Palenie przy dziecku w aucie.

Data: 2009-03-26 10:04:02
Autor: krzysiek82
Palenie przy dziecku w aucie.
Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego barana. Co można z tym zrobić?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 04:02:13
Autor: arek
On 26 Mar, 10:04, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
[...]

Po pierwsze myslec. Wiesz, uzywac szarej masy w czaszce.

Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

I co? I nic.

To co _mozesz_ zrobic, to nie irytowac innych.
To tez szkodzi bardziej, niz dym z papierosa.

Zeby nie bylo, nigdy nie palilem, w _moim_ domu
i _moim_ samochodzie nie toleruje papierosow
(bo cuchna). Inni moga nawet palic krowia kaka,
jak lubia.

Data: 2009-03-26 11:16:39
Autor: topek
Palenie przy dziecku w aucie.
Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!
I co? I nic.
No to sie chlopak teraz czyms podeprzyj teze, ze aromat w samochodzie znacznie
bardziej (pisownia oryginalna) szkodzi niz fajczacy swojemu dziecku glupi bydlak.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-26 12:00:46
Autor: kamil

"topek " <topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqfo6n$l9q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z pewnoscia "amerykanscy naukowcy udowodnili", jak smiesz watpic?

Kamil

Data: 2009-03-26 12:13:31
Autor: topek
Palenie przy dziecku w aucie.
Z pewnoscia "amerykanscy naukowcy udowodnili", jak smiesz watpic?
No ok, niech bedzie, tylko niech linka da :)

Stawiam ziemniak z ogniska przed radzieckie rubiny ze jedynym argumentem bedzie:
"jedna pani drugiej pani" albo "gdzies slyszalem" :)

Data: 2009-03-26 12:58:43
Autor: bratPit[pr]
Palenie przy dziecku w aucie.

Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

hmm, serio? dlaczego? poważnie pytam bo nie wiedziałem o tym :/
brat

Data: 2009-03-27 01:59:59
Autor: arek
On 26 Mar, 12:58, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
> niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

hmm, serio? dlaczego? poważnie pytam bo nie wiedziałem o tym :/
brat

Moze spowodowac astme, wywolac alergie
i na pewno raka (bo wszystko moze wywwolac raka).

Nie mialem zamiaru przedstawic ogromnego
zagrozenia czychajacego z 'choinki'
(chociaz kazdy 'zapach', ktory potrafi
niektorych ludzi przyprawic o wymioty,
powinien byc _conajmniej_ podejrzliwie
traktowany), tylko absurd nagonki
na palaczy.

Zreszta, ja jestem jakims ciolkiem z grupy
niusowej, swojego lekarza zapytaj,
co bardziej zabija: samochodowa choinka,
bierne palenie, czy brach ruchu na
swierzym powietrzu.

Data: 2009-03-26 10:08:50
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfgj5$495$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Do prokuratora go i do ksiedza.

Zabrac mu dziecko, umiescic w domu dziecka.

J.

Data: 2009-03-26 10:10:31
Autor: ąćęłńóśźż
Palenie przy dziecku w aucie.
W Polsce niewiele, w Szwecji by pewnie odebrali dziecko i oddali na wychowanie naturalizowanej tajskiej rodzinie, w Stanówku dostałby potrójne dożywocie, u Angoli wsadziliby przez pomyłkę Ciebie i przeprosili po 30 latach.
JaC

-- -- -

Co można z tym zrobić

-- krzysiek82

Data: 2009-03-26 10:14:40
Autor: Pan Piskorz
Palenie przy dziecku w aucie.
barana. Co można z tym zrobić?

pisać [OT]
i przeprosić wszystkich zwyzywanych za niemotoryzacyjne tematy postów

P.

Data: 2009-03-26 10:22:42
Autor: kogutek
[...]

Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon. --

Data: 2009-03-26 10:30:40
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon.

Lecz się człowieku na głowę, kto ma myśleć o tych dzieciach jak rodzice mają je w dupie. Tematyka zgodna z grupą bo dotyczy zachowań w samochodzie.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 10:50:33
Autor: Agent

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfi54$83u$1atlantis.news.neostrada.pl...
kogutek pisze:
[...]

Poza zwróceniem uwagi nie zrobisz nic więcej.

Data: 2009-03-26 10:53:45
Autor: krzysiek82
Agent pisze:
Poza zwróceniem uwagi nie zrobisz nic więcej.

Wiem, że mam związane ręce, nie mogę sobie pozwolić na żadną interwencję bo wiem jak reaguje policja. (to nie film i sprawiedliwości nie będzie pan wymierzał samodzielnie) Nie mogę tego odpuścić, bo każdy wszystko odpuszcza i w tym kraju nić się nie zmienia.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:04:20
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
Agent pisze:
[...]

Każ wszystkim rodzicom wyprowadzić się z Warszawy, Śląska i innych podobnych. W takiej warszawie syf w powietrzu wielokrotnie przekracza wszelkie normy. Dlaczego nie reagujesz widząc ludzi z dziećmi na ulicach?

A.

Data: 2009-03-26 11:06:32
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
[...]

Nie odrazu kraków zbudowano, są rzeczy na które ogół większego wpływu nie ma, natomiast na zachowanie przy dzieciach jak najbardziej wpływ mamy.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 14:57:03
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Nie odrazu kraków zbudowano, są rzeczy na które ogół większego wpływu nie ma, natomiast na zachowanie przy dzieciach jak najbardziej wpływ mamy.

Wiesz co? Lepiej przyjrzyj się czym jesteśmy karmieni :-). Zakładam się że ten dymek z ust tatusia czy mamusi mniej szkodzi niż gówna, jakimi się zajadamy oblizując się jeszcze ;-)

Data: 2009-03-27 10:39:38
Autor: Arek (G)
Robert_J pisze:
[...]

Np chipsy. Podobno gorsze niż fajki. Więc jak ktoś zobaczy rodzica karmiącego dziecko chipsami to interwencja również zalecana.

A.

Data: 2009-03-26 11:07:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfjto$ir8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Agent pisze:
[...]

A ilu grupach jeszcze będziesz się błaźnił w tym temacie?
Tego się nie da czytać.
PLONK WARNING.

Data: 2009-03-26 11:07:59
Autor: krzysiek82
Cavallino pisze:
A ilu grupach jeszcze będziesz się błaźnił w tym temacie?
Tego się nie da czytać.
PLONK WARNING.

zamknij się jeśli nie masz nic do powiedzenia debilu.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 18:05:36
Autor: kogutek
Cavallino pisze:
> [...]
> Tego się nie da czytać.
> PLONK WARNING.

zamknij się jeśli nie masz nic do powiedzenia debilu.

strasznie go dowartościowałeś. Do debila jeszcze mu dużo brakuje. --

Data: 2009-03-27 08:59:35
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
Cavallino pisze:
[...]

No tak brak mi słów na określenie głupoty tego czegoś, bo człowiekiem trudno to nazwać.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:01:54
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
kogutek pisze:
[...]

Nie powinien w ogóle wozić go samochodem, aby nie truł się spalinami, które są równie szkodliwe jeśli nie bardziej.

Data: 2009-03-26 14:54:53
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Lecz się człowieku na głowę, kto ma myśleć o tych dzieciach jak rodzice mają je w dupie.

Wiesz czego najbardziej nie trawię? Jak ktoś wtrąca się w sprawy, o których nie ma pojęcia :-). Na pewno to dziecko nie dożyje pełnoletności. Mój stary palił, w domu, w aucie, poza tym często pracowałem pośród palaczy i jakoś żyję. Na dodatek półmetek życia mam za sobą, sam nie palę, nie mam problemów z płucami, nie mam platfusa, raka, rzeżączki, AIDS ani nic podobnego.... Natomiast Tobie szczerze polecam wyluzowanie ;-)

Tematyka zgodna z grupą bo dotyczy zachowań w samochodzie.

A dymanie w aucie to jeszcze grupa "samochody" czy już "sex"?? A może jeszcze inna jakaś?

Data: 2009-03-26 11:25:11
Autor: Wit
Palenie przy dziecku w aucie.
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał

Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon.

A ja mysle, ze walił lewarkiem...

Data: 2009-03-26 12:31:45
Autor: Paweł W.
Palenie przy dziecku w aucie.

A ja mysle, ze walił lewarkiem...

Nie, główkę w imadle zaciskał raczej..

Data: 2009-03-26 10:40:55
Autor: krzysn
krzysiek82 pisze:
[...]

Wygląda na to, że poza Tobą (i mną) reszta komentujących nie ma dzieci.

A baran to baran. I dureń. Może jeszcze głupi ch... niedorosły do opieki nad dzieckiem.

pozdr, krzysn

Data: 2009-03-26 10:42:30
Autor: krzysiek82
krzysn pisze:
Wygląda na to, że poza Tobą (i mną) reszta komentujących nie ma dzieci.

A baran to baran. I dureń. Może jeszcze głupi ch... niedorosły do opieki nad dzieckiem.

pozdr, krzysn

Z takim podejściem jak prezentują inni nic się nie zmieni, wszyscy to tolerują potem się okazuje, że dziecko ma problemy ze zdrowiem, problemy z nauką. To się ciągnie całe lata do końca życia tego biednego dziecka które przecież niczym nie zawiniło. To nie ono pchało się na ten świat.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:02:57
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
krzysn pisze:
[...]

Może nie zauważyliście pewnego drobiazgu. Bulwersowanie bulwersowaniem, ale to nie Wasza sprawa! Myślę, że o to chodziło innym.

A.

Data: 2009-03-26 11:04:17
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
  > Może nie zauważyliście pewnego drobiazgu. Bulwersowanie bulwersowaniem,
ale to nie Wasza sprawa! Myślę, że o to chodziło innym.

A.

Jak będą kogoś bili a Ty będziesz stał obok to także powiesz to nie moja sprawa, tak? Jak tak można robić?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:08:41
Autor: Grejon
krzysiek82 pisze:

Jak będą kogoś bili a Ty będziesz stał obok to także powiesz to nie moja sprawa, tak? Jak tak można robić?

Ale co zrobisz takiemu palaczowi? Wyciągniesz go zza kółka i wywalisz kiepa do kosza? Tak jak ktoś zauważył - poza zwróceniem uwagi nie zrobisz _nic_.

Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

Data: 2009-03-26 12:48:09
Autor: mlek
krzysiek82 wrote:
Arek (G) pisze:
> [...]

A.

Jak będą kogoś bili a Ty będziesz stał obok to także powiesz to nie moja sprawa, tak? Jak tak można robić?

Moge sprawdzic, czym karmisz swoje dzieci? Jakie maja rozrywki, czy korzystaja z komputera i w jakie gry graja? Czy maja "dobrych" kolegow? Czy chodza do kosciola i na religie? Czy regularnie bywaja u dentysty? Czy przytulasz je conajmniej raz dziennie? Jak je przytulasz i czy przez   przytulanie, czy tez kapiel ich nie molestujesz?

Moze ty tez "krzywdzisz" swoje dzieciaki, wykraczajac poza ramy prawidlowych zachowan ustalonych przez "kogostam" i trzeba ci je zabrac?

Glupota jest palenie wsrod dzieciaka, ale nie oznacza to, ze tego kogos trzeba "udupic" i zabrac mu dziecko. Wyprowadz sie do Szwecji, tam dokladnie panstwo reguluje sposob wychowania dzieciaka, a jeszcze precyzyjnniej jest to regulowane w Korei Pn - tam tez cie chetnie przyjma.

Wkrotce strach bedzie posadzic dzieciaka na koniku na biegunach, bo sasiad doniesie, ze konik byl bez atestu i gawiedz bedzie domagala sie odebrania dziecka za narazanie zycia.

Data: 2009-03-26 15:00:28
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Jak będą kogoś bili a Ty będziesz stał obok to także powiesz to nie moja sprawa, tak? Jak tak można robić?

Jakbym słuchał ekoterrorystów i ekooszołomów ;-))). Swoją irytację opierasz na mitach czy prowadziłeś badania szkodliwości dymu papierosowego w powietrzu w porównaniu do spalin samochodowych?

Data: 2009-03-26 15:02:23
Autor: krzysiek82
Robert_J pisze:
Jakbym słuchał ekoterrorystów i ekooszołomów ;-))). Swoją irytację opierasz na mitach czy prowadziłeś badania szkodliwości dymu papierosowego w powietrzu w porównaniu do spalin samochodowych?

Przejdź się do dowolnego szpitala, zobacz ilu ludzi umiera tam na np raka płuc potem zapytaj się lekarza prowadzącego co było w większości wypadków tego przyczyną. Dziecko jest bezbronne, nie ma za bardzo prawa głosu czy to jest dobre?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 15:23:00
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
krzysiek82 pisze:
(...)
Przejdź się do dowolnego szpitala, zobacz ilu ludzi umiera tam na np raka płuc potem zapytaj się lekarza prowadzącego co było w większości wypadków tego przyczyną.

Proponuję, byś to sam najpierw sprawdził - tylko dokładnie, a nie na
podstawie opowieści zasłyszanych w TV, czy portali promujących
"zdrowe" życie. Zaręczam, że będziesz musiał zrewidować swe przekonanie
o przyczynach raka płuc.

Dziecko jest bezbronne, nie ma za bardzo prawa głosu czy to jest dobre?

Dziwne pytanie - w sumie nie bardzo wiadomo o co pytasz...

Data: 2009-03-26 19:17:58
Autor: TomiZS
Palenie przy dziecku w aucie.

(...) Dziecko jest bezbronne, nie ma za bardzo prawa
głosu czy to jest dobre?

Dlatego powinieneś zrobić wszystko, aby odebrano je rodzicom i wysłano do Domu Dziecka. Tam z pewnością nie będzie bezbronne, będzie miało prawo głosu i będzie to dla niego (dziecka) najlepsze rozwiązanie.

--
Pozdr.

TOMI
(Wawa Praga/Jelonki)
R216 Cabrio, R420D i MG ZS 2.5 V6.

Data: 2009-03-27 08:48:37
Autor: Robert_J
[...]

A "opiekunowie" na pewno nie będą palić papierosów przy dzieciach ;-))))

Data: 2009-03-27 09:00:03
Autor: krzysiek82
TomiZS pisze:
[...]

Widzisz tylko białe i czarne?

--
krzysiek82

Data: 2009-03-27 03:35:24
Autor: slaweks
On 26 Mar, 15:02, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
[...]

A Ty myślisz, że lekarze wiedzą co było przyczyną? Skoro palił to
pewnie od palenia, skoro nie palił to pewnie się nawdychał. Takie tam
stereotypy-idiotyzmy. Może uwarunkowanie genetyczne albo coś innego...

Data: 2009-03-27 05:02:19
Autor: mac
On 27 Mar, 10:35, slaweks <slaw...@seznam.cz> wrote:

A Ty myślisz, że lekarze wiedzą co było przyczyną? Skoro palił to
pewnie od palenia, skoro nie palił to pewnie się nawdychał. Takie tam
stereotypy-idiotyzmy. Może uwarunkowanie genetyczne albo coś innego....

ja mysle ze wiedza, a Ty co myslisz? taki stereotyp idiotyzm.
w prad i tlen w powietrzu tez nie wierzysz bo go nie widac?

mac

Data: 2009-03-27 08:47:46
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Przejdź się do dowolnego szpitala, zobacz ilu ludzi umiera tam na np raka płuc potem zapytaj się lekarza prowadzącego co było w większości wypadków tego przyczyną.

Piszesz poważnie czy żartujesz? Jesteś widzę bardzo podatny na propagandę. I pewnie jeszcze uważasz że Polska jest krajem kwitnącej gospodarki i dobrobytu, bo tam mówią gadające głowy w TV ;-))).

Data: 2009-03-27 09:01:06
Autor: krzysiek82
Robert_J pisze:
  > Piszesz poważnie czy żartujesz? Jesteś widzę bardzo podatny na
propagandę. I pewnie jeszcze uważasz że Polska jest krajem kwitnącej gospodarki i dobrobytu, bo tam mówią gadające głowy w TV ;-))).

Z tego co czytam posty niektórych wypowiadających się w tym temacie myślę, że polska i większość polaków to dno. Nie wszyscy żeby nie było.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-27 09:09:58
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
krzysiek82 pisze:
Robert_J pisze:
> [...]

Z tego co czytam posty niektórych wypowiadających się w tym temacie myślę, że polska i większość polaków to dno. Nie wszyscy żeby nie było.

Sprawdziłeś o co prosiłem? A jeszcze jedno - Polska i Polacy pisze
się z wielkiej litery.

Data: 2009-03-27 09:20:39
Autor: krzysiek82
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
krzysiek82 pisze:
Robert_J pisze:
> [...]

Sprawdziłeś o co prosiłem? A jeszcze jedno - Polska i Polacy pisze

jeśli się ma do tego czegoś/kogoś szacunek to tak, ale ja tego szacunku nie mam. Rzeczywistość nie daje mi i zapewne wielu innym podstaw aby myśleć inaczej. Przypomnij mi proszę co miałem sprawdzić? Bo w gąszczu kretyńskich wypowiedzi niektórych userów ciężko się zlokalizować.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-27 09:27:26
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
krzysiek82 pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
krzysiek82 pisze:
Robert_J pisze:
> [...]

się z wielkiej litery.

jeśli się ma do tego czegoś/kogoś szacunek to tak, ale ja tego szacunku nie mam.

Skoro tak, to nie ma o czym dyskutować - tak teraz, jak i w przyszłości.

Rzeczywistość nie daje mi i zapewne wielu innym podstaw aby myśleć inaczej.

Może nie wypowiadaj się za innych.

Przypomnij mi proszę co miałem sprawdzić?

Dlaczego miałbym, skoro mnie nie szanujesz? Jednak mnie wychowano
inaczej, proszę - Message-ID: <gqg33t$bkq$1@inews.gazeta.pl>

> Bo w gąszczu
kretyńskich wypowiedzi niektórych userów ciężko się zlokalizować.

Nie jest ciężko - trzeba tylko chcieć.

Data: 2009-03-27 09:51:08
Autor: krzysiek82
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Dlaczego miałbym, skoro mnie nie szanujesz? Jednak mnie wychowano
inaczej, proszę - Message-ID: <gqg33t$bkq$1@inews.gazeta.pl>

Szanuje ludzi którzy szanują mnie, nie mogę czepiać się twojej wypowiedzi gdyż nie przypomina ona plucia się jakiegoś dzieciaka.
Wtedy raczej nie mielibyśmy o czym rozmawiać. Być może to złe, że tak generalizuje ale dla mnie człowiek jest albo 0 albo 1 takie zobaczenie zawodowe :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-27 22:02:14
Autor: TomiZS
Palenie przy dziecku w aucie.

generalizuje ale dla mnie człowiek jest albo 0 albo 1 takie zobaczenie
zawodowe :)

A mi zarzuciłeś, że widzę jedynie czarne lub białe :)

Data: 2009-03-27 10:41:42
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-27 09:09,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]

Sprawdziłeś o co prosiłem? A jeszcze jedno - Polska i Polacy pisze

http://www.zdrowie.com.pl/zdrowie/choroby/rak-puca/
Od "czynniki ryzyka".
Wprawdzie z portalu :), ale czyżbyś miał inne dane?
Może forum onkologiczne:
http://www.prosalute.info/choroba.php?post=111
dodatkowo rak krtani:
http://www.prosalute.info/choroba.php?post=121

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-03-27 14:06:10
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
Mirek Ptak pisze:
(...)
[...]

Tak, przejrzałem. To taka żonglerka danymi statystycznymi,
by pasowało to do prezentowanych teorii. Szczególnie
interesujący jest np. fragment podziału na typy raka
- NSCLC - 80% wystąpień (chyba 55% wystapień u palaczy)
- SCLC  - 20% wystąpień (coś pod 80% u palaczy).
Jak to policzysz zgodnie z regułami gry, to wyjdzie
jakieś ponad 60% dla palaczy, reszta dla niepalaczy.
Tu już będzie pytanie, jak zdefiniowano palacza i czy
faktycznie przyczyną było palenie. Śmiertelność z tego
tytułu to kolejna kwestia kwalifikacji konkretnych zgonów.
Dalej masz prawdy i półprawdy w zakresie wpływu palenia
biernego na ryzyko *rozwoju* raka płuca. Napisane też
jest, że samo zanieczyszczenie powietrza mam wpływ, ale
nie są w stanie przewidzieć, ile wypadków można z tym
powiązać. Zgadzam się, że palenie podwyższa ryzyko wielu
chorób, ale często nie jest ich przyczyną - w szczególności
raka płuc. Bardzo ładnie za to działa medialnie, bo
ludzie to intuicyjnie łączą w całość.

dodatkowo rak krtani:
http://www.prosalute.info/choroba.php?post=121

O tym nie pisałem - jak chcesz, to poszukaj informacji
np. o raku pęcherza moczowego - ten ma zadziwiający związek
z paleniem.

Co do kwestii poruszonej w temacie - jestem zdania, że
palić przy dzieciach nie należy, ale póki przepisów na
to nie ma i leży to w gestii rodzica - nie im to oceniać
w słowach, które tu padły. Z dwojga złego lepiej żyć
szczęśliwie w warunkach toksycznych, niż nieszczęśliwie
w warunkach sterylnych.

Data: 2009-03-27 02:33:13
Autor: mac
On 26 Mar, 14:00, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> [...]

na mitach czy prowadziłeś badania szkodliwości dymu papierosowego w
powietrzu w porównaniu do spalin samochodowych?

a ty sprawdziles, bo na razie snujesz opowiesc "a moj dziadek to palil
przez 80 lat i swietnie sie mial." - zgodne zreszta z nurtem grupowym
"a ja jezdze po miescie 180 i jeszcze nikogo nie zabilem".
dym papierosowy JEST szkodliwy, palenie papierosow JEST przyczyna
calej grupy chorób.
oczywiscie jest tu pewna grupa medrców ktorzy uwazaja inaczej, i
oczywiscie,
wypalenie jednego papierosa NIE skróci ci zycia o 10lat.

a niezaleznie od kwestii wtracania sie w cudze sprawy, trzeba byc
popierdolonym zeby palic w samochodzie przy swoim (czy cudzym)
dziecku.

mac

Data: 2009-03-30 00:22:46
Autor: kogutek
Palenie przy dziecku w aucie.

wypalenie jednego papierosa NIE skróci ci zycia o 10lat.

Oj potrafi skrócić. Skazańców się pytają czy przed powieszeniem by sobie nie
zapalili. Ja w takiej sytuacji, nawet jak bym nigdy nie palił, to bym chciał
fajkę. To ile by mi życia zostało po wypaleniu tej fajki. 10 a może 20 minut.
Palenie strasznie skraca życie jeden papieros i do końca życia zostaje 10 minut.
Gdzieś czytałem ze jedna fajka to kilka minut mniej. Wypita połówka to podobno
cztery godziny. A przepracowana dniówka skraca życie o 8 godzin. Czaisz. Jedna
dniówka skraca życie o tyle co 3 paczki fajek. Oczywiście w obliczeniach nie
uwzględniłem chorób zawodowych i wypadków przy pracy. Bo by wyszło że jedna
dniówka = 4 paczki wypalonych fajek. Dlatego zrezygnowałem z pracy i wypalam
sobie paczkę dobrych fajek dziennie.  --

Data: 2009-03-26 11:24:21
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfj8l$i63$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No jak nie ono :-)

A tak bardziej merytorycznie .. myslisz ze ilu obecnych rodakow za dziecka spedzilo wiele godzin w jednym pokoju z palacymi rodzicami ?

Palaczy jakby nieco ubywa, za to alergii u dzieci przybywa ..

Zdrowe to niby nie jest, ale szkodliwe w minimalnym stopniu. Takim ze trudno zmierzyc na ile - po jednym papierosie sie nie umiera, po paru latach palenia tez nie.

A spoleczenstwo moze ma juz dosc tej troski nad dziecmi - w samochodzie nie woz bez fotelika, bez kasku z domu nie wypuszczaj, klapsa nie daj, bo bic dzieci nie wolno, na kolana nie bierz, z lozka gon,  bo pedofilia jest karalna.  A jakos tak miliardy sie wychowaly w innych warunkach.

J.

Data: 2009-03-26 10:52:17
Autor: kamil

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:gqfl4d$59o$1news3.onet...

[...]

Masz absolutna racje. Bierne palenie leczy alergie u dzieci, jazda w foteliku to idiotyzm, a dziecko trzeba regularnie tluc po dupie, bo skoro do Ciebie nic nie docieralo w dziecinstwie, to widocznie wszystkich musimy prac ile wlezie.

Puknij sie w glowe.

Kamil78

Data: 2009-03-26 18:28:29
Autor: J.F.
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gqfmp5$e4i$2inews.gazeta.pl...
[...]

Poczekaj na wyniki badan. Co prawda obecne jakby mowia jednak odwrotnie .. ale moze trzeba zbadac dokladniej.

W koncu czlowiek jest genetycznie dostosowany do zycia w zadymionej jaskini :-)

jazda w foteliku to idiotyzm, a dziecko trzeba regularnie tluc po dupie, bo skoro do Ciebie nic nie docieralo w dziecinstwie, to widocznie wszystkich musimy prac ile wlezie.  Puknij sie w glowe.

A roznicy miedzy regularnym tluczeniem a sporadycznym klapsem nie widzisz ?

Wlasnie w tym problem ze nie widzisz ..

J.

Data: 2009-03-26 11:09:34
Autor: Rafał VFR
Palenie przy dziecku w aucie.
Nie popieram takich zachowań, sam nie palę mam 2 chłopaków (no chłopców bo to dzieciaki)
Piszesz na grupe .... Jako ludzie bądz co bądz myślący może zaporponujecie - skoro zabieracie głos co można z tym zrobić?
Jest jakieś prawo, które tego zabrania, jakiś nakaz lub zakaz ? Kwestię wychowania i moralną pomijam.
Jeśli Ci naprawdę zależy odpowiedz dlaczego nie wysiadłeś z auta, dlaczego nie pojechałeś za nim?
Czego oczekujesz teraz od grupy, jakiej porady? Wiesz choć kto to jest, znasz go? czy z odjechanym autem został tylko gniew?
Jeśli naprawdę zależy Ci na zmianie społeczeńśtwa jedyne co mogłeś zrobić to zapukać w szybe i zwrócić uwagę. A wnisokuje, że nie zrobiłeś nic.
POza wyżywaniem się na grupowiczach.
Pzdr
RK

A baran to baran. I dureń. Może jeszcze głupi ch... niedorosły do opieki nad dzieckiem.

Data: 2009-03-26 11:21:20
Autor: krzysiek82
Rafał VFR pisze:
[...]

A co miałem zrobić, za ostatnią interwencję w innej sprawie dostałem mandat za utrudnianie wyprzedzania oraz wpis do ewidencji za ograniczanie czyjej swobody czy jakoś tak, co z tego ze baran chciał mnie wyprzedzić na ciągłej, policję już to nie obchodziło, tak samo jak to, że auto jadące z przeciwka ratowało się wjechanie do rowu.
Zatrzymałem go i wezwałem policję, nic mi to nie dało, bo sam byłem potraktowany jak przestępca.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:26:07
Autor: Cavallino
[...]

Brawo policja.
Choć raz się przydała.

Data: 2009-03-26 11:48:47
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfl44$f0n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A jak ta "interwencja" wygladala ?
Przyspieszales w czasie wyprzedzania tak mocno, ze az auto z przeciwka musialo wjechac do rowu ? :-)

J.

Data: 2009-03-26 11:51:07
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
A jak ta "interwencja" wygladala ?
Przyspieszales w czasie wyprzedzania tak mocno, ze az auto z przeciwka musialo wjechac do rowu ? :-)

Nie po prostu nie zjechałem pajacowi bo nie miałem gdzie, nawet nie przyśpieszałem bo za szybko akcja się potoczyła żeby zareagować.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 18:30:00
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfn9b$kpn$7nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Czy to nie jest symptomatyczne ... "nie przyspieszalem bo za szybko sie akcja potoczyla" a nie "nawet nie zdazylem zahamowac".

Czyzbys mial ochote przyspieszyc ? :-)

J.

Data: 2009-03-26 11:49:26
Autor: fiber
krzysiek82 pisze:
[...]

Nic nie rób i licz na to że idiotów natura (los) sam szybko wyeliminuje.
Jak nie dasz sie wyprzedzić na podwójnej ciagłej - to oczywiscie twoja wina bo utrudniasz.
Jak błyśniesz światłami zeby idiota sobie włączył - to pewnie niedlugo bedziesz dostawał mandat za oslepianie.
Jak bedziesz jechał troche poniżej dozwolonej prędkości - to wprowadzą jakiś przepis że to TY popełniasz wykroczenie.
Nie ma szans na jakąkolwiek poprawe sytuacji na drogach, dopóki jeżdzą po nich idioci, którzy wiedzą wszystko lepiej, maja w dupie pozostałych użytkowników i twierdzą ze im wszystko wolno.

Co gorsze policja coraz częściej jest po ich stronie.
Pozostaje tylko mieć nadzieje ze w miare szybko wyeliminuja sie sami (czy to na słupach, czy na drzewach) i nie bedzie przy tym zbyt wiele niewinnych ofiar

Data: 2009-03-26 11:55:38
Autor: krzysiek82
fiber pisze:
[...]

Fiber dzięki za wsparcie, dobrze wiedzieć, że jeszcze są normalni ludzie w tym kraju.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 12:11:32
Autor: Papkin
Palenie przy dziecku w aucie.

Fiber dzięki za wsparcie, dobrze wiedzieć, że jeszcze są normalni
ludzie w tym kraju.

tez cie wspieram, z anty pozdrowieniami dla debili drogowych. Ostatnio takiego opisywalem na grupie wroclaw. Jechal jak na haju. Wpierdalal sie przed maske innego pojazdu (nie bylo zadnych korkow, po prostu chcial wyprzedzic za wszelka cene i bez zadnej korzysci). Pewnie sie by znalezli na grupie tej obroncy, ze mam nie wtykac nosa w nie swoje sprawy itd.

Data: 2009-03-26 12:12:07
Autor: krzysiek82
Palenie przy dziecku w aucie.
Papkin pisze:
tez cie wspieram,

Dziękuje

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 14:00:47
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Palenie przy dziecku w aucie.
Kolega/żanka krzysiek82 napisał/a:
Papkin pisze:
tez cie wspieram,
Dziękuje

fpisujcie miasta ktoore wspierają krzyska82!!!

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-03-26 14:49:46
Autor: krzysiek82
Papkin pisze:
tez cie wspieram,
Dziękuje

fpisujcie miasta ktoore wspierają krzyska82!!!

Nie róbmy sobie jaj, chciałem uzyskać od Was informacje czy można coś z tym zrobić a nie generować zbędne posty.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 18:32:57
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqg1at$bt7$2atlantis.news.neostrada.pl...
Nie róbmy sobie jaj, chciałem uzyskać od Was informacje czy można coś z tym zrobić a nie generować zbędne posty.

Mozna. Zastukac w szybe i pouczyc rodzica o szkodliwosci biernego palenia.

J.

Data: 2009-03-27 08:50:21
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Mozna. Zastukac w szybe i pouczyc rodzica o szkodliwosci biernego palenia.

Najlepiej zastukać półtorakilowym młotkiem ;-).

Data: 2009-03-27 10:48:04
Autor: Arek (G)
Papkin pisze:
tez cie wspieram,
Dziękuje

fpisujcie miasta ktoore wspierają krzyska82!!!

krzysiek82 skończył się na kill'em all potem to już popłuczyny...

A.

Data: 2009-03-26 12:01:45
Autor: Rafał VFR
Palenie przy dziecku w aucie.
Ja kiedys dostałem  prawie po "ryju"
Nie myśl sobie, ze mnie to nie obchodzi.
To w koncu z moich, twoich podatkow za nascie lub dzisiat lat bedzie sie to wszytsko leczylo.
Na raka, na problemy na schorzenia.
A i w sumie nie o pieniadze tu chodzi .....
Nie wiem co mozna z tym zrobic - tepic dobili.. no nie da sie, uwage zwrocic; dzis strach.
Ja staram sie o wielu sprawach pamietac i choc nie zawszde wychodzi nie powtarzac bledow, ktore sam komus wytykam.
Na szczescie nie pale :-)

Data: 2009-03-27 09:02:43
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
To w koncu z moich, twoich podatkow za nascie lub dzisiat lat bedzie sie to wszytsko leczylo.
Na raka, na problemy na schorzenia.

Wiesz co? Jak na razie to dowody na BEZPOŚREDNI związek palenia z powstawaniem m.in. raka płuc są, delikatnie mówiąc, bardzo mizerne. Zwróć uwagę że gdyby to co piszesz Ty i Kol. Krzysiek82 było 100% prawdą, to np. moje pokolenie (a starsze tym bardziej) powinno właśnie dogorywać w szpitalach :-). Jak byłem nastolatkiem to w kioskach były tylko sporty vel popularne, klubowe, extra mocne (z reguły bez filtra), caro (to już rarytas) a paliło się to jak stary materac. Marlboro, camele i inne "światowe" marki widziałem tylko w pewexach i w TV. Ja osobiście nie palę, ale pali sporo moich kolegów, wujasów, znajomych, i to często starszych ode mnie. Bliski kolega z podstawówki fajczy od 5 klasy, teraz spala dwie paczki dziennie :-). I jakoś nikt na raka płuc nie zszedł, nie ma nawet początków chorób płuc ani zbliżonych schorzeń. Biorąc pod uwagę że dzisiejsze fajki są jednak cokolwiek "zdrowsze" i dużo czystsze ( a przynajmniej nie włączają się od ich dymu systemy pożarowe) należy mniemać, iż tak naprawdę ich wpływ na poważne choroby płuc jest mocno rozreklamowany... Prędzej ktoś zdechnie od jedzenia gówna, jakim faszerują nas fastfoody, hipermarkety i inne cudeńka, niż kojfnie od dymu papierosowego :-).

Data: 2009-03-27 02:10:14
Autor: arek
On 27 Mar, 09:02, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
[...]

Nie mowiac juz o ofiarach 'biernego palenia' ;)

Prędzej ktoś zdechnie od
jedzenia gówna, jakim faszerują nas fastfoody, hipermarkety i inne cudeńka,
niż kojfnie od dymu papierosowego :-).

Nie wierze, Tobie nie kazali tego udowadniac? :)
Ja bym musial juz szukac radzieckiego rubina czy cus :)

Data: 2009-03-27 02:45:21
Autor: mac
On 27 Mar, 08:02, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> [...]

jedzenia gówna, jakim faszerują nas fastfoody, hipermarkety i inne cudeńka,

 czy swoja wypowiedz opierasz na jakichs faktach czy swoich wujach?
dowody na zwiazek palenia z chorobami sa niezbite, to ze o nich nie
wiesz nie oznacza ze ich nie ma.
proponuje zeby sprawdzil np ile procentowo chorób nowotworowych
zwiazanych jest z paleniem.

mac

Data: 2009-03-27 10:46:25
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-27 09:02,  *Robert_J* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Poopowiadaj to mojemu wujkowi - od mniej więcej roku nie pali - zmarł na raka płuc - wcześniej kopcił jak smok.
Poza tym czy pośredni związek jest gorszy od bezpośredniego i czy cokolwiek zmienia?

Data: 2009-03-27 14:37:15
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Mirek Ptak pisze:
[...]

Tak, na podstawie jednego wypadku stwierdzisz, że przyczyną raka
jest czynne palenie?

Poza tym czy pośredni związek jest gorszy od bezpośredniego i czy cokolwiek zmienia?

To zależy co masz na myśli.

Data: 2009-03-28 01:39:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-27 14:37,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mirek Ptak pisze:
[...]

Oczywiście, że nie. Użyłem tylko tej samej retoryki :)
Nie zmienia to faktu, że 9/10 przypadków raka płuc ma swoje korzenie w paleniu (plus zapewne jakieś dodatkowe czynniki).

Poza tym czy pośredni związek jest gorszy od bezpośredniego i czy cokolwiek zmienia?

To zależy co masz na myśli.

Nie, to zależy co ma na myśli Robert :)

Data: 2009-03-29 22:03:52
Autor: Artur Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
Mirek Ptak pisze:
(...)
Nie zmienia to faktu, że 9/10 przypadków raka płuc ma swoje korzenie w  paleniu

Nieprawda - opisałem Ci jak to wygląda chyba dość dokładnie? Możesz
oczywiście w to nie wierzyć, ale to już inna kwestia.

(plus zapewne jakieś dodatkowe czynniki).

A jakie?

Nie, to zależy co ma na myśli Robert :)

Nie wiem co miał na myśli, ale sporo racji ma. Nie, żebym popierał
jego stanowisko. Urodziłem się i żyłem w czasach, gdzie papieros był
czymś oczywistym, ba, naturalnym. Umierają ludzie palący, umierają
również niepalący. Teraz jest moda na "niepalenie", ale zawsze pozostaje
pytanie, czy ta moda ma tak naprawdę racjonalne uzasadnienie w zakresie
"rozwoju" naszej cywilizacji. Sam nie palę nie dlatego, że czytałem o
raku/impotencji, czy tysiącu innych przyczyn, tylko dlatego, że uznałem
to za uciążliwe (jakiś czas paliłem) - uciążliwe dla mnie, a nie dla
innych. Innym starałem się nie przeszkadzać, palenie z domu wygnałem
itd. Nie lubię natomiast śmieciarzy, czy też palenia na klatkach
schodowych. Stąd też nie dziwię się, że ludzie reagują dość agresywnie
na palących, choćby akurat ci konkretni nie byli winni. Śmieciarz
to śmieciarz - jak nie będzie palił, to najwyżej ktoś to później
zauważy. Jak się pali, to też trzeba mieć świadomość, że innym to
przeszkadza. Jak się nie pali, to też trzeba mieć świadomość, że
bezpodstawne ataki na palących są nieuzasadnione.

Tak szczerze, to jestem ciekaw co będą mówili na ten (i inne)
temat za lat 20 i czy ja do tego czasu dożyję, bo to już nie
jest takie pewne.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-30 09:13:25
Autor: Mirek Ptak
Palenie przy dziecku w aucie.
Dnia 2009-03-29 22:03,  *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mirek Ptak pisze:
(...)
Nie zmienia to faktu, że 9/10 przypadków raka płuc ma swoje korzenie w  paleniu

Nieprawda - opisałem Ci jak to wygląda chyba dość dokładnie? Możesz
oczywiście w to nie wierzyć, ale to już inna kwestia.

Umknęła mi ta odpowiedź, ale zerknąłem do Googla:
"
[...]
Skąd wziąłeś te dane?

(plus zapewne jakieś dodatkowe czynniki).

A jakie?

Na przykład genetyczne skłonności do zachorowania na raka.
Tak szczerze, to jestem ciekaw co będą mówili na ten (i inne)
temat za lat 20 i czy ja do tego czasu dożyję, bo to już nie
jest takie pewne.

Mam podobny problem ;)

Data: 2009-03-30 11:44:10
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
Mirek Ptak pisze:
(...)
Skąd wziąłeś te dane?

Jak to się mawia - z wykopalisk :) Poważnie to powinieneś to znaleźć
w necie, choć tutaj najczęściej masz różne interpretacje badań,
a nie czyste dane statystyczne. Może pogadaj ze znajomym lekarzem,
który będzie mógł Ci wygrzebać szczegóły diagnostyki w tej materii.

Na przykład genetyczne skłonności do zachorowania na raka.

No tak, ale to już w ogóle zaczyna się zabawa z interpretacjami
wyników. Spadek ilości zgonów to kwestia lepszej diagnostyki,
czy zmniejszenia ilości palaczy? Jeżeli tak, to jakie są
konkretne dane w tej materii? A może to jest dodatkowo skutek
eliminacji innych szkodliwych czynników, albo wpływ tych,
których jeszcze nie znamy, a może być szkodliwy w innym
zakresie? Na przestrzeli lat zmieniały się mody, interpretacje,
czynniki itd., dlatego też bardzo ostrożnie podchodzę do
różnych rewelacji, które niestety z czasem często okazują się
fałszywe.

Mam podobny problem ;)

"Nie pij, nie pal - umrzesz zdrowszy :)". Ja tam wolę umrzeć
szczęśliwy :)

Pozdrawiam - Mirek

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-30 12:54:16
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-30 11:44,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
zakresie? Na przestrzeli lat zmieniały się mody, interpretacje,
czynniki itd., dlatego też bardzo ostrożnie podchodzę do
różnych rewelacji, które niestety z czasem często okazują się
> fałszywe.

Niekoniecznie - interpretacje też jest czymś poparta (bodaj w drugim linku, który podawałem było coś napisane o mechanizmie zmian w DNA z powodu palenia) - czy to konkretnymi badaniami, czy też statystyką.
To, że 9/10 przypadków raka mają palacze nie wynika z przypadku raczej.

Mam podobny problem ;)

"Nie pij, nie pal - umrzesz zdrowszy :)". Ja tam wolę umrzeć
szczęśliwy :)

Mam podobne zdanie - ale akurat palenie w moim wypadku to epizod z okresu pierwszej klasy podstawówki ;) - teraz dymu nie znoszę na równi ze słodzoną kawą (o śmietance nawet nie wspominam), czy herbatą :)

Data: 2009-03-30 14:52:19
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
Mirek Ptak pisze:
(...)
Niekoniecznie - interpretacje też jest czymś poparta (bodaj w drugim linku, który podawałem było coś napisane o mechanizmie zmian w DNA z powodu palenia) - czy to konkretnymi badaniami, czy też statystyką.

Widzisz, interpretacja to interpretacja, a mechanizm mechanizmem.
Ze statystyką jest jeszcze gorzej :) Co ciekawsze - dlaczego
w ogóle ludzie palą? Dlaczego jeden w ogóle nie sięga po papierosa,
a inny pali nałogowo? Czemu jedni ludzie rzucają bez problemu,
a inni nie?  To trochę NTG co prawda, ale fakt jest faktem, że
sam problem jest głębszy.

To, że 9/10 przypadków raka mają palacze nie wynika z przypadku raczej.

Tyle, że to nieprawda - ładnie brzmi medialnie, ale prawdziwe nie
jest. Zaznaczam - odnoszę się do raka płuca. Palenie pogarsza ogólny
stan zdrowia, więc i statystykę się pod to podciąga/kwalifikuje
jako przyczynę. To trochę coś innego, niż przyczyna. Podobnie ze
zgonami - kwalifikacja przyczyny może być bardzo myląca przy
wyciąganiu z tego dalszych wniosków. Jeżeli to działa, to niech
tak zostanie, ale niestety często jest używane w celach zupełnie
innych. Pali pan? Tak.  Pije pan? Tak. To proszę przyjść jak
pan przestanie. ;)

Mam podobne zdanie - ale akurat palenie w moim wypadku to epizod z okresu pierwszej klasy podstawówki ;) - teraz dymu nie znoszę na równi ze słodzoną kawą (o śmietance nawet nie wspominam), czy herbatą :)

Podobno największymi wrogami palenia są byli palacze. Ja dla przykładu
wykrywam palacza/pobyt w takim miejscu z daleka i dużo lepiej niż
niepalący znajomi. Dodatkowo napiszę, że bardziej mi to przeszkadza niż
im. Sam dużo nie paliłem i kłopotów z rzuceniem w sumie nie miałem,
ale mam trochę znajomych, którzy z tym nałogiem przegrywają (systematycznie), choć próbują na różne metody z nim walczyć.
Z drugiej strony - ja naprawdę lubiłem sobie zapalić. Za osobisty
sukces uważam wygraną (póki co) walkę z paleniem u mojej lepszej
połowy, co pewnie by się nie udało bez wsparcia mojego, dzieci
i terapii - dała się przekonać, a to chyba najważniejsze :)
Kawy nie pijam (choć lubię), herbatę owszem, choć podobno
bardziej szkodliwa :)

BTW - zwróć uwagę, że ostatnimi laty wzrosła ilość palących kobiet,
       a spadła mężczyzn. Mniejsza odporność na stres, czy inne
       przyczyny? Obserwacja nie z plantacji bawełny, tylko sporego
       biurowca, gdzie jest całkowity zakaz palenia.

Data: 2009-03-31 10:44:26
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-30 14:52,  *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

To, że 9/10 przypadków raka mają palacze nie wynika z przypadku raczej.

Tyle, że to nieprawda - ładnie brzmi medialnie, ale prawdziwe nie

Nie jestem ani lekarzem, ani tym bardziej lekarzem naukowcem dlatego ja wierzę w te liczby :)

[...]

Trochę w tym oczywiście racji - coś w stylu niedostosowania prędkości jako przyczyny ~90% wypadków ;)

Data: 2009-03-31 11:07:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Palenie przy dziecku w aucie.
Mirek Ptak pisze:
(...)
Trochę w tym oczywiście racji - coś w stylu niedostosowania prędkości jako przyczyny ~90% wypadków ;)

Jakoś tak podobnie :)

Data: 2009-03-30 00:06:10
Autor: kogutek
Palenie przy dziecku w aucie.

Nie zmienia to faktu, że 9/10 przypadków raka płuc ma swoje korzenie w paleniu (plus zapewne jakieś dodatkowe czynniki).

Pozdrawiam - Mirek
-- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
Masz 110% racji. 9/10 przypadków raka płuc ma związek z paleniem fajek. Nawet
wiem dlaczego tak jest. Jeszcze niedawno komunikacja miejska oparta była na
autobusach. Przyjeżdżały jak chciały. Nie było co robić to prawie wszyscy na
przystankach palili fajki. Nędzne to były fajki, ktoś już podał nazwy. W
zasadzie to nie były papierosy tytoniowe tylko z liści z parku z niedużą
zawartością tytoniu. I sobie ci ludkowie, ja zresztą też, ćmochali fajki na
przystankach. I nagle z za zakrętu w kłębach sino czarnego dymu wyłaniał się
potwór. Najczęściej Jelcz z wanną przy kierowcy albo inny 35 letni Ikarus. Jak
podjeżdżał na przystanek to uruchamiał zwalniacze oparte na okładzinach z
azbestem. Po załadowaniu się ludzi do środka następowała faza ruszania z
miejsca. W ruch szla okładzina tarczy sprzęgła, również z azbestem. Mieszał się
ten pył azbestowy z połową tablicy Mendelejewa jaka wylatywała z rury wydechowej
i zostawał na przystankach. Czasami po odjeździe takiego monstrum oczy łzawiły a
o swobodnym oddychaniu mowy nie było. O ile do tej pory nikt nie dostał jakiejś
super nagrody za udowodnienie że papierosy robią raka w 100 przypadkach na 100.
To w przypadku azbestu wiadomo że jak ktoś miał z nim kontakt, taki że dostał
się do płuc, to dostanie raka płuc i na niego wykituje. Nowotwory to w zasadzie
choroby rozwijające się dziesiątki lat. Jeszcze jakieś kilkadziesiąt lat azbest
z okładzin hamulcowych, eternitu czy głupich płytek azbestowych używanych w
kuchni będzie zbierał żniwo. A że ktoś przy okazji pali to nie jest w stanie
sobie tym zaszkodzić. Umrze od azbestu a nie od dymu tytoniowego.   --

Data: 2009-03-26 11:14:29
Autor: topek
[...]
Nic nie mozna zrobic. Debilizm ma sie swietnie od poczatku dziejow homo sapiens.
Szkoda dzieciaka. Przynajmniej z 2 powodow:
1. Ze jest biernym palaczem
2. Ze ma ojca debila wiec jeden wzor wart nasladowania mniej w najblizszym
otoczeniu.

Data: 2009-03-26 12:08:24
Autor: Papkin
krzysiek82 wrote:
[...]

nic nie zrobisz, prymityw zawsze bedzie prymitywem. Szkoda ze z prymitywnej rodziny zwykle wychodza pozniejsi prymitywni dorosli...

A cio powiesz na klatke domu z wielkiej kupy, a przepraszam plyty. Drzwi nie szczelne, palacy sasiadunio - smierdzi i przez okna zewnetrzne (sam nie wiem jak ten smrod idzie, magicznie jakos albo dyfunduje przez sciany) ale i smierdzi na calej klatce. Czyli jeden gosc zatruwa przy okazji sasiadow swoimi wyziewami. No coz. Oby tylko nie zasnal z tym petem na fotelu, bo budynek zfajczy.

To sa biedni ludzie tak naprawde, w smolistych objeciach nalogu.

A ja dzis sobie ide a tu mala dziewczynka (no juz nie taka mala, 13lat na oko) wyprowadza swoje psiury na kawalek bylego trawnika (zadeptanego przez bydlo i psy) i pieski "wysrawa". Tak, tak, jakas polowa czytajacych na tej grupie pewnie ma psiurki - czy po nich sprzatacie, jak uczycie dzieci by dbaly o swoje otoczenie? Otoz gowno was to obchodzi. Pozdrawiam "serdecznie". Tak samo nie przekonasz palacza by przestal truc innych i wydawac kase na to gowno jak nie przekonasz psiarzy by sprzatali po piesku.

Data: 2009-03-26 12:30:15
Autor: Paweł W.
[...]

Zrób sobie swoje i nie pal przy nim. Będziesz miał radochę.

p.

Data: 2009-03-26 11:40:17
Autor: kamil

"Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:gqfph8$nnq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Z robienia? Jeszcze jaka!

Kamil

Data: 2009-03-26 12:48:31
Autor: Paweł W.
Palenie przy dziecku w aucie.

Zrób sobie swoje i nie pal przy nim. Będziesz miał radochę.

Z robienia? Jeszcze jaka!

Hehe.
Też popieram autora wątku, bo dopóki się "dzieciaty" nie zrobiłem to jarałem w autku non stop, a jak się baby urodziło i sobie szybki w aucie od wewnątrz umyłem to zgroza. Teraz nie palę już w samochodzie nawet jak sam jadę.

p.

Data: 2009-03-26 12:54:25
Autor: krzysiek82
Paweł W. pisze:
[...]

Dzięki za wsparcie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 13:41:09
Autor: amir
Palenie przy dziecku w aucie.

Dzięki za wsparcie :)

tez popieram :)

POLONK dla Reszty debili, co tylko ganić potrafią,
przecież lepiej jak by się wogóle nie wypowiadali, piszą o spamowaniu, a sami spamują - dziecinada

Ludzie, kiedy wreście zrozumiecie, ze jak temat wam się nie podoba to nie odpowiadajcie

PS na policje trzeba było zadzwonić spisując nr rejestracyjne auta, najlepiej nagrywając rozmowe

Polecam w takich przypadkach Program do telefonu z systemem symbian
Psiloc.Xelnex.Lite

a pozniej na internet wrzucić taką rozmowę, Policja ma obowiązek reagować w takich sytuacjach,
wystarczy dodać, że miał zamknięte okno i dziecko się dusi dymem, przypuszczam, że na pewno by się zainteresowai
a ten Pan już by nie zapalił w aucie więcej przy dziecku, rodziców nieodpowiedzialnych nie brakuje
w naszym społeczeństwie.

Dodam, że temat zamykam i nie będę czytał głupkowatych komentarzy

Data: 2009-03-26 13:48:14
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Thu, 26 Mar 2009 13:41:09 +0100, amir napisał(a):

Dodam, że temat zamykam i nie będę czytał głupkowatych komentarzy

To sobie zamykaj. Swoich komentarzy możesz nie czytać.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-03-27 08:32:55
Autor: Jacek
Palenie przy dziecku w aucie.
Niestety funkcja rozrodcza ojca nie zależy od jego poziomu umysłowego.
Jacek

Palenie przy dziecku w aucie.