Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarność".

Data: 2009-09-01 08:49:37
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarność".
Janusz Palikot tym razem zgadza się z Lechem Wałęsą, który opowiedział się wczoraj za rozwiązaniem Solidarności. I od razu stawia pytanie: co się stało, że obecna S nie "reprezentuje już tego wielkiego ruchu jakim była dwadzieścia osiem lat temu?!". I odpowiada: to przez Lecha Kaczyńskiego.

"Lech Wałęsa zaproponował aby rozwiązać obecną Solidarność i powołać coś nowego, gdyż dzisiejszy związek nie ma nic wspólnego z tamtym legendarnym z lat osiemdziesiątych. Jak zwykle były prezydent trafia w sedno. Wszyscy mamy odczucie, że coś się radykalnie zmieniło. Kto w największym stopniu przyczynił się do tego, że Solidarność - taka jak jest dzisiaj - nie reprezentuje już tego wielkiego ruchu jakim była dwadzieścia osiem lat temu?!" - pisze Janusz Palikot na swoim blogu na Onet.pl.

Wałęsa: Czas skończyć z Solidarnością

I oto jego lista:
"1. Lech Kaczyński. Cynicznie i z zimną krwią pozbawił Solidarność jej ogólno-narodowego charakteru nadając jej kształt jednej strony sceny politycznej.
2. Marian Krzaklewski i AWS. Upolitycznili związek i choć zachowali ducha modernizacji to jednak sam fakt upartyjnienia był już początkiem dzisiejszego marnego końca.
3. Janusz Śniadek. Nie sprostał obywatelskiemu wymiarowi pierwszej Solidarności"

http://www.dziennik.pl/polityka/article438947/Palikot_Kaczynski_zepsul_Solidarnosc.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-01 09:01:08
Autor: jadrys
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

Czy aby p. Palikot i p. Wałęsa nie przypisują zbyt wielkiej roli panu prezydentowi?

Data: 2009-09-01 12:13:33
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno¶ć" .
On Tue, 1 Sep 2009 08:49:37 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

Janusz Palikot tym razem zgadza się z Lechem Wałęs±, który opowiedział się wczoraj za rozwi±zaniem Solidarno¶ci. I od razu stawia pytanie: co się stało, że obecna S nie "reprezentuje już tego wielkiego ruchu jakim była dwadzie¶cia osiem lat temu?!". I odpowiada: to przez Lecha Kaczyńskiego.
  nasz ukochany prezio odznaczyl wczoraj wiernych mu zadymiarzy.
 tak jak on w tamtych czasach chowajacych sie pod spodnica mamuski.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-09-01 14:29:59
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno?ć".
On Tue, 1 Sep 2009 12:30:17 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> nasz ukochany prezio odznaczyl wczoraj wiernych mu zadymiarzy.
> tak jak on w tamtych czasach chowajacych sie pod spodnica mamuski.

Z jakiego powodu zmieniłe¶ front? Niedawno zarzuciłe¶ mi, że sobie wycieram "buzie" Solidarno¶ci±. Teraz nazywasz ich zadymiarzami?

 postaraj sie odroznic NSZZ "Solidarnosc" od "partyjki"  guzika czy innego "dzialacza". obecni zwiazkowcy to zadymiarze.

Data: 2009-09-01 17:19:58
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarno?ć".

Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał

postaraj sie odroznic NSZZ "Solidarnosc" od "partyjki"
guzika czy innego "dzialacza". obecni zwiazkowcy to zadymiarze.

Przecież to ja zadałem ci pytanie, czy ci co teraz dymią, to jest TA Solidsrnośc i nie byłeś łaskaw odpowiedziec!

Post pt. "Tylko do 19" z 30 sierpnia.

"Użytkownik ""<heRsk>"" <ajwaj?bigbrednie@interia.pl> napisał w

a "Solidarnoscia" to ty sobie buzi nie wycieraj.

Dla ciebie ci co koczują pod domem premiera, to jest TA "Solidarnośc"?

Przemek

Data: 2009-09-01 14:07:34
Autor: Piotr
Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarność".
Dnia Tue, 1 Sep 2009 08:49:37 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Janusz Palikot tym razem zgadza się z...

Hm, gdy byłeś na urlopie warzywny Przemku, to tu na liscie o Palikocie
poprostu zapomniano. Widzę, że będziesz reanimował trupa.
Piotr

Palikot: Kaczyński zepsuł "Solidarność".