Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD

Data: 2010-10-03 09:38:58
Autor: mastodont
Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8843r$pe2$1node1.news.atman.pl...
Jak w temacie Palikot głosi dzis hasła na ktore nie odważył się SLD. Chce
stworzyć jedyna partie w Polsce ktora otwarcie chce wejśc w konflikt z KRK i
moherami. Chce odebrać elektorat niezadowolony i pchnąć do urn tych, którzy
nie chodzą na głosowania dla tego, że nie widzą w Polsce partii, ktora by
mogła reprezentowac ich interesy i punkt widzenia.  Co o tym sądzicie? Bo
mnie sie wydaje, że on może strzelic w 10, albo polec na wstępie.

sofu

Życzę mu powodzenia.Choć realnie rzecz biorąc przecież 40% nie zbierze. Ale dobrze by było gdyby przekroczył 5%. Powiedzmy wyautował by PSL. Było by już to coś.
Patrz parę postów wyżej /niżej.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-10-05 01:11:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD

"mastodont" i89buo$j77$1@news.onet.pl

Życzę mu powodzenia.Choć realnie rzecz biorąc przecież 40% nie zbierze. Ale dobrze by było gdyby przekroczył 5%. Powiedzmy wyautował by PSL. Było by już to coś.

Póki nie uzna lądowania na przedpasiu w Smoleńsku za dar Boży, mego poparcia
nie uzyska. :) A nawet jeśli uzna (czyli wyzna swym czystym sercem, że to
błogosławieństwo Boga, nie jakaś tragedia całego narodu) zanim uszyska moje
poparcie w wyborach, będzie musiał publicznie przyznać, że wszyscy ludzie
(czyli także ja!!) mają prawo do oddychania i do jedzenia. (Ozorowski uważa,
że ja akurat nie powinienem jeść i nie powinienem oddychać)

Obecny papież w pierwszych swych słowach wziął w obronę ludzi takich jak ja. :)
I proszę Boga wiele razy każdego dnia o to, aby błogosławił Benedyktowi XVI
i aby go chronił przed wszelkim złem!!!

Pewnego razu zadałem Bogu podchwytliwe pytanie:

 -- Jak to jest, że ja Ciebie proszę, abyś chronił Benedykta XVI przed
    wszelki złem, a tymczasem jakaś kobieta rzuciła się na niego?...

Bóg mi odpowiedział, że akurat ta kobieta nie miała niczego złego na
swej myśli i rzuciła się z entuzjazmu, nie z chęci uszkodzenia ciała
papieża. :) (a więc moja prośba nie obejmowała takiego akurat zdarzenia)

Bóg wysłuchuje niemal każdej mojej modlitwy, ale już dawno zauważyłem,
że ja nigdy bym nie wpadł na to, aby poprosić Go o wiadomą śmierć pod
Smoleńskiem, dlatego coraz częściej proszę ,,bądź wola Twoja!!!'' :)
I co ja na to poradzę, że w efekcie Bóg zabiera stąd niemiłych mi ludzi? :)

Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD