Palarnia w pracy

Data: 2009-07-01 11:20:57
Autor: Włodziu
Palarnia w pracy
Czy jest jakiś przepis, który reguluję obowiązek zapewnienia przez pracodawcę wydzielonego miejsca np w biurowcu do palenia papierosów tzw. "palarni"?

Prezes w mojej firmie podjął decyzję o likwidacji dotychczasowej palarni i wykorzystania tego pomieszczenia jako archiwum.

Teraz "palacze" palą głównie w toaletach, oraz na korytarzu i klatce schodowej, co zaczyna mnie juz wk***ać. Wiadomo nie przetłumaczysz nałogowemu palaczowi aby z dnia na dzień wytrzymał 8 godzin bez palenia, ale czy prezes mógł zlikwidować sobie palarnie ot tak nie zapewniając innego miejsca do palenia??

Pozdrawiam

Data: 2009-07-01 17:35:28
Autor: Jotte
Palarnia w pracy
W wiadomości news:1246439970.634149d1.icnet Włodziu

http://www.prawo-pracy.pl/palenie_tytoniu_w_zakladzie_pracy-a-56.html

--
Jotte

Palarnia w pracy