Palikot - Żyd Satanista

Data: 2011-05-13 12:30:47
Autor: Klin
Palikot - Żyd Satanista
http://serwis24h7.pl/node/51

  SB Janusz Palikot vel Josel Palikower to byly agent SB Sluzb Bezpieczenstwa PRL jego kryptonim "Apel"

Janusz Palikot jest realizatorem działan Komisji Trójstronnej w Polsce, ktorem przewodniczącym na Polske jest Zbigniew Brzeziński mason stopnia 33 sluga Lucyfera
czołowy działacz NWO http://www.serwis24h7.pl/node/80
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Tr%C3%B3jstronna

Podpisał „lojalkę” w stanie wojennym. Zobowiązał się do zachowania w tajemnicy swoich rozmów i kontaktów ze Służbą Bezpieczeństwa. Opisał służbom specjalnym, z kim i dlaczego utrzymuje kontakty, podał również nazwiska tych osób. Jeden z jego współpracowników był funkcjonariuszem SB, inny zaś ważnym działaczem PZPR, który wiele lat spędził w ZSRR. Te fakty dotyczą Janusza Palikota, posła Platformy Obywatelskiej - pisze "Gazeta Polska".

Data: 2011-05-13 15:27:58
Autor: jadrys
Palikot - Żyd Satanista
W dniu 2011-05-13 12:30, Klin > pisze:

[...]

Ale czy to wszystko to coś złego? To że nie sabotował prac rządu rozbudowującego kraj, zarówno pod względem gospodarczym jak i dotyczącym bezpieczeństwa jest wg. Ciebie naganne?

Data: 2011-05-13 16:13:23
Autor: Klin
Palikot - Żyd Satanista
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

                  Jeśli podpisał lojalkę to znaczy zdradził swych kolegów, z którymi
                  początkowo współpracował starając się obalić ustrój komunistyczny.

     Dla Palikota przeszłość kapusia, kiedy przecież sam chwalił się w wielu wywiadach, że
     siedział już w wieku 17 lat, może być początkiem końca pięknej kariery, opartej na
     gnojeniu braci Kaczyńskich i budowaniu wokół siebie niezdrowej otoczki. Osobiście,
     abstrahując od ustaleń "GP", taka sytuacja zupełnie by mnie nie dziwiła. Pytanie, czy
     politycy PO nie są zdziwieni, czytając o przeszłości swojego kolegi.

           Zdaje się - według Ciebie wszelka opozycja wobec ustroju zafundowanego
           nam przez Stalina jest już grzechem śmiertelnym?

                         http://wszolek.salon24.pl/231435,palikot-kapowal

Data: 2011-05-13 22:02:56
Autor: jadrys
Palikot - Żyd Satanista
W dniu 2011-05-13 16:13, Klin > pisze:

[...]

I to jest jedyna wybaczalna zdrada - odejście od towarzystwa które współpracuje z wrogiem którego rakiety z głowicami jądrowymi (Pershingi i Cruise)  były wycelowane w ojczyznę.

Data: 2011-05-13 17:33:21
Autor: he®sk
Palikot - yd Satanista
On Fri, 13 May 2011 15:27:58 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Ale czy to wszystko to coś złego? To że nie sabotował prac rządu rozbudowującego kraj, zarówno pod względem gospodarczym jak i dotyczącym bezpieczeństwa jest wg. Ciebie naganne?

 i to jest wszystko najprawdziwsza prawda ;o))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-13 19:10:33
Autor: Klin
Palikot - Żyd Satanista

     http://i55.tinypic.com/6j3qiw.jpg

Data: 2011-05-13 22:02:02
Autor: jadrys
Palikot - Żyd Satanista
W dniu 2011-05-13 17:33, "he®sk" pisze:
[...]

Przepraszam - co prawda?

Data: 2011-05-13 22:12:05
Autor: grzessiek
Palikot - Żyd Satanista
W dniu 13.05.2011 12:30, Klin > pisze:
Te fakty dotyczą Janusza Palikota, posła Platformy Obywatelskiej - pisze
"Gazeta Polska".

marna prowokacja. podaj numer i stronę głąbie.
g.

Data: 2011-05-14 14:03:58
Autor: Klin
Palikot - yd Satanista
Uytkownik grzessiek napisa:
W dniu 13.05.2011 12:30, Klin>  pisze:
Te fakty dotycz Janusza Palikota, posa Platformy Obywatelskiej - pisze
"Gazeta Polska".

marna prowokacja. podaj numer i stron gbie.
g.

    Sam sobie gbie poszukaj!

Data: 2011-05-14 12:13:42
Autor: obserwator
Palikot - podpisal lojalke
Jak stwierdza &#8220;Gazeta Polska&#8221;, Palikot &#8220;w swoich wypowiedziach chtnie
posuguje si insynuacjami, pprawdami i kamstwami&#8221;, ale pytany o swoj
przeszo &#8220;zachowuje wyjtkow powcigliwo, podajc jedynie te fakty,
ktre s dla niego wygodne.&#8221;

    "Sprawdzilimy przeszo Janusza Palikota i pocztki jego biznesowej
kariery. Z oglnodostpnych dokumentw wyania si obraz zupenie inny od
tego, jaki Palikot sam przedstawia w mediach&#8221; &#8211; pisze &#8220;GP&#8221;, przypominajc, e
Palikot atakowa brutalnie IPNm mwic m. in.: &#8222;Moim zdaniem trzeba spali to
esbeckie szambo&#8221;.

http://wpolityce.pl/view/2070/_Gazeta_Polska___Janusz_Palikot_podpisal__lojalke__w_stanie_wojennym.html

Data: 2011-05-14 12:18:03
Autor: obserwator
Palikot - podpisal lojalke
Skoro pose Palikot tak zdecydowanie prowadzi walk o prawd, mam nadzieje, e
wspomoe te te dziaania dotyczce wyjanienia historii wasnej rodziny.

Bardzo prawdopodobn hipotez, krc po ziemi lubelskiej jest hipoteza
okupacyjnego szmalcownictwa Mariana Palikota. Czy kto wie dlaczego Marian
Palikot w okresie powojennym (1945-47) sta si nagle czowiekiem zamonym?

Czy kto ostrzeg Mariana Palikota, gdy ten znikn nagle z Bigoraja na
kilka miesicy w momencie gdy ocaleli z getta ydzi zwiezieni na rynek,
wskazywali polskim onierzom miejskich &#8222;szmalcownikw&#8221;.

Czy Palikot to Zyd szmalcownik?

http://www.blogpress.pl/node/4892

--

Palikot - Żyd Satanista