czy przestawienia
si na erzace ni go ubezwsnowolni w jego wasnej czci mieszkania.

I jeszcze jedno o czym nikt nie napisa a wiedzie powinna.
Jak si uprze to spraw doprowadzi do sdu i wspwaciciela
wkurzy naprawd mocno. O tam jak wyglda horror mieszkania z
wrogiem jakim stanie si taki wspwaciciel czasami mona
poczyta w sieci. I bardzo odradzam sprawdzenie tego na wasnej
skrze.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-29 14:11:18
Autor: RR
W dniu 2013-01-29 13:19, RadoslawF pisze:
[...]

Ale nie musi niczego rzuca. E-fajek to tylko inny sposb nikotynizowania, ktry nie zmusza do rezygnacji z wikszoci przyzwyczaje, a jednoczenie o znikomym wpywie na osoby postronne.
Istnieje due prawdopodobiestwo, e gdyby Szpilce udao si gocia "przestawi", zyska jego ogromn wdziczno.

Data: 2013-02-01 09:00:32
Autor: Alek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Uytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa

Zdajesz sobie spraw e palenie to nag ?

I co z tego? Nikt nie zakazuje palenia w ogle. Ale niech palcy pratykuje swj nag zgodnie z prawem oraz zasadami wspycia spoecznego.

Bo mam wraenie e pytanie pado na niewaciw grup.
Skoro nie masz gdzie mieszka to sprzedaj ten udzia w tym
mieszkaniu i kup lub wynajmij inne.
I nie tra czasu na dziaania pozorne.

A ja mam wraenie, e twoja odpowied jest nieadekwatna do tej grupy.

Data: 2013-02-01 09:05:36
Autor: spp
W dniu 2013-02-01 09:00, Alek pisze:

Zdajesz sobie spraw e palenie to nag ?

I co z tego? Nikt nie zakazuje palenia w ogle. Ale niech palcy
pratykuje swj nag zgodnie z prawem oraz zasadami wspycia spoecznego.

Oczywicie.
Pamitaj e palcy jest w _swoim_ domu. Moe mu niepalcy przeszkadza  i to on zgodnie z prawem i zasadami wspycia spoecznego powinien si wynie?

--
spp

Data: 2013-02-01 09:52:03
Autor: Alek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Uytkownik "spp" <spp@op.pl> napisa

I co z tego? Nikt nie zakazuje palenia w ogle. Ale niech palcy
pratykuje swj nag zgodnie z prawem oraz zasadami wspycia spoecznego.

Oczywicie.
Pamitaj e palcy jest w _swoim_ domu.

Niepalcy te.

Moe mu niepalcy przeszkadza  i to on zgodnie z prawem i zasadami wspycia spoecznego powinien si wynie?

artujesz? Czym moe mu przeszkadza niepalcy, niepaleniem?
Tak sobie zoliwie siedzi i nie mierdzi?

Data: 2013-02-01 09:58:53
Autor: spp
W dniu 2013-02-01 09:52, Alek pisze:

[...]

Dlatego musz si dogada. Oboje maj dokadnie takie same prawa i obowizki. Prba sdowego narzucenia wasnych wymaga do niczego dobrego nie doprowadzi std pewnie uwaga Liwiusza. :(

Moe mu niepalcy przeszkadza  i to on zgodnie z prawem i zasadami
wspycia spoecznego powinien si wynie?

artujesz? Czym moe mu przeszkadza niepalcy, niepaleniem?
Tak sobie zoliwie siedzi i nie mierdzi?

Wanie. I za wczenie wstaje, spuszcza wod w nocy i .... tysice innych uciliwoci mona wymyla. :(

--
spp

Data: 2013-02-01 23:31:00
Autor: Alek
[...]

Na razie mamy tak sytuacj, e jedna strona aktywnie zatruwa ycie drugiej a do tej drugiej nie ma analogicznego zarzutu.

[...]

Wymyla mona, tylko po co? Co to miaoby mie wsplnego z tematem?

Data: 2013-02-01 23:48:49
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 1 Feb 2013, Alek wrote:

artujesz? Czym moe mu przeszkadza niepalcy, niepaleniem?

  Chyba bya taka karykatura, chyba Mleczki.
"Czy bdzie panu przeszkadzao, jak nie bd pali" :P

Tak sobie zoliwie siedzi i nie mierdzi?

  No. Cham jeden.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-02 07:47:26
Autor: Alek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Uytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa
On Fri, 1 Feb 2013, Alek wrote:

[...]

:)

Data: 2013-02-01 08:56:15
Autor: Alek
Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Błąd! Winno być "palącego".

Data: 2013-02-01 09:16:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-01 08:56, Alek pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Błąd! Winno być "palącego".

Nie ma tam błędu.

--
Liwiusz

Data: 2013-02-01 09:53:13
Autor: Alek
Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Błąd! Winno być "palącego".

Nie ma tam błędu.

To w takim razie jest w twojej postawie.

Data: 2013-02-01 10:08:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-01 09:53, Alek pisze:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

PS. Współczuję palącemu lokatora.

Błąd! Winno być "palącego".

Nie ma tam błędu.

To w takim razie jest w twojej postawie.

Średnio mnie obchodzi Twoje zdanie :P
--
Liwiusz

Data: 2013-02-01 23:24:40
Autor: Alek
[...]

O, to, to, wdupiemanie drugiego człowieka typowe dla palaczy.

Data: 2013-02-01 23:34:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-01 23:24, Alek pisze:
[...]

Ciekawym jest zatem to zaobserwować u niepalącego :P

--
Liwiusz

Data: 2013-02-01 23:46:25
Autor: Alek
[...]

Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?

Data: 2013-02-02 03:55:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-02-01 23:46, Alek pisze:

[...]

To takie dziwne, że niepalący może mieć poglądy zbieżne z palącymi, terroryzowanymi przez palące kurwy ???

Pytam bo nie wiem.

P.S.
JA PALĘ.

P.S.2

Kiedyś jeździłem koleją ... i w pełni identyfikowałem się z tym tekstem M.Ś.:

"Pytam: dlaczego niepalący
wsiadają bez skrupułów do przedziałów
dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
są wiecznie urażeni?

Mój mały przyjacielu, papierosie.
Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
Niszczmy się nawzajem, czule
zobowiązani.

Pytam: dlaczego niepalący
nie doceniają naszej samotności,
naszej niemądrej odwagi, naszego
żaru, popiołu?"

Niepalący są gorsi od pedałów odbywających stosunek na oczach biskupa ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-02-02 12:43:10
Autor: Andrzej Lawa
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
W dniu 02.02.2013 03:55, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

"Pytam: dlaczego niepalcy
wsiadaj bez skrupuw do przedziaw
dla palcych? Czemu chc dominowa? Czemu
s wiecznie uraeni?

Zwracam uwag, e w tym przypadku to palcy wadowa si do przedziau
dla niepalcych i chce, menda jedna, dominowa.

Mj may przyjacielu, papierosie.
Spdziem z tob wicej czasu ni z kimkolwiek.
Niszczmy si nawzajem, czule
zobowizani.

ROTFL

Poezja ku czci szkodliwych dla otoczenia narkotykw... aosne.

Data: 2013-02-02 14:45:56
Autor: spp
W dniu 2013-02-02 12:43, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Wrcz przeciwnie - z tego co rozumiem to spr toczy si miedzy wspwacicielami tego samego przedziau.

Rozwizanie jest proste - w parzystych godzinach palcy korzysta ze swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalcy.

:)

--
spp

Data: 2013-02-02 14:51:18
Autor: Arek
W dniu 2013-02-02 14:45, spp pisze:
Rozwizanie jest proste - w parzystych godzinach palcy korzysta ze
swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalcy.

Palacze nie maj praw.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-02-02 19:48:00
Autor: Alek
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Uytkownik "Arek" <arnold@buzdygan.com> napisa

Palacze nie maj praw.

Ale skd! Maja prawo do zgonu w mczarniach. Minister zdrowia ostrzega i osobicie da przykad.

Data: 2013-02-02 15:00:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 02.02.2013 14:45, spp pisze:

Zwracam uwag, e w tym przypadku to palcy wadowa si do przedziau
dla niepalcych i chce, menda jedna, dominowa.

Wrcz przeciwnie - z tego co rozumiem to spr toczy si miedzy
wspwacicielami tego samego przedziau.

Ale palcym jest NOWY waciciel - czyli zoliwie kupi miejsce dla
niepalcych eby zatruwa.

Rozwizanie jest proste - w parzystych godzinach palcy korzysta ze
swoich wszystkich praw, w nieparzystych - niepalcy.

Jest jeszcze prostsze rozwizanie - kto ju tu wspomina patent z
Seksmisji ;->

Data: 2013-02-02 07:49:13
Autor: Liwiusz
[...]

Oczywiście, że nietrafnie, tak jak większość Twoich tez w wątku :P

--
Liwiusz

Data: 2013-02-02 09:44:03
Autor:
Użytkownik "Liwiusz" napisał:
Hmm... Domyśliłem się, że jesteś palaczem. Mówisz, że nietrafnie?
Oczywiście, że nietrafnie, tak jak większość Twoich tez w wątku :P

Każdy nałogowiec twierdzi że nim nie jest, przyznaj się w końcu i pokonaj nałóg!:)

Data: 2013-02-02 16:59:46
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-02-02 09:44, news pisze:
[...]

Moim jedynym nałogiem jest internet, w tym usenet :)

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 16:12:58
Autor: Szpilka
[...]

No ok, powiedzmy że się bym tak zaczęła z nim bawić.
I co, sąd zakazuje mu palić? Pod groźbą czego?
A jak on mimo wszystko by palił? Mam robić fotki, nagrywać?
Czym to skutkuje jakby on miał w dupie zakaz sądu?

Sylwia

Data: 2013-01-29 19:46:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Palący i niepalący w jednym mieszkan iu
On Tue, 29 Jan 2013, Szpilka wrote:

W dniu 2013-01-29 09:05, Liwiusz pisze:
Powdztwo o zaniechanie immisji.

No ok, powiedzmy e si bym tak zacza z nim bawi.
I co, sd zakazuje mu pali? Pod grob czego?

  Pod grob stwierdzenia, e skoro wspwaciciele nie
mog doj do porozumienia w sprawie wsplnego uywania,
to sd pyta po dobroci dlaczego aden z nich nie korzysta
z prawa art. 210 KC :P

  Powaniej - nie mam pojcia co by sd wymyli i jak
odnis si do art.206 KC (przeczytaj).

Czym to skutkuje jakby on mia w dupie zakaz sdu?

  Hm... ju chciaem wrzuci 244 KK, ale obracam, obracam
i nijak nie chce przypasowa do zakazu okrelonego zachowania.

BTW: sprawd, w przepisach:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,6318,20120428,wspolwlasnosc.html
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,220,9717,20120531,przestepstwa-przeciwko-wymiarowi-sprawiedliwosci.html

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-29 15:56:21
Autor: Marcin N
[...]

Musisz zdobyć nad nim władzę. Jako kobieta - powinnaś dać radę. Seks to potęga. Potem zrobi wszystko, co mu powiesz.

Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.
;)

--
MN

Data: 2013-01-29 15:58:58
Autor: Arek
Palący i niepalący w jednym mieszkan iu
W dniu 2013-01-29 15:56, Marcin N pisze:
[..]
Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.

Za dużo amerykańskich filmów oglądasz.
U nas nie potrzeba na to dowodów.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-01-29 16:10:49
Autor: Szpilka
[...]

Dżizas, zaraz zwrócę obiad ;-)
Bleh, to stary dziad jest.

Jeden odcinek Dextera pokazywał też, jak spreparować dowody na gwałt.
;)

O jesu, jesu. Już chyba wolę się poprocesować.

Sylwia

Data: 2013-01-29 16:22:56
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-29 16:10, Szpilka pisze:

O jesu, jesu. Już chyba wolę się poprocesować.

Skoro chcesz iść na noże, to zacznij od nagrywania w domu jak pali. Gdy zapyta, co robisz - powiedz, że szykujesz materiał dowodowy, bo prawnik Ci tak zalecił.

--
MN

Data: 2013-01-29 16:29:21
Autor: Szpilka
[...]

O, dzięki.
Kurcze muszę faceta czymś złamać.
Może to pomoże.
On się trochę boi sądów, bo jest cudzoziemcem (nie z UE) i chyba ma kartę pobytu czy coś takiego.

Sylwia

Data: 2013-01-30 00:41:58
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ke7vh6$o8o$1node1.news.atman.pl...
[...]

a probowalas z nim porozmawiac?

Data: 2013-01-30 01:50:41
Autor: Arek
W dniu 2013-01-30 01:41, Przemek Lipski pisze:
a probowalas z nim porozmawiac?

Z palaczem!? POROZMAWIAĆ !?
Żartujesz!?
Oni ZAWSZE zapalą - nawet w windzie bo przecież 5 sekund nie potrafią wytrzymać, a Ty proponujesz... rozmowę?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-02-03 13:00:53
Autor: Budzik
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Osobnik posiadajcy mail arnold@buzdygan.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Oni ZAWSZE zapal - nawet w windzie bo przecie 5 sekund nie potrafi wytrzyma, a Ty proponujesz... rozmow?

Co w tym jest.

Ilekro grzeczniezapytam ssiada, dlaczego zapala fajk na klatce zamiast na dworze, na ktrym bdzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza e z przyzwyczajenia.
Moe chodzi o bezmylno?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-02-03 15:10:29
Autor: Bydl
On 2013-02-03 14:00:53 +0100, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

Ilekro grzeczniezapytam ssiada, dlaczego zapala fajk na klatce zamiast
na dworze, na ktrym bdzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza e z
przyzwyczajenia.
Moe chodzi o bezmylno?

Nie - to zwyka pogarda wobec innych.
Ssiad po prostu ma ci gdzie...

--
Bydl

Data: 2013-01-30 06:39:50
Autor: Marek Dyjor
Przemek Lipski wrote:
[...]

czytałeś? jest cudzoziemcem spoza UE  wiec pewnie nie rozumie żadnego języka ;-)

Data: 2013-01-30 08:49:42
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-30 06:39, Marek Dyjor pisze:
Przemek Lipski wrote:
[...]

Rozumie doskonale.
Jest w Pl od ~20 lat.
:-)

Sylwia

Data: 2013-01-30 08:48:59
Autor: Szpilka
[...]

Tak.
Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

Sylwia

Data: 2013-01-30 09:05:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.01.2013 08:48, Szpilka pisze:

a probowalas z nim porozmawiac?

Tak.
Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

Cóż, może zacznij nałogowo amoniak rozpylać? ;->

Data: 2013-01-31 01:00:21
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:keaj99$qhj$1node2.news.atman.pl...
[...]

To Rosjanin czy Ukrainiec?

Data: 2013-01-31 08:57:57
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 02:00, Przemek Lipski pisze:

[...]

Heh, Ukrainiec.
A co?

Sylwia

Data: 2013-01-31 09:03:59
Autor: Marcin N
Palący i niepalący w jednym mieszkan iu
W dniu 2013-01-31 08:57, Szpilka pisze:

Heh, Ukrainiec.
A co?

Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

--
MN

Data: 2013-01-31 10:33:33
Autor: Arek
W dniu 2013-01-31 09:03, Marcin N pisze:
Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

Albo z gaśnicą vide: Seksmisja.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-01-31 11:34:35
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ked863$d5k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak tylko ciekaw byłem, czy się trafnie domyśliłem.
Pozostaje tylko stworzenie własnego nałogu, który będzie uciążliwy dla niego, albo kupno gaśnicy i gaszenie mu peta. Ja bym sięz kolesiem nie pierdzieluł i każdego peta jaki zapali w mieszkaniu poza swoim zamkniętym pokojem bym zabierał i gasił. Obciążaj go kosztami prania, bo ciuchy w takiej atmosferze po godzinie się nadają do prania.

Data: 2013-01-31 12:39:50
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-31 12:34, Przemek Lipski pisze:

[...]

Łatwo się mądrzyć sprzed komputera.
Ja na miejscu koleżanki - poszedłbym pogadać z ciotką. Pokazać, do czego doprowadziła, zapytać, co proponuje. Może ona wpłynie na tego prostaka.

Jeśli to nie pomoże, to pozostaje zebranie dowodów i załatwienie sprawy w sądzie, ale należy się spodziewać trudnego okresu w życiu więc to raczej ostateczność.

No i ważna sprawa: naprawdę nie masz jakiegoś faceta, który po męsku pogada z tamtym?

--
MN

Data: 2013-01-31 15:07:00
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 12:39, Marcin N pisze:
[...]

Ale to ona właśnie go tam wprowadziła, jemu przepisała, jego broni, na niego nie dała nigdy złego słowa powiedzieć, on jest och i ach.
Zresztą nie ma z nią kontaktu, nie odbiera telefonów, a jak odbierze to mówi 'nie ma rozmowy' i odkłada.

[...]

Działamy razem z facetem. Zaczynamy się dopiero rozkręcać, dlatego pytam na razie o jakieś prawne możliwości.
Przecież nie będziemy się z nim bić ;-)

Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
Tylko nie wiem czy to zadziała?

Sylwia

Data: 2013-02-01 01:50:11
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:kedtq4$39c$1node2.news.atman.pl...

Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
Tylko nie wiem czy to zadziała?

Zadziala, tylko trzeba byc upartym. Jak sie nie odpusci, to nie szczypac sie znim...

Data: 2013-02-01 01:55:09
Autor: Przemek Lipski
[...]

Mam wrazenie ze sporo postow nie dotarlo na serwer home.pl . Nie znalazlem postow o ciotce itd...

Data: 2013-01-31 11:36:01
Autor: Przemek Lipski
[...]

Powiedz mu, że on ma uszanować Twoje zdrowie i że to nie Ukraina.

Data: 2013-01-31 11:37:33
Autor: Przemek Lipski
[...]

Kup trochę zioła, trochę amfetaminy i mu podrzuć, a nastepnie zgłoś na Policję, że posiada narkotyki - pozbędziesz się go na jakiś czas.

Data: 2013-01-31 15:08:30
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 12:37, Przemek Lipski pisze:

[...]

Wydalą go wtedy z PL?
:-)
Bo jak tak, to by może to automatycznie anulowało umowę dożywocia?

Sylwia, już kombinuję jak mogę.

Palący i niepalący w jednym mieszkaniu