Palenie i picie na placu zabaw

Data: 2014-07-15 10:52:00
Autor: Stokrotka
Palenie i picie na placu zabaw

Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić
wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
plac zabaw dla dzieci,
Niezgodnie z prawem, plac zabaw nie powinien być ogrodzony bo dzieci dostają klaustrofobi.

.... Samo picie i palenie o tej porze mi nie
wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko
i szkłem.
Polecam spszątaczkę i kosze na śmieci.

Co można im zrobić, poza przeganianiem?
Nie wolo ci pszeganiać dzieci. Twuj plac?

Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?
Dzwonić możesz, ale za siedzenie na ławeczce mandatu się nie należy.

Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
To jest napaść, zdaje się na dodatek na nieletniego.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

Palenie i picie na placu zabaw