Palenie i picie na placu zabaw

Data: 2014-07-14 12:53:36
Autor: Lisciasty
Palenie i picie na placu zabaw
Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie maj± co robić
wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
plac zabaw dla dzieci, który jest regularnie nawiedzany
wieczorami. Samo picie i palenie o tej porze mi nie wadzi, ale gówniarze ¶miec± petami, a nierzadko i szkłem. Co można im zrobić, poza przeganianiem?
Czy szczucie straż± miejsk± jest sensowne?
Czy użycie ga¶nicy samochodowej w grubszych przypadkach
może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

L.

Data: 2014-07-15 10:52:00
Autor: Stokrotka
Palenie i picie na placu zabaw

Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie maj± co robić
wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
plac zabaw dla dzieci,
Niezgodnie z prawem, plac zabaw nie powinien być ogrodzony bo dzieci dostaj± klaustrofobi.

.... Samo picie i palenie o tej porze mi nie
wadzi, ale gówniarze ¶miec± petami, a nierzadko
i szkłem.
Polecam spsz±taczkę i kosze na ¶mieci.

Co można im zrobić, poza przeganianiem?
Nie wolo ci pszeganiać dzieci. Twuj plac?

Czy szczucie straż± miejsk± jest sensowne?
Dzwonić możesz, ale za siedzenie na ławeczce mandatu się nie należy.

Czy użycie ga¶nicy samochodowej w grubszych przypadkach
może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
To jest napa¶ć, zdaje się na dodatek na nieletniego.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytaj±cy cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d
ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom.

Data: 2014-07-15 14:00:57
Autor: RadoslawF
Palenie i picie na placu zabaw
Dnia 2014-07-14 21:53, Użytkownik Lisciasty napisał:
Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić
wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
plac zabaw dla dzieci, ktĂłry jest regularnie nawiedzany
wieczorami. Samo picie i palenie o tej porze mi nie
wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko
i szkłem. Co można im zrobić, poza przeganianiem?
Czy szczucie straĹĽÄ… miejskÄ… jest sensowne?
Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

Przed policjantem uciekną, a po sądach ich nie będą
ciągać. Trzeba się przejść wieczorkiem po rodzicach
zainteresowanych aby ich przywołali do porządku.
Raz czy dwa siÄ™ wstydu najedzÄ… to znajdÄ… sobie bardziej
odludne miejsce.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-15 14:09:32
Autor: WOJO
Palenie i picie na placu zabaw
Trzeba się przejść wieczorkiem po rodzicach
zainteresowanych aby ich przywołali do porządku.
Trzeba tych wyrostków najpierw znać i wiedzieć, gdzie mieszkają...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-07-15 23:29:15
Autor: Pawel O'Pajak
Palenie i picie na placu zabaw
Powitanko,

Czy szczucie straż± miejsk± jest sensowne?

SM zacznij wzywac juz wczesnym popoludniem, na wieczor moze zdaza. Potem podjada powolutku blyskajac z daleka kogutami. Towarzystwo z placu zabaw leniwie wstanie i krokiem spacerowo-relaksacyjnym oddali sie na pare krokow. SM zadowolona, ze nie musza wychodzic z autka i nie daj Boze dostac w morde, oddali sie stwierdzajac, ze ktos nieslusznie ich wezwal.
Natomiast rybka trzymana w foliowej torbie pare dni na sloncu, a nastepnie podrzucona na plac zabaw skutecznie zniecheci do wieczornego relaksu w tym miejscu. Tylko sie nie pobrudĽ tym co bedzie wyciekac z torby, bo skunks przy tym to aromat.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2014-07-16 13:32:21
Autor: RadoslawF
Palenie i picie na placu zabaw
Dnia 2014-07-15 23:29, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
Powitanko,

[...]

relaksu w tym miejscu. Tylko sie nie pobrudĹş tym co bedzie wyciekac z
torby, bo skunks przy tym to aromat.

A na następny dzień jak wyprowadzi tam dziecko to będzie
tęsknił do delikatnego aromatu starych petów.

Pozdrawiam

Data: 2014-07-16 22:44:18
Autor: Alek
Palenie i picie na placu zabaw
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał
[...]

Zgłosić dzielnicowemu. On powinien rozpoznać sprawę, ustalić tożsamo¶ć gówniarzy, pogadać z nimi i ich rodzicami. To powinno wystarczyć. A jak nie, to tenże dzielnicowy będzie widział co dalej. Tylko w kilka dni po zgłoszeniu skontaktuj się by sprawdzic co zdziałał, bo jak trafisz na lenia to palcem nie ruszy.

Czy szczucie straż± miejsk± jest sensowne?

Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracuj±" do 15:00. Je¶li problem jest wiczorem to nie ich broszka. A i za dnia na wiele bym ne liczył.

Czy użycie ga¶nicy samochodowej w grubszych przypadkach może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

Zdecydowanie tak.

Data: 2014-07-16 14:04:58
Autor: Lisciasty
Palenie i picie na placu zabaw
W dniu ¶roda, 16 lipca 2014 22:44:18 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
Zgłosić dzielnicowemu.

Muszę spróbować, na oczy nie widziałem jeszcze dzielnicowego,
nie wiem czy on w ogóle żyje :>

Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracuj±" do 15:00.

U nas niby telefon alarmowy jest czynny cał± dobę.
Trzeba będzie spróbować i zadzwonić.

> Czy użycie ga¶nicy samochodowej w grubszych przypadkach może być > dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
Zdecydowanie tak.

A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

L.

Data: 2014-07-17 19:41:15
Autor: Alek
Palenie i picie na placu zabaw
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał

A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

Masz mnóstwo pomysłów na to jak z poszkodowanego stać się sprawc± występku, i to poważniejszego niż wybryki owych gównierzy. Nie idĽ t± drog±.

Palenie i picie na placu zabaw