Palę Moskwę !!!

Data: 2009-08-31 19:52:11
Autor: matador
Palę Moskwę !!!
Data: 2009-08-31 21:28:29
Autor: plazoVic
Palę Moskwę !!!
matador пишет:
Palę Moskwę !!!

Jakies nowe cygarety?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 12:36:27
Autor: Antenka
Palę Moskwę !!!
On 31 Sie, 21:28, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
matador пишет:

> Palę Moskwę !!!

Jakies nowe cygarety?

--
plazoVic

Nie, matador chciał powiedzieć, że zamierza spuścić na Moskwę
bombkę ;-)

Antenka

Data: 2009-08-31 21:45:10
Autor: matador
Palę Moskwę !!!
Antenka pisze:
On 31 Sie, 21:28, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
matador пишет:

Palę Moskwę !!!
Jakies nowe cygarety?

--
plazoVic

Nie, matador chciał powiedzieć, że zamierza spuścić na Moskwę
bombkę ;-)

Właśnie, ale poczekam aż Putin wróci do domu.

matador.

Data: 2009-08-31 21:45:47
Autor: plazoVic
Palę Moskwę !!!
Antenka пишет:
Nie, matador chciał powiedzieć, że zamierza spuścić na Moskwę
bombkę ;-)

To trzeba miec samolot, ktory tam doleci. I na paliwo trzeba miec...
No i wazna sprawa: trzeba miec bombke. Moze na targu u Ruskich da sie kupic?

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 21:48:33
Autor: matador
Palę Moskwę !!!
plazoVic pisze:
Antenka пишет:
[...]

Kombinuj, kombinuj....

matador.

Data: 2009-08-31 21:51:01
Autor: plazoVic
Palę Moskwę !!!
matador пишет:
Kombinuj, kombinuj....

Ja sie tam z bombka nie wybieram. Jak juz naszporujecie, golodupce, to sie wybierzcie sami.

Ja sie wybieram, ale bez bombki...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 21:56:03
Autor: matador
Palę Moskwę !!!
plazoVic pisze:
matador пишет:
Kombinuj, kombinuj....

Ja sie tam z bombka nie wybieram. Jak juz naszporujecie, golodupce, to sie wybierzcie sami.

Ja sie wybieram, ale bez bombki...

Czyli wracasz do swoich. Rozumiem.

Zatem "praszczaj".

matador.