Palikmiot pali Marie

Data: 2012-02-18 18:25:53
Autor: pluton
Palikmiot pali Marie
Witam,

wlasnie slysze, ze palikmiot jaral skrety pod sejmem,
a policmajstry staly i nic nie robily.

Fajne mamy panstwo.

Slysze tez, ze pisdzielki bede intercostam (chyba interpierdlowac)
w tej sprawie.
Pisdziolki, podpowiadam zyczliwie: zanim wpierdzielicie w te sprawe
Boga, Rydzyka, Honor i Radio Maryja oraz Telewizje Trwam,
to pomyslcie, ze palikmiot wyjdzie i powie 'just kidding, to byly
marboro'.

A Klempa oczywiscie podpierajac sie JP2 powiedziala, ze jest
przeciw zmuszaniu dzieci do jarania skretow.

Nullification

Data: 2012-02-18 17:44:52
Autor: Obserwator
Palikmiot pali Marie
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Witam,

wlasnie slysze, ze palikmiot jaral skrety pod sejmem,
a policmajstry staly i nic nie robily.

Fajne mamy panstwo.

piszesz tutaj dzisiaj juz od paru godzin rozne brednie, dlaczego dopiero teraz
sie witasz?

Nie jaraj tyle, bo jak widac masz juz tylko wspomnienie po mozgownicy.

Data: 2012-02-18 21:52:12
Autor: pluton
Palikmiot pali Marie

piszesz tutaj dzisiaj juz od paru godzin rozne brednie, dlaczego dopiero
teraz
sie witasz?

O! siemka Czukot. Ciagle zasrywasz Polske ? Kiedy wracasz do siebie ?

Nullification

Data: 2012-02-20 12:26:26
Autor: Obserawtor
Palikmiot pali Marie
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

sie witasz?

Nie jaraj tyle, bo jak widac masz juz tylko wspomnienie po mozgownicy.

Czytasz tutaj dzisiaj juz od paru godzin rozne brednie, kiedy sie przywitasz?

Data: 2012-02-18 19:32:53
Autor: jerzy.n
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jhon5o$9k1$1inews.gazeta.pl...
Witam,

wlasnie slysze, ze palikmiot jaral skrety pod sejmem,
a policmajstry staly i nic nie robily.

Czytaj kodeks karny, za posiadanie sie siedzi, nie za jaranie :-)) Jak można jarać nie posiadając ?

Data: 2012-02-18 19:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f3feed4$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Można. Masz miałką wyobraźnię!

Data: 2012-02-18 20:27:41
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie
W dniu 2012-02-18 18:25, pluton pisze:

A Klempa oczywiscie podpierajac sie JP2 powiedziala, ze jest
przeciw zmuszaniu dzieci do jarania skretow.

Zmuszać się nie powinno również dorosłych, i JP2 nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2012-02-18 20:51:51
Autor: pluton
Palikmiot pali Marie
> A Klempa oczywiscie podpierajac sie JP2 powiedziala, ze jest
> przeciw zmuszaniu dzieci do jarania skretow.

Zmuszać się nie powinno również dorosłych, i JP2 nie ma tu nic do rzeczy.

Mnie sie tez tak wydawalo, ale pisowska logika jest dziwna.

Nullification

Data: 2012-02-18 21:01:45
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie
W dniu 2012-02-18 20:51, pluton pisze:
[...]

Akurat do logiki p. Kempy nie mam żadnych uwag krytycznych.

Data: 2012-02-18 21:21:50
Autor: pluton
Palikmiot pali Marie
> Mnie sie tez tak wydawalo, ale pisowska logika jest dziwna.

Akurat do logiki p. Kempy nie mam żadnych uwag krytycznych.

Domyslam sie. Pisdziele to w zasadzie czystej wody komuchy.

Nullification

Data: 2012-02-19 21:07:04
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie
W dniu 2012-02-18 21:21, pluton pisze:

Akurat do logiki p. Kempy nie mam żadnych uwag krytycznych.
Domyslam sie. Pisdziele to w zasadzie czystej wody komuchy.

Myślę że ta babka pasuje do PiSu jak pięść do nosa. To nie jest partia dla indywidualności jej pokroju. Wszystko jest zdominowane przez prezesa.

Data: 2012-02-19 22:22:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhrkp9$iks$2node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież ona zdradziła Jarusia. Jest teraz w partii zdominowanej przez Kurskiego.

Data: 2012-02-20 09:21:51
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie

[...]

Powinna pomyśleć o założeniu własnej partii. Tylko wtedy może "zabłysnąć" w innej sytuacji zawsze będzie w cieniu różnych cwaniaków.

Data: 2012-02-18 21:23:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhp03e$rv3$5node2.news.atman.pl...
[...]

Szczególnie jak bierze w obronę przestępców stadionowych.

Data: 2012-02-19 21:07:00
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie

Akurat do logiki p. Kempy nie mam żadnych uwag krytycznych.

Szczególnie jak bierze w obronę przestępców stadionowych.

Jak się bierze pod obronę ofiary odpowiedzialności zbiorowej, wprowadzonej przez premiera.

Data: 2012-02-19 22:25:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhrkp4$iks$1node2.news.atman.pl...

Akurat do logiki p. Kempy nie mam żadnych uwag krytycznych.

Szczególnie jak bierze w obronę przestępców stadionowych.

Jak się bierze pod obronę ofiary odpowiedzialności zbiorowej, wprowadzonej przez premiera.

Tych:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Chuligani-zaatakowali-mlodych-pilkarzy-i-ich-rodzicow-n55391.html?strona=1

Data: 2012-02-20 09:21:57
Autor: jadryś
Palikmiot pali Marie

[...]

Nie, tych 14000, z biletami w ręku którym Tusk zamknął stadion Kolejorza pprzed nosami.

Data: 2012-02-20 09:54:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikmiot pali Marie

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jhsvr6$scm$4node2.news.atman.pl...

[...]

A z maczetami, tasakami i innymi narzędziami za paskiem.

Data: 2012-02-20 16:35:39
Autor: Jadryś
Palikmiot pali Marie

Nie, tych 14000, z biletami w ręku którym Tusk zamknął stadion Kolejorza pprzed nosami.

A z maczetami, tasakami i innymi narzędziami za paskiem.

Nie pal głupa, Bogdan.

Palikmiot pali Marie