Palenie przy dziecku w aucie.

Data: 2009-03-26 10:22:42
Autor: kogutek
Palenie przy dziecku w aucie.
Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego barana. Co można z tym zrobić?

-- krzysiek82
Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon. --

Data: 2009-03-26 10:30:40
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon.

Lecz się człowieku na głowę, kto ma myśleć o tych dzieciach jak rodzice mają je w dupie. Tematyka zgodna z grupą bo dotyczy zachowań w samochodzie.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 10:50:33
Autor: Agent

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfi54$83u$1atlantis.news.neostrada.pl...
kogutek pisze:
[...]

Poza zwróceniem uwagi nie zrobisz nic więcej.

Data: 2009-03-26 10:53:45
Autor: krzysiek82
Agent pisze:
Poza zwróceniem uwagi nie zrobisz nic więcej.

Wiem, że mam związane ręce, nie mogę sobie pozwolić na żadną interwencję bo wiem jak reaguje policja. (to nie film i sprawiedliwości nie będzie pan wymierzał samodzielnie) Nie mogę tego odpuścić, bo każdy wszystko odpuszcza i w tym kraju nić się nie zmienia.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:04:20
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
Agent pisze:
[...]

Każ wszystkim rodzicom wyprowadzić się z Warszawy, Śląska i innych podobnych. W takiej warszawie syf w powietrzu wielokrotnie przekracza wszelkie normy. Dlaczego nie reagujesz widząc ludzi z dziećmi na ulicach?

A.

Data: 2009-03-26 11:06:32
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
[...]

Nie odrazu kraków zbudowano, są rzeczy na które ogół większego wpływu nie ma, natomiast na zachowanie przy dzieciach jak najbardziej wpływ mamy.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 14:57:03
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Nie odrazu kraków zbudowano, są rzeczy na które ogół większego wpływu nie ma, natomiast na zachowanie przy dzieciach jak najbardziej wpływ mamy.

Wiesz co? Lepiej przyjrzyj się czym jesteśmy karmieni :-). Zakładam się że ten dymek z ust tatusia czy mamusi mniej szkodzi niż gówna, jakimi się zajadamy oblizując się jeszcze ;-)

Data: 2009-03-27 10:39:38
Autor: Arek (G)
Robert_J pisze:
[...]

Np chipsy. Podobno gorsze niż fajki. Więc jak ktoś zobaczy rodzica karmiącego dziecko chipsami to interwencja również zalecana.

A.

Data: 2009-03-26 11:07:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gqfjto$ir8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Agent pisze:
[...]

A ilu grupach jeszcze będziesz się błaźnił w tym temacie?
Tego się nie da czytać.
PLONK WARNING.

Data: 2009-03-26 11:07:59
Autor: krzysiek82
Cavallino pisze:
A ilu grupach jeszcze będziesz się błaźnił w tym temacie?
Tego się nie da czytać.
PLONK WARNING.

zamknij się jeśli nie masz nic do powiedzenia debilu.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 18:05:36
Autor: kogutek
Cavallino pisze:
> [...]
> Tego się nie da czytać.
> PLONK WARNING.

zamknij się jeśli nie masz nic do powiedzenia debilu.

strasznie go dowartościowałeś. Do debila jeszcze mu dużo brakuje. --

Data: 2009-03-27 08:59:35
Autor: krzysiek82
kogutek pisze:
Cavallino pisze:
[...]

No tak brak mi słów na określenie głupoty tego czegoś, bo człowiekiem trudno to nazwać.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 11:01:54
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
kogutek pisze:
[...]

Nie powinien w ogóle wozić go samochodem, aby nie truł się spalinami, które są równie szkodliwe jeśli nie bardziej.

Data: 2009-03-26 14:54:53
Autor: Robert_J
Palenie przy dziecku w aucie.
Lecz się człowieku na głowę, kto ma myśleć o tych dzieciach jak rodzice mają je w dupie.

Wiesz czego najbardziej nie trawię? Jak ktoś wtrąca się w sprawy, o których nie ma pojęcia :-). Na pewno to dziecko nie dożyje pełnoletności. Mój stary palił, w domu, w aucie, poza tym często pracowałem pośród palaczy i jakoś żyję. Na dodatek półmetek życia mam za sobą, sam nie palę, nie mam problemów z płucami, nie mam platfusa, raka, rzeżączki, AIDS ani nic podobnego.... Natomiast Tobie szczerze polecam wyluzowanie ;-)

Tematyka zgodna z grupą bo dotyczy zachowań w samochodzie.

A dymanie w aucie to jeszcze grupa "samochody" czy już "sex"?? A może jeszcze inna jakaś?

Data: 2009-03-26 11:25:11
Autor: Wit
Palenie przy dziecku w aucie.
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał

Czym Cie tata tłukł po główce jak byleś mały. Obstawiam na łyżkę do opon.

A ja mysle, ze walił lewarkiem...

Data: 2009-03-26 12:31:45
Autor: Paweł W.
Palenie przy dziecku w aucie.