Pali najmniej.

Data: 2010-12-19 09:57:52
Autor: glang
Pali najmniej.
jakie autko kupić, żeby nie było smartem one i nie paliło jak smok, koszt do 30 tyś. zł?

średnio? trasa?? miasto??
Żony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D
pzdr
GL

Data: 2010-12-19 09:13:19
Autor: to
Pali najmniej.
begin glang
średnio? trasa?? miasto??
Żony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D

Zaimponowałeś mi, tego nie potrafi nawet moja ekologiczna Toyota Prius! Wiesz może, czy ta Corolka posiada Ekologiczny Certyfikat Unii Europejskiej (E.C.U.E.)?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-19 16:07:08
Autor: glang
Pali najmniej.
[...]

nie mam pojęcia. auto jest z 2006 roku no i najważniejsze.... "w automacie" :)))
pzdr
GL

Data: 2010-12-20 15:12:59
Autor: J.F.
Pali najmniej.
Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w
[...]

Zalezy co za automat i jaka noga.
Jak ma blokowane sprzeglo hydrauliczne (konwerter) to w spokojnej trasie moze sie wykazac lepszym doborem biegu niz kierowca.

Ale pozniej sie okazuje ze jak kierowca uzywa pedalow, to jakos kiepsko mu to wychodzi ..

J.

Data: 2010-12-20 09:44:21
Autor:
Pali najmniej.
glang <glang@o2222222.pl> napisa³(a):
Å&#65533;rednio? trasa?? miasto??
Żony corolka bez problemu schodzi ponizej 5 na trasie. 1.4D4D
pzdr
GL

Czolem, potwierdzam, Rollka Vagon 1.4 D4D trasa ponizej 5 ;), w wawce (korki,
czeste bezsensowne swiatla, masa tumanow nie umiejacych plynnie jezdzic) wynik
z ostatniego tygodnie, czyli dosc zimno 6.2l ;) na BP ultimate, na Vervie
6,7l.z przed 3 tygodni ;).

Data: 2010-12-20 11:22:52
Autor: J_K_K
Pali najmniej.

U¿ytkownik <bluedadun.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ien8hl$hcr$1inews.gazeta.pl...
czeste bezsensowne swiatla
masa tumanow nie umiejacych plynnie jezdzic

A co konkretnie Szanowny Niepodpisany ma na my¶li ?

Pzdr

JKK

Pali najmniej.