Palenie przy dziecku w aucie.

Data: 2009-03-26 12:30:15
Autor: Paweł W.
Palenie przy dziecku w aucie.

Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego barana. Co można z tym zrobić?

Zrób sobie swoje i nie pal przy nim. Będziesz miał radochę.

p.

Data: 2009-03-26 11:40:17
Autor: kamil

"Pawel W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:gqfph8$nnq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Z robienia? Jeszcze jaka!

Kamil

Data: 2009-03-26 12:48:31
Autor: Paweł W.
Palenie przy dziecku w aucie.

Zrób sobie swoje i nie pal przy nim. Będziesz miał radochę.

Z robienia? Jeszcze jaka!

Hehe.
Też popieram autora wątku, bo dopóki się "dzieciaty" nie zrobiłem to jarałem w autku non stop, a jak się baby urodziło i sobie szybki w aucie od wewnątrz umyłem to zgroza. Teraz nie palę już w samochodzie nawet jak sam jadę.

p.

Data: 2009-03-26 12:54:25
Autor: krzysiek82
Paweł W. pisze:
[...]

Dzięki za wsparcie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-03-26 13:41:09
Autor: amir
Palenie przy dziecku w aucie.

Dzięki za wsparcie :)

tez popieram :)

POLONK dla Reszty debili, co tylko ganić potrafią,
przecież lepiej jak by się wogóle nie wypowiadali, piszą o spamowaniu, a sami spamują - dziecinada

Ludzie, kiedy wreście zrozumiecie, ze jak temat wam się nie podoba to nie odpowiadajcie

PS na policje trzeba było zadzwonić spisując nr rejestracyjne auta, najlepiej nagrywając rozmowe

Polecam w takich przypadkach Program do telefonu z systemem symbian
Psiloc.Xelnex.Lite

a pozniej na internet wrzucić taką rozmowę, Policja ma obowiązek reagować w takich sytuacjach,
wystarczy dodać, że miał zamknięte okno i dziecko się dusi dymem, przypuszczam, że na pewno by się zainteresowai
a ten Pan już by nie zapalił w aucie więcej przy dziecku, rodziców nieodpowiedzialnych nie brakuje
w naszym społeczeństwie.

Dodam, że temat zamykam i nie będę czytał głupkowatych komentarzy

Data: 2009-03-26 13:48:14
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Thu, 26 Mar 2009 13:41:09 +0100, amir napisał(a):

Dodam, że temat zamykam i nie będę czytał głupkowatych komentarzy

To sobie zamykaj. Swoich komentarzy możesz nie czytać.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Palenie przy dziecku w aucie.