Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno¶ć" .

Data: 2009-09-01 12:13:33
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno¶ć" .
On Tue, 1 Sep 2009 08:49:37 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

Janusz Palikot tym razem zgadza się z Lechem Wałęs±, który opowiedział się wczoraj za rozwi±zaniem Solidarno¶ci. I od razu stawia pytanie: co się stało, że obecna S nie "reprezentuje już tego wielkiego ruchu jakim była dwadzie¶cia osiem lat temu?!". I odpowiada: to przez Lecha Kaczyńskiego.
  nasz ukochany prezio odznaczyl wczoraj wiernych mu zadymiarzy.
 tak jak on w tamtych czasach chowajacych sie pod spodnica mamuski.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-01 14:29:59
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno?ć".
On Tue, 1 Sep 2009 12:30:17 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> nasz ukochany prezio odznaczyl wczoraj wiernych mu zadymiarzy.
> tak jak on w tamtych czasach chowajacych sie pod spodnica mamuski.

Z jakiego powodu zmieniłe¶ front? Niedawno zarzuciłe¶ mi, że sobie wycieram "buzie" Solidarno¶ci±. Teraz nazywasz ich zadymiarzami?

 postaraj sie odroznic NSZZ "Solidarnosc" od "partyjki"  guzika czy innego "dzialacza". obecni zwiazkowcy to zadymiarze.

Data: 2009-09-01 17:19:58
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno?ć".

Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał

postaraj sie odroznic NSZZ "Solidarnosc" od "partyjki"
guzika czy innego "dzialacza". obecni zwiazkowcy to zadymiarze.

Przecież to ja zadałem ci pytanie, czy ci co teraz dymi±, to jest TA Solidsrno¶c i nie byłe¶ łaskaw odpowiedziec!

Post pt. "Tylko do 19" z 30 sierpnia.

"Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał w

a "Solidarnoscia" to ty sobie buzi nie wycieraj.

Dla ciebie ci co koczuj± pod domem premiera, to jest TA "Solidarno¶c"?

Przemek
--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani
złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieni±dze wielokrotnie.

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno¶ć" .