Palestynczycy sa potomkami Zydow. Nowe fakty.

Data: 2012-07-10 14:45:16
Autor: swstr
Palestynczycy sa potomkami Zydow. Nowe fakty.
Za RzP.
http://tinyurl.com/379vdba

Ciekawe, ciekawe. Wychodzi na to ze potomkowie zydow sprzed 2000lat tluka sie
z zydami terazniejszymi. Kur...a wszyscy sie napie...ja. A mialo byc tak pieknie.

Ale Palestyńczycy wyglądają przecież jak Arabowie. Nie różnią się od Egipcjan czy Irakijczyków.

Trudno, żeby po tylu stuleciach taki mały naród zachował etniczną czystość. Palestyńczycy często pytają mnie: czyli to my jesteśmy prawdziwymi Żydami? Nie, odpowiadam, jesteście tylko ich potomkami. Żyjecie bowiem w miejscu świata, przez które przechodziło wielu zdobywców i wszyscy zostawiali tu swoją spermę. Podbój arabski był również podbojem biologicznym. Nie zmienia to jednak faktu, że członek Hamasu z Hebronu jest bliżej spokrewniony z antycznymi Żydami niż izraelski żołnierz, z którym walczy.

--

Palestynczycy sa potomkami Zydow. Nowe fakty.