Palikocie mordo ty moja.

Data: 2009-04-18 05:43:44
Autor: cirrus
Palikocie mordo ty moja.
# Tomasz Dudziński został specjalistą od Janusza Palikota. Poseł PiS po dłuższej przerwie wraca na pierwszy plan, by walczyć z kontrowersyjnym politykiem Platformy.
Przed wyborami parlamentarnymi w 2007 roku Dudziński był szefem kampanii medialnej PiS. Zasłynął jako główny propagandysta tej partii. Odpowiadał za głośne spoty wyborcze m.in. za cykl "Mordo Ty moja" czy za głośny (bo zdaniem PO nieuczciwie zmanipulowany) klip o prywatyzacji szpitali przez PO. #
Ze strony:
http://tnij.org/c8x1

--
stevep