Palenie przy dziecku w aucie.

Data: 2009-03-26 04:02:13
Autor: arek
Palenie przy dziecku w aucie.
On 26 Mar, 10:04, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież
to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego
barana. Co można z tym zrobić?

Po pierwsze myslec. Wiesz, uzywac szarej masy w czaszce.

Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

I co? I nic.

To co _mozesz_ zrobic, to nie irytowac innych.
To tez szkodzi bardziej, niz dym z papierosa.

Zeby nie bylo, nigdy nie palilem, w _moim_ domu
i _moim_ samochodzie nie toleruje papierosow
(bo cuchna). Inni moga nawet palic krowia kaka,
jak lubia.

Data: 2009-03-26 11:16:39
Autor: topek
Palenie przy dziecku w aucie.
Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!
I co? I nic.
No to sie chlopak teraz czyms podeprzyj teze, ze aromat w samochodzie znacznie
bardziej (pisownia oryginalna) szkodzi niz fajczacy swojemu dziecku glupi bydlak.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-26 12:00:46
Autor: kamil

"topek " <topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gqfo6n$l9q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z pewnoscia "amerykanscy naukowcy udowodnili", jak smiesz watpic?

Kamil

Data: 2009-03-26 12:13:31
Autor: topek
Palenie przy dziecku w aucie.
Z pewnoscia "amerykanscy naukowcy udowodnili", jak smiesz watpic?
No ok, niech bedzie, tylko niech linka da :)

Stawiam ziemniak z ogniska przed radzieckie rubiny ze jedynym argumentem bedzie:
"jedna pani drugiej pani" albo "gdzies slyszalem" :)

Data: 2009-03-26 12:58:43
Autor: bratPit[pr]
Palenie przy dziecku w aucie.

Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

hmm, serio? dlaczego? poważnie pytam bo nie wiedziałem o tym :/
brat

Data: 2009-03-27 01:59:59
Autor: arek
On 26 Mar, 12:58, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> Masz 'aromat' w samochodzie? Wiesz, ze bardziej szkodzi,
> niz dym z papierosa? Znacznie bardziej!

hmm, serio? dlaczego? poważnie pytam bo nie wiedziałem o tym :/
brat

Moze spowodowac astme, wywolac alergie
i na pewno raka (bo wszystko moze wywwolac raka).

Nie mialem zamiaru przedstawic ogromnego
zagrozenia czychajacego z 'choinki'
(chociaz kazdy 'zapach', ktory potrafi
niektorych ludzi przyprawic o wymioty,
powinien byc _conajmniej_ podejrzliwie
traktowany), tylko absurd nagonki
na palaczy.

Zreszta, ja jestem jakims ciolkiem z grupy
niusowej, swojego lekarza zapytaj,
co bardziej zabija: samochodowa choinka,
bierne palenie, czy brach ruchu na
swierzym powietrzu.

Palenie przy dziecku w aucie.