Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.

Data: 2017-05-26 15:23:35
Autor: Michał Szatański
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
  Temat to wnioski, do jakich doszedłem , może są błędne.
  Co do palenia to dotyczy to cygar lub cygaretek. Dlatego jest jak w temacie, bo niewłaściwie używa się tytoniu i herbaty, które są przyprawami najprawdopodobniej. Nie wiem skąd tak głupie ich używanie ( palenie i picie naparu). Mnie wyszło, że być może można je moczyć, dla osłabienia mocnego smaku. Może ktoś wie?

  Zawsze polewałem z napisu na paczce powiedzmy papierosów, a tu wychodzi, że to prawda (dla cygar itp.). Papieros przez fifkę nie zabije chyba, bo spalanie papieru zaburza proces.

Data: 2017-05-26 06:28:07
Autor: Zenek Kapelinder
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

Data: 2017-05-26 19:31:17
Autor: Michał Szatański
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

  Najpierw wciśnij ją sobie do dupy, bez nakrętki.

Data: 2017-05-27 19:23:29
Autor: u2
W dniu 26.05.2017 o 19:31, Michał Szatański pisze:
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

  Najpierw wciśnij ją sobie do dupy, bez nakrętki.

he he he he he he szatanik już to zrobił:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-29 07:18:24
Autor: Zenek Kapelinder
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Kreca cie osrane butelki w ktore wkladasz namoczona w occie glowe?

Data: 2017-05-29 16:49:24
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 16:18 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Kreca cie osrane butelki w ktore wkladasz namoczona w occie glowe?

Nie znęcaj się...
Ma swoje idee fixe, informuje o niej na grupie, mamy ubaw.
Teraz czyta o Piłsudskim - czekam na przemyślenia Szańskiego odnośnie!
Zabawa będzie na 100%

--
Trefniś

Data: 2017-05-31 14:40:17
Autor: Michał Szatański
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Kreca cie osrane butelki w ktore wkladasz namoczona w occie glowe?

  chodzi ci o picie herbaty z butelki?

Data: 2017-05-26 23:01:21
Autor: u2
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-27 19:19:13
Autor: Michał Szatański
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

  bardziej na temat

Data: 2017-05-27 11:29:17
Autor: V.L.P public waste technician
użytkownik Michał Szatański napisał:
> Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.
>   bardziej na temat

Gdzie żes wyczytał o tytoniu jako przyprawie?

Data: 2017-05-29 15:30:13
Autor: Michał Szatański
W dniu 27.05.2017 o 20:29, V.L.P public waste technician pisze:
użytkownik Michał Szatański napisał:
Rob sobie oklady glowy z octu. Po dwoch tygodniach powinienes dac rade wcisnac ja do butelki.

   bardziej na temat

Gdzie żes wyczytał o tytoniu jako przyprawie?

  Ostatnio czytam o Pisłudskim nie o przyprawach.

Data: 2017-05-29 07:46:35
Autor: Franek Ĺťyto
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
użytkownik Michał Szatański napisał:

  Ostatnio czytam o Pisłudskim nie o przyprawach.

To po chj piszesz o tytoniu używanym jako przyprawa?

Dostajesz 1 szą nagrodę zrytego beretu.

Data: 2017-05-31 14:41:46
Autor: Michał Szatański
W dniu 29.05.2017 o 16:46, Franek Żyto pisze:
użytkownik Michał Szatański napisał:

   Ostatnio czytam o Pisłudskim nie o przyprawach.

To po chj piszesz o tytoniu używanym jako przyprawa?

Dostajesz 1 szą nagrodę zrytego beretu.

  Może to już nieaktualne.

Data: 2017-05-26 06:38:17
Autor: V.L. Pinkley
[...]

Papieros najszybciej zabija zjedzony, wystarczy kilka i po tobie.

Ciągle przypominam, kiedy wydasz tomik swoich mądrości?

Data: 2017-05-26 19:30:30
Autor: Michał Szatański
W dniu 26.05.2017 o 15:38, V.L. Pinkley pisze:
[...]

  skąd to możesz wiedzieć?

Ciągle przypominam, kiedy wydasz tomik swoich mądrości?

  Pobaw się w mojego historiografa może dostaniesz zgodę co do praw autorskich wydania.

Data: 2017-05-26 13:58:29
Autor: V.L. Pinkley
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
użytkownik Michał Szatański napisał:

> Papieros najszybciej zabija zjedzony, wystarczy kilka i po tobie.
  skąd to możesz wiedzieć?

Z chemii, ale ty mało ogarnięty jesteś. Nikotyna w papierosie
w większości się spala, a zeżarta przedostaje się w 100% do żołądka.
Teraz se sprawdź toksyczność nikotyny, podpowiem w jednym papierosie
jest max. 10mg.
  Pobaw się w mojego historiografa może dostaniesz zgodę co do praw autorskich wydania.

Całkiem wesołe wątki.

Data: 2017-05-27 15:06:53
Autor: Michał Szatański
W dniu 26.05.2017 o 22:58, V.L. Pinkley pisze:
[...]

  Być może jest jak piszesz. Pisałem, że to przyprawa wg mnie to po pierwsze, kto zjada samą przyprawę? Po drugie nawet wysuszony tytoń przy paleniu podlega trawieniu więc  i jedzony trawieniu by podlegał, stąd pytanie dlaczego twierdzisz, że nikotyna nie strawiła by się.

Data: 2017-05-27 06:43:48
Autor: V.L.P public waste technician
Palenie przez "fifkę" zabija, tak jak picie herbaty przez słomkę.
użytkownik Michał Szatański napisał:

  Być może jest jak piszesz. Pisałem, że to przyprawa wg mnie to po pierwsze, kto zjada samą przyprawę?

Gdzie żeś znalazł takie rewelacje?

Po drugie nawet wysuszony tytoń przy paleniu podlega trawieniu więc  i jedzony trawieniu by podlegał, stąd pytanie dlaczego twierdzisz, że nikotyna nie strawiła by się.

Bo zanim się strawi, już się przekręcisz.

Data: 2017-05-27 19:19:50
Autor: Michał Szatański
W dniu 27.05.2017 o 15:43, V.L.P public waste technician pisze:
[...]

  sam się przekręcisz, paliłeś kiedyś?

Data: 2017-05-27 19:24:25
Autor: u2
W dniu 27.05.2017 o 19:19, Michał Szatański pisze:
[...]

te szatanik widać, ze jarasz marihuanę:)))))))))))))))))))))