Palikot do Guantanamo !!!

Data: 2009-04-19 19:34:14
Autor: matador
Palikot do Guantanamo !!!

Świnie myć ! A POtem po ryju!!

matador.

Data: 2009-04-19 19:36:39
Autor: Oppelen
Palikot do Guantanamo !!!
CHLEJESZ W ROBOCIE JAK I PREZYDENT LUB TŁUŚCIOCH KAMIŃSKI?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 19:39:28
Autor: matador
Palikot do Guantanamo !!!
Oppelen pisze:
CHLEJESZ W ROBOCIE JAK I PREZYDENT LUB TŁUŚCIOCH KAMIŃSKI?

Piszę z prywatnego, opłaconego, jawnego adresu elektronicznego.
Za ciebie płaci Agora SA.

matador.

Data: 2009-04-19 19:44:37
Autor: Oppelen
Palikot do Guantanamo !!!

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsfo5s$rr1$5nemesis.news.neostrada.pl...
Oppelen pisze:
CHLEJESZ W ROBOCIE JAK I PREZYDENT LUB TŁUŚCIOCH KAMIŃSKI?

Piszę z prywatnego, opłaconego, jawnego adresu elektronicznego.
Za ciebie płaci Agora SA.

matador.

NIE DRZAŹNIJ MNIE BUHAHAHA - OD KIEDY NEOSTRADA JEST TWOJA PRYWATNA?
:))

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 19:51:13
Autor: matador
Palikot do Guantanamo !!!

Oppelen pisze:
[...]

Płacę za usługę, a ty dajesz dupy.

matador.

Data: 2009-04-19 19:53:45
Autor: Oppelen
Palikot do Guantanamo !!!

Oppelen pisze:
[...]

TAK DO KOŃCA TO NIE WIESZ KOMU PŁACISZ. NIE WIESZ CZY SIE KTOS Z TOBĄ KOCHA CZY CIE RUCHA PO SAME JAJA.

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 19:56:10
Autor: matador
Palikot do Guantanamo !!!

Oppelen pisze:
[...]

Tak, tobie za "pracę" na psp rednacz GW jaja liże i  w odbyt wciska musztardę.

matador.

Data: 2009-04-19 19:56:56
Autor: Oppelen
Palikot do Guantanamo !!!

Oppelen pisze:
[...]

PO KONFESJONAŁACH TAKIE PLOTY PUSZCZACIE?

--

-- -- -- -- -
Oppelen

Data: 2009-04-19 20:07:43
Autor: matador
Palikot do Guantanamo !!!

Oppelen pisze:
[...]

Nie. To widać, słychać i CZUĆ !!!

matador.

EOT.

Data: 2009-04-20 06:00:14
Autor: cirrus
Palikot do Guantanamo !!!
Oppelen pisze:
[...]

Uuu, co za poziom rynsztoka.

--
stevep

Data: 2009-04-19 20:13:38
Autor: Piotr
Palikot do Guantanamo !!!
Dnia Sun, 19 Apr 2009 19:53:45 +0200, Oppelen napisał(a):

TAK DO KOŃCA TO NIE WIESZ KOMU PŁACISZ. NIE WIESZ CZY SIE KTOS Z TOBĄ KOCHA CZY CIE RUCHA PO SAME JAJA.

Kupin, to ty, stary zboku?

Piotr

Data: 2009-04-20 05:59:03
Autor: cirrus