Palący i niepalący w jednym mieszkaniu

Data: 2013-01-30 00:41:58
Autor: Przemek Lipski
Palący i niepalący w jednym mieszkaniu

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ke7vh6$o8o$1node1.news.atman.pl...
Jedno mieszkanie. Dwie obce sobie osoby mieszkają (współwłaściciele). Palący i niepalący. Czy ten niepalący może zakazać palenia? A jeśli ten palący ostentacyjnie pali to ten niepalący ma jakieś prawa? Co może zrobić by w mieszkaniu nie palono? Można to jakoś wyegzekwować prawnie?

a probowalas z nim porozmawiac?

Data: 2013-01-30 01:50:41
Autor: Arek
W dniu 2013-01-30 01:41, Przemek Lipski pisze:
a probowalas z nim porozmawiac?

Z palaczem!? POROZMAWIAĆ !?
Żartujesz!?
Oni ZAWSZE zapalą - nawet w windzie bo przecież 5 sekund nie potrafią wytrzymać, a Ty proponujesz... rozmowę?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-02-03 13:00:53
Autor: Budzik
Palcy i niepalcy w jednym mieszkaniu
Osobnik posiadajcy mail arnold@buzdygan.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Oni ZAWSZE zapal - nawet w windzie bo przecie 5 sekund nie potrafi wytrzyma, a Ty proponujesz... rozmow?

Co w tym jest.

Ilekro grzeczniezapytam ssiada, dlaczego zapala fajk na klatce zamiast na dworze, na ktrym bdzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza e z przyzwyczajenia.
Moe chodzi o bezmylno?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-02-03 15:10:29
Autor: Bydl
On 2013-02-03 14:00:53 +0100, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

Ilekro grzeczniezapytam ssiada, dlaczego zapala fajk na klatce zamiast
na dworze, na ktrym bdzie za 5 sekund, przeprasza i stwierdza e z
przyzwyczajenia.
Moe chodzi o bezmylno?

Nie - to zwyka pogarda wobec innych.
Ssiad po prostu ma ci gdzie...

--
Bydl

Data: 2013-01-30 06:39:50
Autor: Marek Dyjor
Przemek Lipski wrote:
[...]

czytałeś? jest cudzoziemcem spoza UE  wiec pewnie nie rozumie żadnego języka ;-)

Data: 2013-01-30 08:49:42
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-30 06:39, Marek Dyjor pisze:
Przemek Lipski wrote:
[...]

Rozumie doskonale.
Jest w Pl od ~20 lat.
:-)

Sylwia

Data: 2013-01-30 08:48:59
Autor: Szpilka
[...]

Tak.
Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

Sylwia

Data: 2013-01-30 09:05:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.01.2013 08:48, Szpilka pisze:

a probowalas z nim porozmawiac?

Tak.
Stwierdził, że to ja mam uszanować jego nałóg :-/

Cóż, może zacznij nałogowo amoniak rozpylać? ;->

Data: 2013-01-31 01:00:21
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:keaj99$qhj$1node2.news.atman.pl...
[...]

To Rosjanin czy Ukrainiec?

Data: 2013-01-31 08:57:57
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 02:00, Przemek Lipski pisze:

[...]

Heh, Ukrainiec.
A co?

Sylwia

Data: 2013-01-31 09:03:59
Autor: Marcin N
Palący i niepalący w jednym mieszkan iu
W dniu 2013-01-31 08:57, Szpilka pisze:

Heh, Ukrainiec.
A co?

Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

--
MN

Data: 2013-01-31 10:33:33
Autor: Arek
W dniu 2013-01-31 09:03, Marcin N pisze:
Pozostaje Ci tylko wariant z seksem.

Albo z gaśnicą vide: Seksmisja.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2013-01-31 11:34:35
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ked863$d5k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak tylko ciekaw byłem, czy się trafnie domyśliłem.
Pozostaje tylko stworzenie własnego nałogu, który będzie uciążliwy dla niego, albo kupno gaśnicy i gaszenie mu peta. Ja bym sięz kolesiem nie pierdzieluł i każdego peta jaki zapali w mieszkaniu poza swoim zamkniętym pokojem bym zabierał i gasił. Obciążaj go kosztami prania, bo ciuchy w takiej atmosferze po godzinie się nadają do prania.

Data: 2013-01-31 12:39:50
Autor: Marcin N
W dniu 2013-01-31 12:34, Przemek Lipski pisze:

[...]

Łatwo się mądrzyć sprzed komputera.
Ja na miejscu koleżanki - poszedłbym pogadać z ciotką. Pokazać, do czego doprowadziła, zapytać, co proponuje. Może ona wpłynie na tego prostaka.

Jeśli to nie pomoże, to pozostaje zebranie dowodów i załatwienie sprawy w sądzie, ale należy się spodziewać trudnego okresu w życiu więc to raczej ostateczność.

No i ważna sprawa: naprawdę nie masz jakiegoś faceta, który po męsku pogada z tamtym?

--
MN

Data: 2013-01-31 15:07:00
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 12:39, Marcin N pisze:
[...]

Ale to ona właśnie go tam wprowadziła, jemu przepisała, jego broni, na niego nie dała nigdy złego słowa powiedzieć, on jest och i ach.
Zresztą nie ma z nią kontaktu, nie odbiera telefonów, a jak odbierze to mówi 'nie ma rozmowy' i odkłada.

[...]

Działamy razem z facetem. Zaczynamy się dopiero rozkręcać, dlatego pytam na razie o jakieś prawne możliwości.
Przecież nie będziemy się z nim bić ;-)

Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
Tylko nie wiem czy to zadziała?

Sylwia

Data: 2013-02-01 01:50:11
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "Szpilka" <sylwia-76@tlen.pl> napisał w wiadomości news:kedtq4$39c$1node2.news.atman.pl...

Można go jeszcze postraszyć jakimiś skarbówkami czy innymi urzędami imigracyjnymi (prowadzi nielegalną działalność)
Tylko nie wiem czy to zadziała?

Zadziala, tylko trzeba byc upartym. Jak sie nie odpusci, to nie szczypac sie znim...

Data: 2013-02-01 01:55:09
Autor: Przemek Lipski
[...]

Mam wrazenie ze sporo postow nie dotarlo na serwer home.pl . Nie znalazlem postow o ciotce itd...

Data: 2013-01-31 11:36:01
Autor: Przemek Lipski
[...]

Powiedz mu, że on ma uszanować Twoje zdrowie i że to nie Ukraina.

Data: 2013-01-31 11:37:33
Autor: Przemek Lipski
[...]

Kup trochę zioła, trochę amfetaminy i mu podrzuć, a nastepnie zgłoś na Policję, że posiada narkotyki - pozbędziesz się go na jakiś czas.

Data: 2013-01-31 15:08:30
Autor: Szpilka
W dniu 2013-01-31 12:37, Przemek Lipski pisze:

[...]

Wydalą go wtedy z PL?
:-)
Bo jak tak, to by może to automatycznie anulowało umowę dożywocia?

Sylwia, już kombinuję jak mogę.

Palący i niepalący w jednym mieszkaniu