Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?

Data: 2010-07-23 08:56:03
Autor: mkałrwan jest debilem
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
"I ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić???" - pisze na swoim blogu w Onet.pl Janusz Palikot. Poseł PO zwraca się w ten sposób do Antoniego Macierewicza, który stanął na czele komisji parlamentarnej, która ma na celu wyjaśnienie katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem.
Poseł PO przypomina, że 10 kwietnia tego roku Antoni Macierewicz był w delegacji, która na uroczystości katyńskie jechała pociągiem. "Prezydent Kaczyński widać uznał, że nie jest on godzien tego, aby się znaleźć w wąskim składzie delegacji lecącej samolotem" - ocenia Palikot.

Następnie poseł Platformy opisuje reakcję Antoniego Macierewicza na katastrofę pod Smoleńskiem.

"Można by oczekiwać, że osoba, która przedstawia siebie jako niezłomnego lustratora, antykomunistę, likwidatora WSI, bojownika o prawdę smoleńską, że tego typu osoba bez chwili zastanowienia ruszy na miejsce katastrofy, aby sprawdzić naocznie czy to prawda, czy rzeczywiście się "to" zdarzyło" - pisze Palikot.

"Więcej, taka reakcja jest poniekąd bez uzasadnienia - jedzie się na miejsce i już!!! To przecież ukochany Lech Kaczyński zginął - został zamordowany - więc czym prędzej do Smoleńska!" - podkresla Palikot.

"No tak - ale nie dla tchórza, jakim jest Macierewicz! Ten bez chwili zwłoki zapakował się do pociągu i blady ze strachu, bez oglądania katastrofy, z zamkniętymi oczami ruszył do domu" - dodał poseł PO.

(MK)

Przeczytaj cały wpis na blogu Janusza Palikota

http://wiadomosci.onet.pl/2201276,11,palikot_do_macierewicza_i_ty_tchorzu_chcesz_cos_wyjasnic,item.html

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-23 01:40:30
Autor: robertbig
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
On 23 Lip, 08:56, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:

"No tak - ale nie dla tchórza, jakim jest Macierewicz! Ten bez chwili zwłoki
zapakował się do pociągu i blady ze strachu, bez oglądania katastrofy, z
zamkniętymi oczami ruszył do domu" - dodał poseł PO.

..... a  biedny "ukochny" Prezydent ,leżał w ruskim błocie tuz , tuż..
Obok byli najwieksi "patrioci "polscy. A każdy miał w du...Prezydenta.

Za to geby pełne pustych frazesów.  " Nasi  wielcy parioci " maja
znowu pełne.
Jak tylko wyczyscili se gacie. Z tego co ze strachu przed ruskimi
narobili :D

Data: 2010-07-23 07:27:01
Autor: D.J.MC Donald Musk
wrote:
[...]

a co ty piuprzysz o jakims idiocie-palikocie....
Platfonskie tematy....

Data: 2010-07-23 09:16:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2bee5$chb$1inews.gazeta.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/2201276,11,palikot_do_macierewicza_i_ty_tchorzu_chcesz_cos_wyjasnic,item.html

Ostro Palikot pojechał po Macierewiczu.
Przypuszczam, że nie będzie żadnej reakcji Macierewicza.
Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

Data: 2010-07-23 09:49:01
Autor: jadrys
[...]

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to Macierewicz jest winien?

Data: 2010-07-23 03:35:16
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 09:49, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]
> Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to

Macierewicz jest winien za bycie Macierewiczem, a Palikot za bycie
Palikotem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 13:06:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:3cfd269f-8312-46c6-8d6d-350853bbce88k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to

Już była konferencja prasowa Macierewaicza.
Było jak przewidywałem
Macierewicz zapytany otchórzostwo nie chciał się odnieść.
Wnioski wyciągnijcie sami.

Data: 2010-07-23 04:58:47
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 13:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:3cfd269f-8312-46c6-8d6d-350853bbce88k19g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

Już była konferencja prasowa Macierewaicza.
Było jak przewidywałem
Macierewicz zapytany otchórzostwo nie chciał się odnieść.

Oto wnioski do wyboru dla tych którym sie nie chce robic tego
samodzielnie:
1. Nie odniósł sie do tego bo jest ponad takie - bezpodstawne -
oskarżenia.
2. Nie odniósł sie do tego bo to wstydliwa prawda o której nie chce
rozmawiać.

I co Sherlocku Holmesie - dalej uważasz, że wszystko jest jasne?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 14:11:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:486cac31-f1b0-4e56-a8f2-d99e2741d397d17g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

rozmawiać.

I co Sherlocku Holmesie - dalej uważasz, że wszystko jest jasne?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlatego, O Mądry! sam nie wyciągałem wniosków, bo mógłbym coś komuś zasugerować.

Mając prywatną wiedzę o Macierewiczu, o jego zachowaniu w Krakowie w latach 80-tych, skłaniam się do punktu 2.
Sprawdzenie jest proste ale dla mnie niemożliwe. 10 kwietnia tego roku Antoni Macierewicz był w delegacji, która na uroczystości katyńskie jechała pociągiem. Jeśli jechał do Smoleńska - to na pewno ktoś go widział w pociągu i może potwierdzić. Jeśli jechał a potem uciekł - nie widziano by go w Smoleńsku wśród delegatów.

Data: 2010-07-23 05:19:09
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 14:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

A to luz. Wziąłem Cię za następnego na grupie wyznawcę jedynie
słusznej metody interpretacji zdarzeń bieżących. Pomyliłem się -
wybacz.

Mając prywatną wiedzę o Macierewiczu, o jego zachowaniu w Krakowie w latach
80-tych, skłaniam się do punktu 2.

Nawet jeśli to prawda i się tego wstydzi - mi to jest obojętne. Jego
ówczesna reakcja jest bez znaczenia dla jego zdolności śledczych.

[...]

To nie jest dobry sposób. Zeznania swiadków sa znacznie mniej
wiarygodne niż dokumenty. Powinny być jakieś dokumenty z delegacji,
rozliczenia wydatków, raporty z kontroli granicznych itp. Ale - jak
pisałem - dla mnie taka wiedza nie ma żadnej wartości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 14:30:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:3d273322-fbc9-4cac-978e-d3ce201115b4d17g2000yqb.googlegroups.com...
Nawet jeśli to prawda i się tego wstydzi - mi to jest obojętne. Jego
ówczesna reakcja jest bez znaczenia dla jego zdolności śledczych.

Wyciąłem co niepotrzebne. Zainteresowały mnie jego niezwykłe zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200 przestępstw dokonanych przez WSI?

Data: 2010-07-23 05:50:29
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 14:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:3d273322-fbc9-4cac-978e-d3ce201115b4d17g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie napisałem, ze ma niezwykłe zdolności ani że ich nie ma. Czytaj to
co jest napisane, a nie co ci sie wydaje.
Po prostu jego reakcja w dniu katastrofy jest bez znaczenia dla tego
czy jest/będzie dobrym śledczym czy nie. To zupełnie bez związku.
Ale gdyby była mowa na przykład o przydatkości Macierewicza do bycia
ochroniarzem, czy antyterrorystą to pewnie tamta reakcja miałaby
znaczenie. Już jasne?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:09:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:9a0258fa-df0d-461d-951e-bbbd2d04a27fq22g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeśli Palikot napisał prawdę, to oznacza, że niezłomny wojownik o wolność i demokrację jest śmierdzącym tchórzem. To mówi bardzo wiele o psychice tego człowieka, a psychila ma olbrzymi wpływ na prowadzenie śledztwa.

Zainteresowały mnie jego zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200 przestępstw dokonanych przez WSI? Pytam po raz wtóry.

Data: 2010-07-23 06:17:42
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 15:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Jeśli Palikot napisał prawdę, to oznacza, że niezłomny wojownik o wolność i
demokrację jest śmierdzącym tchórzem. To mówi bardzo wiele o psychice tego
człowieka, a psychila ma olbrzymi wpływ na prowadzenie śledztwa.

Widze tu kilka problemów z którymi najpierw powinienes się uporać
zanim wyciągniesz wnioski na temat psychiki Macierewicza:
1. Czy napewno to było tchórzostwo? A może zwykły pragmatyzm? A może
chłodna kalkulacja? Skąd możesz wiedzieć cokolwiek na temat pobudek
jakimi się kierował?

2. Czy podobne testy chciałbys przeprowadzać na pozostałych członkach
komisji? Przecież może nie tylko Macierewicz jest tchórzem?

3. Czy każda inna komisja powinna być poddawana testom na tchórzostwo?

Zainteresowały mnie jego zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200
przestępstw dokonanych przez WSI? Pytam po raz wtóry.

Odpowiadam po raz wtóry - cała ta komisja jest dla mnie szopką.
Posłowie nie są od prowadzenia śledztw.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:35:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:357ef69d-444b-4775-afaf-579477a5d521d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że masz trudności z odpowiedzią na dość proste pytanie.
Z tego wnoszę, że wiesz, i ja wiem, że Macierewicz skompromitował się z doniesieniami o popełnieniu przestępstw. Z 200 pozostało kilkanaście i te też chyba zostaną olane. No i druga część aneksu nie ujrzała światła dziennego.

A komisja dla mnie także jest szopką.

Data: 2010-07-23 06:57:37
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 15:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
> [...]

Posłowie nie są od prowadzenia śledztw.

Widzę, że masz trudności z odpowiedzią na dość proste pytanie..

Widzę, że nie rozumiesz przekazu, który kryje się za tymi
odpowiedziami, które uzyskałeś.
A co z moimi pytaniami do których nie raczyłeś sie w ogóle odnieść?

Z tego wnoszę, że wiesz, i ja wiem, że Macierewicz skompromitował się z
doniesieniami o popełnieniu przestępstw.

A nie były to przypadkiem doniesienia _o_podejrzeniu_ popełnienia
przestępstwa?

 Z 200 pozostało kilkanaście i te też chyba zostaną olane. No i druga część aneksu nie ujrzała światła
dziennego.

I święto lasu. Krzyżyk na drogę i żegnamy.

A komisja dla mnie także jest szopką.

Chociaż nie - teraz gdy dołączył do niej Palikot, to bedzie cyrk.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:05:47
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 12:35, Leszczur pisze:
[...]

Mi chodziło o cos innego.. Człowiek jest mieszany z błotem przez drugiego, ten mieszany nawet się nie broni a nasz pan Bogdan to popiera i jeszcze wspomaga agresora.
Przyznam - ja nie lubię Macierewicza (odwrotność co do Palikota którego nawet dość lubię), ale nigdy nie zaakceptuję ataku na kogoś kto się nie broni.

Data: 2010-07-23 09:32:03
Autor: dexth
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2bee5$chb$1inews.gazeta.pl...
[..........]

"No tak - ale nie dla tchórza, jakim jest Macierewicz! Ten bez chwili zwłoki zapakował się do pociągu i blady ze strachu, bez oglądania katastrofy, z zamkniętymi oczami ruszył do domu" - dodał poseł PO.

Nie do wiary, taki tropiciel sensacji za jakiego jest uwazany Antoni Macierewicz powinien obejrzec miejsce zbroni.

Ten Palikot zaczyna mi sie podobac.

pozdr dexth

Data: 2010-07-23 03:36:49
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 09:32, "dexth" <de...@interia.pl> wrote:
> [...]

Nie do wiary, taki tropiciel sensacji za jakiego jest uwazany Antoni
Macierewicz powinien obejrzec miejsce zbroni.

Palikot nie raz i nie dwa wyciągał zbyt daleko idące wnioski i to
bazując na przypuszczeniach czy plotkach.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 13:36:32
Autor: Marek Dyjor
Leszczur wrote:
[...]

buachachacha...

a te wszytyskie teorie spiskowe które sie rodzą w otoczeniu resztki po kaczorach s oparte na twardych podstawach?

Data: 2010-07-23 04:38:33
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 13:36, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

a te wszytyskie teorie spiskowe które sie rodzą w otoczeniu resztki po
kaczorach s oparte na twardych podstawach?

Nie. A cos takiego zasugerowalem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 11:35:51
Autor: Tomek
[...]

Wiesz, wcale mu się nie dziwię. Każdy myślący człowiek w pierwszej chwili pomyślał, że to niekoniecznie był wypadek. Tak "zabawia" się KGB i WSI. Wiem, że nie wierzysz w spiskowe teorie, ale przypomnę kilka dziwnych zgonów: Falzmana, Pieńko, Karpia - ludzi, którzy mieli znacznie mniejszą wiedzę niż Macierewicz.
Więc będąc na "wrogim" terytorium, pozbawiony nagle najbliższych przyjaciół, oparcia zarówno emocjonalnego jak i w tym momencie - politycznego - jak najszybciej spieprzał tam, gdzi mógł poczuć się bezpieczniej. Sądże, że Macierewicz tylko dlatego jeszcze żyje, że odpowiednie osoby wiedzą, że ma gdzieś schowaną kopię aneksu do raportu o likwidacji WSI. Z drugiej strony - nie może jej ujawnić, bo natychmiast będzie miał wypadek samochodowy.
Ten człowiek prawdopodobnie żyje w ciągłym strachu...

Niestety zbrodnie zdarzają się i dzis, jeśli nawet znaczna część ludzi w to nie wierzy. Jakieś tam grupy są zaintereswoane kasą i to jest pożywką ich działań.
Tomek

Data: 2010-07-23 03:49:04
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 11:35, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Wiesz, wcale mu się nie dziwię. Każdy myślący człowiek w pierwszej chwili
pomyślał, że to niekoniecznie był wypadek.

Uwielbiam takie generalizujące sformułowania typu "każdy myślący
człowiek...", "każdy prawidziwy Polak...", "każdy patriota...". Takie
manipulacje sugerujące, że jeżeli myslisz inaczej to cos jest z toba
nie w porzadku - lepiej zostaw na rozmowy przy stole z ciocią Zosią.
Od wyjaśniania przyczyn wypadku są prokuratorzy, a nie komisja
partyjnych psów gończych.

Tak "zabawia" się KGB i WSI.

Zapomniałeś o Mosadzie, CIA i MI5.

Wiem, że nie wierzysz w spiskowe teorie, ale przypomnę kilka dziwnych
zgonów: Falzmana, Pieńko, Karpia - ludzi, którzy mieli znacznie mniejszą
wiedzę niż Macierewicz.

To czemu Macierewicz jeszcze się ostał? Teoretycznie jest bardziej
niebezpieczny, tak?

Więc będąc na "wrogim" terytorium, pozbawiony nagle najbliższych przyjaciół,
oparcia zarówno emocjonalnego jak i w tym momencie - politycznego - jak
najszybciej spieprzał tam, gdzi mógł poczuć się bezpieczniej.

A może zwyczajnie nie wytrzymał presji? Może zwyczajnie pękł? Czy to
coś strasznego? IMO nie - w obliczu zaistniałej sytuacji to całkiem
normalna reakcja. W stresie robimy najdziwniejsze rzeczy - oddalenie
sie od miejsca katastrofy w ktorej zginela masa ludzi, ktorych
swietnie znal - nie jest ani niczym dziwnym ani haniebnym.

Sądże, że Macierewicz tylko dlatego jeszcze żyje, że odpowiednie osoby wiedzą, że ma
gdzieś schowaną kopię aneksu do raportu o likwidacji WSI.

Na pewno. Widze, ze zwolennicy Spiskowych Teorii Dziejów mają sie
bardzo dobrze.

 Z drugiej strony - nie może jej ujawnić, bo natychmiast będzie miał wypadek samochodowy.
Ten człowiek prawdopodobnie żyje w ciągłym strachu...

To najprosciej bedzie wycofac sie z polityki. Odsunąć na zaplecze.
Wyjechać na Mazury czy Bahama.

Niestety zbrodnie zdarzają się i dzis, jeśli nawet znaczna część ludzi w to nie wierzy.

Grunt, ze sa tacy, ktorzy nawet w naturalnych zjawiskach beda sie
dopatrywac nie wiadomo czego. Jedni w plamach oleju widzą Matkę Boska,
inni w nieszczęśliwym wypadku chcą widzieć zamach. Na to nie ma rady.

Jakieś tam grupy są zaintereswoane kasą i to jest pożywką ich działań.

Zapewne tak jest. W kazdym panstwie, a nie tylko w Polsce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 13:09:08
Autor: abc
[...]

No bo jest. Prawda jest tylko jedna. Nie ma wielu prawd wzajemnie ze sobą
sprzecznych. Pluralistyczne kłamstwa nie są równe prawdzie.

Data: 2010-07-23 04:18:13
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 13:09, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

No bo jest. Prawda jest tylko jedna. Nie ma wielu prawd wzajemnie ze sobą
sprzecznych. Pluralistyczne kłamstwa nie są równe prawdzie.

Ale nie o tym mowa.
Nie mozna przeprowadzac walidacji patriotyzmu, polskosci czy zdrowego
myslenia na podstawie pojedynczej opinii na temat jakiegokolwiek
zdarzenia.
To, ze mysle o Macierewiczu, ze jest skończonym idiotą i paranoikiem
wcale nie musi oznaczac, ze nie moge tego samego myslec o Palikocie.
To ze uwazam komisje PiS w sprawie Smolenska za szopke - wcale nie
musi byc jednoznaczne z pochwałą działań (bądź ich braku) rządu
Tuska.
W PiS najbardziej mnie irytuje wlasnie takie zerojedynkowe
postrzeganie rzeczywistosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 13:20:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c497857$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Prawda jest jak DUPA. Każdy ma swoją!

Data: 2010-07-23 12:15:29
Autor: mkałrwan jest debilem
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

[...]

Macierewicz to paranoik, który wysłał 400 zawiadomień o popełnieniu przestępstwa, z których tylko 4 nadawały się do rozpatrzenia.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-23 15:09:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 12:15, mkałrwan jest debilem pisze:
.

Macierewicz to paranoik, który wysłał 400 zawiadomień o popełnieniu przestępstwa, z których tylko 4 nadawały się do rozpatrzenia.

Przemysław Warzywny

Tak, oczywiście - wszyscy to wiedzą. Ale Macierewicz w tej konkretnej sprawie może mieć racje. Może cos wywęszy..

Data: 2010-07-25 13:15:40
Autor: Marek Dyjor
jadrys wrote:
[...]

Macierewicz jak dobry prokurator stalinowski ma już winnych, teraz tylko szuka za co ich rozstrzelać.

Niestety on ma taką mentalność, jeśli fakty nie pasują do jego teorii to tym gorzej dla faktów.

Data: 2010-07-25 13:24:03
Autor: u2
W dniu 2010-07-25 13:15, Marek Dyjor pisze:
Macierewicz jak dobry prokurator stalinowski ma już winnych, teraz tylko
szuka za co ich rozstrzelać.

Niestety on ma taką mentalność, jeśli fakty nie pasują do jego teorii to
tym gorzej dla faktów.

Sądzisz innych po sobie.

Ale nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-07-25 15:16:58
Autor: Marek Dyjor
u2 wrote:
[...]

tja klonie mkurwana

Ale nie każdy jest tobie podobny.

i wielka szkoda.

Data: 2010-07-25 17:20:42
Autor: u2
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
W dniu 2010-07-25 15:16, Marek Dyjor pisze:
Sądzisz innych po sobie.
tja klonie mkurwana

Ale nie każdy jest tobie podobny.

i wielka szkoda.

I bardzo dobrze tylko by takie chamskie dyjory psp zaśmiecały :)

Data: 2010-07-23 13:04:38
Autor: PaPi
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
> ludzi, którzy mieli znacznie mniejszą
wiedzę niż Macierewicz.

Jaka wiedze ma Macierewicz ?

Data: 2010-07-23 13:12:42
Autor: abc
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?
> ludzi, którzy mieli znacznie mniejszą
wiedzę niż Macierewicz.

Jaka wiedze ma Macierewicz ?

Np. pochodzącą z werifikacji WSI.

Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?