Palenica Białczańska, parking

Data: 2010-07-20 09:06:34
Autor: Michal Jankowski
Palenica Białczańska, parking
"Wald3k M." <wald3km@atwp.pl> writes:

A, i mimo kompletu ubezpieczeń nie wchodzą w rachubę eksperymenty z
parkowaniem na Łysej Polanie.

Dlaczego parkowanie na Lysej Polanie to jest "eksperyment"?

  MJ

Data: 2010-07-20 17:31:29
Autor: Wald3k M.
Michal Jankowski pisze:
"Wald3k M." <wald3km@atwp.pl> writes:

A, i mimo kompletu ubezpieczeń nie wchodzą w rachubę eksperymenty z
parkowaniem na Łysej Polanie.

Dlaczego parkowanie na Lysej Polanie to jest "eksperyment"?

Piszę tak, ponieważ nie wiem, czy w tym miejscu jest normalny parking, czy parkowanie tam odbywa się na dziko, i jak przyjdę, to zastanę blokadę lub mandat za wycieraczką. Szukałem na ten temat informacji, ale nie znalazłem; bardziej możliwe jest, że źle szukałem. A nie chcę przekonywać się o tym na własnej skórze.

Co do niedźwiedzi: ciekawe, czy spryskanie wnętrza samochodu jakimś samochodowym kosmetykiem do tapicerki o bardzo mocnym, intensywnym zapachu spowoduje, że niedźwiedź nie wyczuje nawet pozostałości zapachu jedzenia.

Dziękuję za odpowiedzi.
Wald3k M.

Data: 2010-07-20 21:55:11
Autor: adamzel
Palenica Białczańska, parking
Na Łysej Polanie jest płatny parking strzeżony 5 Euro/doba