Palestyńczyk i Żyd. O racjach, cierpieniu i propagandzie

Data: 2015-04-10 14:50:00
Autor: Patriota
Palestyńczyk i Żyd. O racjach, cierpieniu i propagandzie
W dniu 2015-04-10 o 09:19, mkarwan pisze:
Od jakiegoś czasu jestem członkiem facebook'owej grupy zrzeszającej polskich Żydów, mimo że sam Żydem nie jestem.
Jestem jednak głęboko zainteresowany państwem Izrael, mogę nawet powiedzieć, że zainteresowanie to jest częścią mojego życia - bywam w Izraelu prawie codziennie.

To widać na grupie, jesteś w baaardzo bliskiej mentalnej  symbiozie z tym swoim Izraelem, podejrzewam że nie mógłbyś bez niego żyć.

Palestyńczyk i Żyd. O racjach, cierpieniu i propagandzie