Palenie i picie na placu zabaw

Data: 2014-07-16 22:44:18
Autor: Alek
Palenie i picie na placu zabaw
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał
Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem plac zabaw dla dzieci, który jest regularnie nawiedzany wieczorami. Samo picie i palenie o tej porze mi nie wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko i szkłem. Co można im zrobić, poza przeganianiem?

Zgłosić dzielnicowemu. On powinien rozpoznać sprawę, ustalić tożsamość gówniarzy, pogadać z nimi i ich rodzicami. To powinno wystarczyć. A jak nie, to tenże dzielnicowy będzie widział co dalej. Tylko w kilka dni po zgłoszeniu skontaktuj się by sprawdzic co zdziałał, bo jak trafisz na lenia to palcem nie ruszy.

Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?

Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracują" do 15:00. Jeśli problem jest wiczorem to nie ich broszka. A i za dnia na wiele bym ne liczył.

Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

Zdecydowanie tak.

Data: 2014-07-16 14:04:58
Autor: Lisciasty
Palenie i picie na placu zabaw
W dniu środa, 16 lipca 2014 22:44:18 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
Zgłosić dzielnicowemu.

Muszę spróbować, na oczy nie widziałem jeszcze dzielnicowego,
nie wiem czy on w ogóle żyje :>

Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracują" do 15:00.

U nas niby telefon alarmowy jest czynny całą dobę.
Trzeba będzie spróbować i zadzwonić.

> Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach może być > dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
Zdecydowanie tak.

A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

L.

Data: 2014-07-17 19:41:15
Autor: Alek
Palenie i picie na placu zabaw
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał

A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

Masz mnóstwo pomysłów na to jak z poszkodowanego stać się sprawcą występku, i to poważniejszego niż wybryki owych gównierzy. Nie idź tą drogą.

Palenie i picie na placu zabaw