Palikot chciał zamordować Millera

Data: 2010-06-25 09:17:02
Autor: rAzor
Palikot chciał zamordować Millera
http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/,1,3311074,aktualnosc.html
Podczas przypadkowego spotkania w knajpie znany ze swoich prawicowych poglądów Palikot natknął się na znienawidzonego komucha Millera i omal go nie udusił gołymi rękami. Kiedy wezwano ochronę, usiłował tłumaczyć, że wcale nie chciał Leszka zamordować, tylko proponował mu koalicję PO-SLD i nie dusił, tylko po bratersku tulił do serca. Dobra, dobra - do kogo ta mowa?

Data: 2010-06-25 09:22:25
Autor: Bombelek

Użytkownik "rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> napisał w wiadomości news:i01l1t$132$1news.onet.pl...
[...]

Coś ci się pieprzy PSYCHOPATO! To wasz prezes ślini się do postkomunistów zwanych obecnie przez niego lewicą. To wasz prezes gotów zrobić loda Napieralskiemu byle tylko przekazał mu głosy lewicy! Na miejscu Grzegorza dałbym prezesowi prztyczka w nos. Niech się buja ten niedoszły Napoleon!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 09:29:29
Autor: rAzor
Użytkownik Bombelek napisał:

[...]

Nie kwicz buraku i naucz się czytać.

Data: 2010-06-25 09:37:11
Autor: Bombelek

Użytkownik "rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> napisał w wiadomości news:i01lp8$37e$1news.onet.pl...
[...]

Wyobraź sobie psychopato, że potrafię czytać nawet takie idiotyzmy jak wypisują na tym forum  tobie podobni PSYCHOPACI. Nie masz nic do powiedzenia w temacie więc się zamknij!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:18:12
Autor: rAzor
[...]

Kwicz, kwicz. he he he

Data: 2010-06-25 10:38:29
Autor: Bombelek

Użytkownik "rAzor" <"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com"> napisał w wiadomości news:i01oki$bhn$1news.onet.pl...
[...]

Mieszkasz w chlewie PSYCHOPATO więc wydajesz takie odgłosy jak pozostałe pisowskie świnki.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:46:54
Autor: rAzor
[...]

:-D Ale obiecaj, że się nie powiesisz - to był żart. Rozumiesz? Żartowałem, nie ma powodu, zeby toczyć pianę z pyska i z szału tłuc naczynia i niszczyć meble. No już, juuuż dooobrze. Bombelek już będzie spokojny. OK?

Data: 2010-06-25 09:46:24
Autor: Piotr
Dnia Fri, 25 Jun 2010 09:29:29 +0200, rAzor napisał(a):

Nie kwicz buraku i naucz się czytać.

To jakiś głupol, ostatnio agresywny.
Piotr
A co do Palimilera i Milerkota to ja myślałem, że oni się tak z
wzajemnością obściskują.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-25 09:56:12
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:i01msc$mji$1speranza.aioe.org...
[...]

On musi byc jakis krewny Lorna
awe

Data: 2010-06-25 10:06:53
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i01nbl$7tk$1news.onet.pl...

[...]

Nie Znam żadnego Lorna, ale poznałem się na was PSYCHOPACI. Zgraja szubrawców. awe, razor, raff,  hammer, a ostanio jakiś dewiant o ksywce piotr. Włazicie sobie w tyłki, pedzie jesteście czy co?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:28:10
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c246399$0$17102$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
dziecko ty nawet nie jestes smieszny, ty jestes tragiczny
awe

Data: 2010-06-25 10:39:51
Autor: Bombelek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i01p7a$dcr$1news.onet.pl...

[...]

Ty BYDLAKU jesteś tragiczny!  Nie masz ani krzty przyzwoitości. Ma rację mój tato, takich jak ty trzeba eliminiować ze społeczeństwa.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-25 10:54:54
Autor: awe

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c246b54$0$19183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
po co glupku tu spamujesz i tak nie masz nic sensownego do powiedzienia. jestes niedorozwiniety
awe

Data: 2010-06-25 10:59:50
Autor: rAzor
[...]

Spytaj swojego brygadzistę, Kurwa-Kaweckiego co to jest projekcja. he he he

Data: 2010-06-25 13:40:08
Autor: Piotr
Dnia Fri, 25 Jun 2010 10:59:50 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

Ciekawe czy ten "bombelek" nie ma na imię Dawid? :-)
Piotr

Data: 2010-06-25 20:56:07
Autor: raff
W dniu 2010-06-25 10:59, rAzor pisze:
[...]

Zabawny jest ten troll.

Moze go uwolnie z chlewika, bo duzo trace.

R.

Data: 2010-06-25 19:50:29
Autor: .'heÂŽsk'.
On Fri, 25 Jun 2010 10:06:53 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie Znam żadnego Lorna, ale poznałem się na was PSYCHOPACI. Zgraja szubrawców. awe, razor, raff,  hammer, a ostanio jakiś dewiant o ksywce piotr. Włazicie sobie w tyłki, pedzie jesteście czy co?

 to piotrus az tak sie zeszamcil?  a zapowiadal sie tak pieknie.
 okazuje sie, ze to taki sam prostak jak pisowska dzicz na psp.

 --

 HeSk

Data: 2010-06-25 19:50:28
Autor: .'heÂŽsk'.
On Fri, 25 Jun 2010 09:22:25 +0200, "Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote:

> [...]

Coś ci się pieprzy PSYCHOPATO! To wasz prezes ślini się do postkomunistów zwanych obecnie przez niego lewicą. To wasz prezes gotów zrobić loda Napieralskiemu byle tylko przekazał mu głosy lewicy! Na miejscu Grzegorza dałbym prezesowi prztyczka w nos. Niech się buja ten niedoszły Napoleon!

 rAzorek dal glos? chyba znow mu walne bejsbolem po budzie!

--

 HeSk

Data: 2010-06-25 20:21:27
Autor: rAzor

UĹźytkownik "rAzor"<"pisz'.pan'.na.kowno\"@na.k'owno!.com">  napisał w
[...]

Jedyne co mozesz, to się znowu zesrać w kalesony, głupi Heniu. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Palikot chciał zamordować Millera