Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD

Data: 2010-10-03 10:04:09
Autor: cyc
Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8843r$pe2$1node1.news.atman.pl...
Jak w temacie Palikot głosi dzis hasła na ktore nie odważył się SLD. Chce
stworzyć jedyna partie w Polsce ktora otwarcie chce wejśc w konflikt z KRK i
moherami. Chce odebrać elektorat niezadowolony i pchnąć do urn tych, którzy
nie chodzą na głosowania dla tego, że nie widzą w Polsce partii, ktora by
mogła reprezentowac ich interesy i punkt widzenia.  Co o tym sądzicie? Bo
mnie sie wydaje, że on może strzelic w 10, albo polec na wstępie.

sofu

Partia Palikota bedzie swoista sonda badajaca co spoleczenstwo tak naprawde mysli o stosunkach panstwo - kosciol !.
Mam nadzieje , ze mu sie uda i w koncu znajdzie sie ktos , kto doprowadzi do postawienia na nogi tego , co przez ostatnie kilkanascie lat stoi na glowie !.
Mysle  , ze spoleczenstwo ma dosc juz panoszenia sie kleru , ktory podporzadkowal sbie bez reszty kazda dziedzine naszego zycia wlazac w buciorach nawet o naszych lozek , odwolujac sie oczywiscie przy tym do " wartosci " .
Mam nadzieje , ze skonczy sie bezkarnosc przestepcow w kolaratkach , ze zaczna byc postrzegani jak zwykli ludzie bo przeciez takimi sa , ze ukruci sie im nieograniczony dzis dostep do finansowych srodkow piblicznych i panstwowych , ze dzieki Palikotowi kazda fanaberia ksiedza nie znajdzie odzewu w natychmiastowej jej realizacji nawet jesli jest absurdalna .
Byc moze dzialania Palikota pozwola na zachowanie resztek przyzwoitosci kosciola oraz jego odrodzenie w duchu prawdziwego katolicyzmu w ktorym Bogiem Bog prawdziwy a nie bog pieniadz .

cyc

Data: 2010-10-03 14:07:45
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

do
postawienia na nogi tego , co przez ostatnie kilkanascie lat stoi na
!.
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Masz chyba racje z tą sondą. Ale czy mu się uda i czy nie są to paciorki dla
ew. wyborców (obietnice ) to już inna sprawa?
W kazdym razie ludzie moga na niego zagłosować na zasadzie: a co mi szkodzi
oddać głos na faceta który mówi to co ja myśle?
To na kogo mam zagłosowac jak nie na niego? Nawet na złość tym co mnie
zawiedli dotychczas pójde i zagłosuje na partie Palikota?
Co do kotabasów to ich czas patrzac historycznie jest policzony. Nie da sie
pogodzić demokracji i wolnosci jednostki z zamordyzmem
religijnym. Ludzie zaczynaja rozumieć, że IV RP to odwrócony kolorystycznie
PRL. Tak wtedy jak i dziś ten twór sie zadłuża i Naród Polski jest
niemiłosiernie
okradany. Do komuchów i różnej maści UB-eków dołączyli trzymajacy z nimi
sztame od lat kotabasy, często  TW tychże.
Nawet w takim Iranie ludzie maja już dośc rzadów religijnych. Twarde  łby w
KRK tego nie rozumieją. Nie rozumieją, że im bardziej bedą sie pchać na
świeczniki tym szybciej i z wiekszym hukiem z nich pospadają i to na zawsze.

sofu

Data: 2010-10-05 15:48:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD

"sofu" i89ru4$4as$1@node1.news.atman.pl

okradany. Do komuchów i różnej maści UB-eków dołączyli trzymajacy z nimi

Do komuchów dołączył Kaczyński przed ostatnimi wyborami
prezydenckimi -- do Gierka Edwarda. :) Kaczyński upodobał
sobie ludzi wysoko kształconych takich jak:

 -- Gierek
 -- Putra
 -- Walentynowicz
 -- Wałęsa, ale tylko do czasu, gdy Wałęsa dostał doktorat
    i pokojową nagrodę Nobla :) (BTW -- wg mnie to jedno
    z najwyższych odznaczeń na całym świecie!!)

Szkoda, że Gierka nie zabrał prezydent do Smoleńska. :)
(inna sprawa, że wolałbym tam widzieć ;) wyższej rangi urzędników czy duchownych)

Data: 2010-10-05 16:01:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

A tu bym zachował szczególna ostrożność. Duchowni to (teraz piszę poważnie)
profesjonaliści. Nie pospadają ze stołków i ze świeczników. Jeśli ktoś ich
lekceważy -- czyni źle. Jeśli komandos (nie Arnold Schwarzenegger, ale
prawdziwy komandos)  będzie walczył gołymi rękami z tysiącem wieśniaków
uzbrojonych w czołgi, rakietniki, karabiny itp. sprzęt -- wygra z nimi!!!

Wojna z duchownymi to wojna amatorów z żołnierzami naprawdę dobrze wyszkolonymi!!!
Jeśli nawet nie każdy biskup jest komandosem -- duchowni są wytrzymali i doświadczeni
(zaprawieni) w prowadzeniu wojen!!! Wojna z nimi to nie igraszka, ale poważna sprawa!!!

Nie pospadają ani szybko, ani na zawsze. Ktoś, kto sieje w umysłach nadzieje na
rychłe spadanie duchownych polskich, sieje dywersję. :) Raczej należy zachęcać
ludzi do wytrwałej, spokojnej, ***długotrwałej*** i beznamiętnej walki o normalność. :)

Ja jestem wychowankiem duchownych, więc wiem o tym, że nie załamie ich byle uderzenie.
Może wyglądają (niektórzy z nich) jak opasłe warchlaki, ale duchem są mocni!!!!

Data: 2010-10-05 01:33:47
Autor: kochamspamWYTNIJTO
ale bredzą !!!

> [...]

Byc moze dzialania Palikota pozwola na zachowanie resztek przyzwoitosci kosciola oraz jego odrodzenie w duchu prawdziwego katolicyzmu w ktorym Bogiem Bog prawdziwy a nie bog pieniadz .

Ale bredzą. Obaj.
Nienawiść jednak pada na mózg.

Data: 2010-10-05 09:02:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ale bredzą !!!

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> 7d75.00000b31.4caa645b@newsgate.onet.pl

Ale bredzą. Obaj.
Nienawiść jednak pada na mózg.

Nienawiść nie ma mózgu -- nie może więc upaść na [swój] mózg. :)

Data: 2010-10-05 09:06:11
Autor: Miglanc
ale bredzą !!!

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000b31.4caa645bnewsgate.onet.pl...

> [...]

kosciola oraz jego odrodzenie w duchu prawdziwego katolicyzmu w ktorym
Bogiem Bog prawdziwy a nie bog pieniadz .

E tam zaraz bredzą. KrK rozuchwalił się i bierze coraz więcej z naszych podatków! Zobacz ile kościołów wybudowano w każdym większym mieście! Na każdej dzielnicy jest ich kilka! NOWYCH i wciąż budują się nowe! Skąd KrK bierze na to pieniądze?! Przypominam, że spora część społeczeństwa żyje w ubóstwie! KrK w przemówieniach swoich szamanów wciąż przypomina o życiu w skromności i cierpieniu bo tylko tacy pójdą do "królestwa niebieskiego"!. A teraz przyjrzyj się jak "skromnie" zyją ci których Kwaśniewski okreslił jako "trzecia płeć". Zobacz jak mieszkają, jakimi jeżdżą samochodami, czy im czegoś brakuje? Są tacy tłusciutcy! Każdy z nich (z nielicznymi wyjątkami) to pucułowaty by nie powiedzieć nalany jegomość z paluszkami, które nie znają pracy fizycznej!

--

Zahir

Data: 2010-10-05 13:54:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ale bredzą !!!

"Miglanc" 4caace60$0$21005$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Dostają wprost od Boga -- nie wiedziałeś o tym?
Nie zazdrość im łaski Bożej!!

Przypominam, że spora część społeczeństwa żyje w ubóstwie!

Ci ludzie nie czczą swoich ojców i zapominają o boleściach swych
rodzicielek -- sami sobie są winni.

KrK w przemówieniach swoich szamanów wciąż przypomina o życiu w skromności

O potrzebie wyrzeczeń i potrzebie utrapień.
Pod tym względem duchowni są nienaganni!!!
Wypełniają swoją misję perfekcyjnie!!

i cierpieniu bo tylko tacy pójdą do "królestwa niebieskiego"!.

Do tego Królestwa Ty na pewno nie wejdziesz, ale sam sobie jesteś winny.
Wejdą tam tylko ludzie tacy jak Jan Paweł II czy Edward Gierek -- obaj
nie mieli nic z dóbr materialnych na tym świecie. Ty zaś coś masz i nie
poszedłeś za głosem kapłanów cytujących Chrystusa:

 -- Sprzedaj WSZYSTKO co masz i rozdaj ubogim.

Duchowni przypominają o tym, iż dobra materialne ciągną do piekła.
Pokazują młodzieńca biblijnego, który choć przestrzegał przykazań,
przegrał swe życie wieczne (został potępiony przez Boga) gdyż nie
chciał zrezygnować ze swoich dóbr. Wprawdzie Chrystus dodaje, ze
choć u ludzi zbawienie bogaczy wydaje się być niemożliwym, u Boga
jest możliwe, ale duchowni wiedzą o tym, że Chrystus nie ma racji,
gdy mówi o tym, iż choć wejście to jest trudniejsze niż przejście
wielbłąda przez ciasną bramę zwaną Uchem Igielnym, to jednak jest
ono możliwe z powodu wszechmocy Boga i Jego miłosierdzia. :)

I ja, będąc już profesjonalnym kapłanem, zauważam, że każdy
człowiek, który posiada cokolwiek (choćby majtki czy długopis)
na własność, będzie potępiony, gdyż dobra te wiążą zbyt mocno
z szatanem i piekłem. [nie wiem, z którym szatanem, a jest ich
wielu -- ale dowiem się któregoś dnia! każdy kapłan się dowie!!!]

Oczywiście Ojciec Rydzyk, choć zdaje się opływać w dobra materialne,
pójdzie do nieba (być może nawet będzie wniebowzięty razem ze swym
ciałem -- jak Maryja) gdyż tak naprawdę niczego nie ma (a tym bardziej
niczego nie posiada) i tylko złośliwcy mówią, że Rydzyk [sra do złotego
sracza? -- tego nie mogę napisać] opływa w bogactwa... Ale na szczęście
Bóg złośliwców nie słucha i wie o tym, że choć Radio Maryja zużywa majątki
na swe utrzymanie, to jednak Ojciec Założyciel niczego nie ma -- wszystko
to, co widać, należy nie do niego, ale do Boga. :)

A teraz przyjrzyj się jak "skromnie" zyją ci których Kwaśniewski okreslił jako "trzecia płeć". Zobacz jak mieszkają, jakimi jeżdżą samochodami, czy im czegoś brakuje?

[rozumu -- ale póki żyją, wolę tego nie wypowiadać głośno;
pokorne cielę dwie matki ssie]

Są tacy tłusciutcy!

Mają wzdęte brzuchy -- z głodu!!!

Każdy z nich (z nielicznymi wyjątkami) to pucułowaty by nie powiedzieć nalany jegomość z paluszkami, które nie znają pracy fizycznej!

[znają, znają!!! ciężka to praca i wymagająca skupienia/uwagi -- gdy
taca odchyli się od poziomu, pieniążki spadają z niej na podłogę...]

Przez Ciebie przemawia szatan, dlatego należy prosić Boga o to, aby
Ci wybaczył te bluźnierstwa [synu? -- chyba już mogę do innych zwracać
się w ten sposób, toż jestem profesjonalnym kapłanem] z uwagi na Twą
niewiedzę i być może opętanie diabelskie...

[nie jest źle -- godziny ćwiczeń ,,przed lustrem'' dają efekty; duchowni
starzy stażem :) mówią, że na początku kariery kapłańskiej człowiek nie
potrafi bredzić i raz za razem coś zmusza człowieka do mówienia sensownego,
ale godzinny ćwiczeń sprawiają, że można nawet samemu uwierzyć w głoszone
brednie -- najwyraźniej mówili prawdę; swoją drogą -- nie dziwię się im,
że za głoszenie takich absurdów liczą sobie aż tak dużo, bo jednak to
trudna sztuka, wymagająca pracy nad sobą, nad swym charakterem, nad
głupimi ciągotami mówienia choćby z pozoru sensownego...]

Nawróć się, daj jałmużnę, pojednaj się z bliźnimi, przeproś kapłanów...

[tu już trochę gorzej -- strzeżcie się triumfu... gdy człek pomyśli, że
już potrafi kadzić, Bóg sprowadza go do parteru... Bóg? Jaki Bóg?! Boga
nie ma -- wie o tym każdy kapłan!! a jeśli nawet by był jakiś Bóg, nie
pomagałby przecież w głoszeniu bredni, gdyż to miałby być Bóg rozumny...
Bóg nigdy by nie pomagał kapłanom w głoszeniu bredni -- w ukazywaniu Go
złym -- nie tylko niekochającym, ale wręcz nieczułym na krzywdę czy wręcz
złośliwym, dążącym do cierpienia, i zniszczenia... nie daj Boże, aby Bóg
był istotą rzeczywistą, nie zaś urojoną dla bogacenia się takich jak
ja -- czyli kapłanów]

Nawróć się!! Miej ufność w Boskie przebaczenie i nawróć się!!
I szanuj kapłanów Boga!! [nie dodam: ,,czcią im należną'', bo
wówczas okaże się, że im należna jest pogarda, tak więc każdy,
kto gardzi kapłanami, słusznie czyni]

Nawróć się.

Palikot chce robić to na co nie odważyło sie SLD