Palestyńscy terroryści znowu mordują ludność cywilną w Izraelu...

Data: 2011-08-20 22:19:15
Autor: Tzva Adonai
Palestyńscy terroryści znowu mordują ludność cywilną w Izraelu...
Z nieoficjalnych źródeł wiem, że premier Netanyahu zaaprobował nowy
plan militarny przeciwko mordercom ze Strefy Gazy.

***

W serii zamachów, do których doszło w Izraelu, zginęło siedmiu
Izraelczyków, a ponad trzydziestu zostało rannych. Ostrzelane zostały
dwa autobusy i samochód osobowy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80594,10133026,Po_serii_zamachow_Izrael_rozpoczyna_odwet__wybuchy.html

Data: 2011-08-21 09:33:37
Autor: A. Filip
Izrael zabija w Egipcie (5 ofiar) [Was: Palestyńscy terroryści znowu mordują ludność cywilną w Izraelu...]
dwa autobusy i samochĂłd osobowy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80594,10133026,Po_serii_zamachow_Izrael_rozpoczyna_odwet__wybuchy.html

http://www.wprost.pl/ar/258213/Egipt-odwoluje-ambasadora-w-Izraelu/

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Długie włosy - krótki rozum.

Palestyńscy terroryści znowu mordują ludność cywilną w Izraelu...