Paliglup...

Data: 2009-09-26 08:23:04
Autor: konserwator
Paliglup...
byl autorem przepisu o koniecznosci zapowiadania kontroli i bardzo popiera montowanie kamer w kopalniach...
Do tych kamer to trzeba - dla kazdej- bedzie jeszcze zatrudnic sprzataczke by co chwile przemywala zakurzony pylem weglowym obiektyw...

Data: 2009-09-26 15:36:01
Autor:
Paliglup...
On Sat, 26 Sep 2009 08:23:04 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

[...]

 biedaku, nie masz zielonego pojecia o monitoringu wiec zamilcz!
 wciaz tkwisz w czasach siermieznego komunizmu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-27 08:32:06
Autor: konserwator
Paliglup...

Uzytkownik ""^<he®sk>"" <superj?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:ch5sb59216feeugg2pj9mee21tc65ec76o4ax.com...
[...]

czemu mi z sita POski prezyglupie wylazisz?
a jesli juz wylazisz to wskaz blad w moim tekscie

Data: 2009-09-27 08:47:07
Autor: Prawusek
Paliglup...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote in message

> [...]
> wciaz tkwisz w czasach siermieznego komunizmu.

czemu mi z sita POski prezyglupie wylazisz?
a jesli juz wylazisz to wskaz blad w moim tekscie

Konserwacja zawsze potrzebna, a obiektyw otworkowy - odporny na kurz, dym i
temperaturę.

Data: 2009-09-27 09:03:17
Autor: konserwator
Paliglup...

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9n1u9$ct1$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

a jesli juz wylazisz to wskaz blad w moim tekscie

Konserwacja zawsze potrzebna, a obiektyw otworkowy - odporny na kurz, dym i

za mala jasnosc tego typu obiektywu na kopalnie.
Kurz zatka otworek.

Jeszcze NIKT nie wynalazl dobrej metody fotografowania/filmowania w zakurzonym srodowisku. Prosciej jest pod woda - kamere umieszcza sie w wodoodpornej obudowie. Kamere w kurzu. mozna zamknac w zwyklym worku na smieci (by ochronic mechanike) ale i tak zawsze bedzie odkryty obiektyw i trzeba bedzie go co chwile czyscic.

Data: 2009-09-27 09:18:32
Autor: Prawusek
Paliglup...

> [...]

wodoodpornej obudowie. Kamere w kurzu. mozna zamknac w zwyklym worku na
smieci (by ochronic mechanike) ale i tak zawsze bedzie odkryty obiektyw i

Wystarczy utrzymywać stałe nadci¶nienie wewn±trz - wydmuch przez otworek
filtrowanego powietrza oraz migawkę-szczoteczkę do okresowego omiatania.
Oczywi¶cie trzeba taka kamerę skonstruować. A czuło¶ć elektronicznych
przetworników jest olbrzymia. Pr±du do zasilania w kopalni nie brak .

Data: 2009-09-27 09:59:16
Autor: konserwator
Paliglup...

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9n489$34d$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Oczywi¶cie trzeba taka kamerę skonstruować. A czuło¶ć elektronicznych
przetworników jest olbrzymia. Pr±du do zasilania w kopalni nie brak .

no fakt. Ale takie cos to by trzeba  dopiero skonstruowac
kamera z butla czystego powietrza...

Data: 2009-09-27 17:34:01
Autor: * he®sk *
Paliglup...
On Sun, 27 Sep 2009 09:59:16 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 [...]

no fakt. Ale takie cos to by trzeba  dopiero skonstruowac
kamera z butla czystego powietrza...

 czlowieczku, nie pograzaj sie. adam slodowy jestes czy co ?

Data: 2009-09-27 17:41:38
Autor: konserwator
Paliglup...

Uzytkownik "* he®sk *" <?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:se1vb5hnj2ki1dbk7o1cungr4gjqjopgmb4ax.com...
[...]

No napisz. Wszyscy czekaja!
Nie daj sie prosic komuchu podajacy sie za UPRowca!

Data: 2009-09-27 17:50:48
Autor: * he®sk *
Paliglup...
On Sun, 27 Sep 2009 17:41:38 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> czlowieczku, nie pograzaj sie. adam slodowy jestes czy co ?
No napisz. Wszyscy czekaja!

 niw wszyscy tylko ty wynalazco ;o)))
Nie daj sie prosic komuchu podajacy sie za UPRowca!

 sam jestes komuch podajacy sie za prawicowca,

Data: 2009-09-27 09:47:43
Autor: * he®sk *
Paliglup...
On Sun, 27 Sep 2009 08:32:06 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

> biedaku, nie masz zielonego pojecia o monitoringu wiec zamilcz!
> wciaz tkwisz w czasach siermieznego komunizmu.

czemu mi z sita POski prezyglupie wylazisz?

 1. to twoj problem, malutki czlowieczku
 2. nie przenos na innych swoich problemow z mongolizmem
 3. w domciu siedzisz grzecznie w kaciku ? ;o)))

a jesli juz wylazisz to wskaz blad w moim tekscie

 to proste, nie masz zielonego poejcia o monitoringu bredzac cos  o przecieraniu monitora z pylu. sa o wiele prostsze rozwiazania.  ale ty sie znasz na wszystkim bo jest niedouk z kompleksem malego
 czlonka. i nie chodzi o to co masz w spodniach nawet jezeli jest
 to tylko przerosnieta lechtaczka. milego dnia "geniuszu".

Data: 2009-09-27 10:03:13
Autor: konserwator
Paliglup...

Uzytkownik "* he®sk *" <?bigbrednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gk5ub5pnsnpleqhftk1qf13pgijq7nuqdp4ax.com...
> [...]

czlonka. i nie chodzi o to co masz w spodniach nawet jezeli jest
to tylko przerosnieta lechtaczka. milego dnia "geniuszu".

to przestan wreszcie pluju pluc tylko przedstaw szerokiemu audytorium te swoja koncepcje, znawco kamer..

to rozwiazanie "jest proste": wiec nam je opisz...

co prawda bardzo w to watpie, skoro mylisz monitor z obiektywem...
pewnie przez lornetke tez patrzysz od strony tych "wiekszych szkielek"...
co za trol!

Data: 2009-09-27 17:34:01
Autor: * he®sk *
Paliglup...
On Sun, 27 Sep 2009 10:03:13 +0200, "konserwator"
> [...]

to przestan wreszcie pluju pluc tylko przedstaw szerokiemu audytorium te swoja koncepcje, znawco kamer..

 wymyslili tto juz dawno inni. czlowieczku, nie pograzaj sie.

to rozwiazanie "jest proste": wiec nam je opisz...

 na dodatek chronione patentami. tego taki samouk jak ty nie  wymysli. ty bys przecieral szmata od podlogi ;o)))

co prawda bardzo w to watpie, skoro mylisz monitor z obiektywem...

 pamietasz co napisales ? MONITOR ;o)))

pewnie przez lornetke tez patrzysz od strony tych "wiekszych szkielek"...

 nie przenos na innych swoich problemow z rozumieniem prostych zjawisk
fizycznych.

co za trol!

 to niby argument ? ;o))))

Data: 2009-09-27 09:05:16
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Paliglup...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

byl autorem przepisu ....

No i co kałserwator? Wyszło jak zwykle, czyli, ze nie ten krytykowany przez ciebie, tylko ty jeste¶ przygłup, he, he, he! Ile¶ ty już razy zrobił z siebie błazna, ty nawet na konserwtora powierzchni płaskich się nie nadajesz.

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówie¶nikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbit±
głow±. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy l±dowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Paliglup...