Pali najmniej.

Data: 2010-12-19 09:15:35
Autor: Wojtek
Pali najmniej.

U¿ytkownik "Czes³aw" <gf@sf.ok> napisa³ w wiadomo¶ci
jakie autko kupiæ, ¿eby nie by³o smartem one i nie pali³o jak smok, koszt do 30 ty¶. z³?

W tej cenie kupisz nowego C1 lub 107 z wyprzeda¿y rocznika, zu¿ycie paliwa przy delikatnej je¼dzie jest zaskakuj±co ma³e.

Data: 2010-12-19 14:08:33
Autor: Yogi\(n\)
Pali najmniej.
U¿ytkownik "Wojtek" <womax@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0dbf31$0$27036$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-12-19 15:22:12
Autor: syntax error
Pali najmniej.
Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

Nawet w te okrutne mro¼ne dni?;-)

--
Got VTi?

Data: 2010-12-19 17:25:09
Autor: Yogi\(n\)
Pali najmniej.
U¿ytkownik "syntax error" <no@mail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:iel4f0$sji$1node1.news.atman.pl...
Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

Nawet w te okrutne mro¼ne dni?;-)

Tego nie wiem, pewnie wiêcej. Ale dane powy¿ej z kilku tankowañ, dlatego pewne. Samochód siostry, to z  jej relacji, je¼dzi we wroc³awskich korkach.

Data: 2010-12-19 19:03:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pali najmniej.
W dniu 2010-12-19 17:25, Yogi(n) pisze:
Użytkownik "syntax error" <no@mail.com> napisał w wiadomości
Trasa 4,2, miasto 5,5. Mowa o aygo;-)

Nawet w te okrutne mroźne dni?;-)

Tego nie wiem, pewnie więcej. Ale dane powyżej z kilku tankowań, dlatego
pewne. Samochód siostry, to z jej relacji, jeździ we wrocławskich korkach.

To jeszcze podaj coÅ› informacyjnie o silniku.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-20 01:19:42
Autor: Yogi\(n\)
Pali najmniej.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:ielhe8$2t1$1news.dialog.net.pl...
[...]

W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec ze zmiennymi fazami.

Data: 2010-12-20 08:37:11
Autor: Yogi\(n\)
Pali najmniej.
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d0ea11c$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec ze zmiennymi fazami.

Produkowany w Polsce ;-)

Data: 2010-12-20 10:24:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pali najmniej.
W dniu 2010-12-20 08:37, Yogi(n) pisze:
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości
W aygo montowany jest jeden, 68 KM, litr pojemności, trzycylindrowiec
ze zmiennymi fazami.

Produkowany w Polsce ;-)

To ja już może nie będę pytał co to za "wrocławskie korki" ... ;)

Data: 2010-12-20 16:20:06
Autor: Gabriel 'wilk'
Pali najmniej.
W dniu 2010-12-20 01:19, Yogi(n) pisze:
[...]

I brzmi jak odkurzacz lub blender wlozony do metalowej beczki :-)

   Oskar Wilde

Pali najmniej.