Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?

Data: 2010-07-23 09:16:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2bee5$chb$1inews.gazeta.pl...

http://wiadomosci.onet.pl/2201276,11,palikot_do_macierewicza_i_ty_tchorzu_chcesz_cos_wyjasnic,item.html

Ostro Palikot pojechał po Macierewiczu.
Przypuszczam, że nie będzie żadnej reakcji Macierewicza.
Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

Data: 2010-07-23 09:49:01
Autor: jadrys
[...]

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to Macierewicz jest winien?

Data: 2010-07-23 03:35:16
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 09:49, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]
> Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to

Macierewicz jest winien za bycie Macierewiczem, a Palikot za bycie
Palikotem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 13:06:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:3cfd269f-8312-46c6-8d6d-350853bbce88k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> Skorzysta ze złej reputacji Palikota.

I tylko tyle? Ani słowa nagany dla Palikota za te słowa? Czy to

Już była konferencja prasowa Macierewaicza.
Było jak przewidywałem
Macierewicz zapytany otchórzostwo nie chciał się odnieść.
Wnioski wyciągnijcie sami.

Data: 2010-07-23 04:58:47
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 13:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:3cfd269f-8312-46c6-8d6d-350853bbce88k19g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

Już była konferencja prasowa Macierewaicza.
Było jak przewidywałem
Macierewicz zapytany otchórzostwo nie chciał się odnieść.

Oto wnioski do wyboru dla tych którym sie nie chce robic tego
samodzielnie:
1. Nie odniósł sie do tego bo jest ponad takie - bezpodstawne -
oskarżenia.
2. Nie odniósł sie do tego bo to wstydliwa prawda o której nie chce
rozmawiać.

I co Sherlocku Holmesie - dalej uważasz, że wszystko jest jasne?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 14:11:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:486cac31-f1b0-4e56-a8f2-d99e2741d397d17g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

rozmawiać.

I co Sherlocku Holmesie - dalej uważasz, że wszystko jest jasne?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dlatego, O Mądry! sam nie wyciągałem wniosków, bo mógłbym coś komuś zasugerować.

Mając prywatną wiedzę o Macierewiczu, o jego zachowaniu w Krakowie w latach 80-tych, skłaniam się do punktu 2.
Sprawdzenie jest proste ale dla mnie niemożliwe. 10 kwietnia tego roku Antoni Macierewicz był w delegacji, która na uroczystości katyńskie jechała pociągiem. Jeśli jechał do Smoleńska - to na pewno ktoś go widział w pociągu i może potwierdzić. Jeśli jechał a potem uciekł - nie widziano by go w Smoleńsku wśród delegatów.

Data: 2010-07-23 05:19:09
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 14:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

A to luz. Wziąłem Cię za następnego na grupie wyznawcę jedynie
słusznej metody interpretacji zdarzeń bieżących. Pomyliłem się -
wybacz.

Mając prywatną wiedzę o Macierewiczu, o jego zachowaniu w Krakowie w latach
80-tych, skłaniam się do punktu 2.

Nawet jeśli to prawda i się tego wstydzi - mi to jest obojętne. Jego
ówczesna reakcja jest bez znaczenia dla jego zdolności śledczych.

[...]

To nie jest dobry sposób. Zeznania swiadków sa znacznie mniej
wiarygodne niż dokumenty. Powinny być jakieś dokumenty z delegacji,
rozliczenia wydatków, raporty z kontroli granicznych itp. Ale - jak
pisałem - dla mnie taka wiedza nie ma żadnej wartości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 14:30:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:3d273322-fbc9-4cac-978e-d3ce201115b4d17g2000yqb.googlegroups.com...
Nawet jeśli to prawda i się tego wstydzi - mi to jest obojętne. Jego
ówczesna reakcja jest bez znaczenia dla jego zdolności śledczych.

Wyciąłem co niepotrzebne. Zainteresowały mnie jego niezwykłe zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200 przestępstw dokonanych przez WSI?

Data: 2010-07-23 05:50:29
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 14:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:3d273322-fbc9-4cac-978e-d3ce201115b4d17g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie napisałem, ze ma niezwykłe zdolności ani że ich nie ma. Czytaj to
co jest napisane, a nie co ci sie wydaje.
Po prostu jego reakcja w dniu katastrofy jest bez znaczenia dla tego
czy jest/będzie dobrym śledczym czy nie. To zupełnie bez związku.
Ale gdyby była mowa na przykład o przydatkości Macierewicza do bycia
ochroniarzem, czy antyterrorystą to pewnie tamta reakcja miałaby
znaczenie. Już jasne?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:09:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:9a0258fa-df0d-461d-951e-bbbd2d04a27fq22g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeśli Palikot napisał prawdę, to oznacza, że niezłomny wojownik o wolność i demokrację jest śmierdzącym tchórzem. To mówi bardzo wiele o psychice tego człowieka, a psychila ma olbrzymi wpływ na prowadzenie śledztwa.

Zainteresowały mnie jego zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200 przestępstw dokonanych przez WSI? Pytam po raz wtóry.

Data: 2010-07-23 06:17:42
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 15:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Jeśli Palikot napisał prawdę, to oznacza, że niezłomny wojownik o wolność i
demokrację jest śmierdzącym tchórzem. To mówi bardzo wiele o psychice tego
człowieka, a psychila ma olbrzymi wpływ na prowadzenie śledztwa.

Widze tu kilka problemów z którymi najpierw powinienes się uporać
zanim wyciągniesz wnioski na temat psychiki Macierewicza:
1. Czy napewno to było tchórzostwo? A może zwykły pragmatyzm? A może
chłodna kalkulacja? Skąd możesz wiedzieć cokolwiek na temat pobudek
jakimi się kierował?

2. Czy podobne testy chciałbys przeprowadzać na pozostałych członkach
komisji? Przecież może nie tylko Macierewicz jest tchórzem?

3. Czy każda inna komisja powinna być poddawana testom na tchórzostwo?

Zainteresowały mnie jego zdolności śledcze. Chodzi ci o wyniuchanie 200
przestępstw dokonanych przez WSI? Pytam po raz wtóry.

Odpowiadam po raz wtóry - cała ta komisja jest dla mnie szopką.
Posłowie nie są od prowadzenia śledztw.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:35:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:357ef69d-444b-4775-afaf-579477a5d521d8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że masz trudności z odpowiedzią na dość proste pytanie.
Z tego wnoszę, że wiesz, i ja wiem, że Macierewicz skompromitował się z doniesieniami o popełnieniu przestępstw. Z 200 pozostało kilkanaście i te też chyba zostaną olane. No i druga część aneksu nie ujrzała światła dziennego.

A komisja dla mnie także jest szopką.

Data: 2010-07-23 06:57:37
Autor: Leszczur
On 23 Lip, 15:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
> [...]

Posłowie nie są od prowadzenia śledztw.

Widzę, że masz trudności z odpowiedzią na dość proste pytanie..

Widzę, że nie rozumiesz przekazu, który kryje się za tymi
odpowiedziami, które uzyskałeś.
A co z moimi pytaniami do których nie raczyłeś sie w ogóle odnieść?

Z tego wnoszę, że wiesz, i ja wiem, że Macierewicz skompromitował się z
doniesieniami o popełnieniu przestępstw.

A nie były to przypadkiem doniesienia _o_podejrzeniu_ popełnienia
przestępstwa?

 Z 200 pozostało kilkanaście i te też chyba zostaną olane. No i druga część aneksu nie ujrzała światła
dziennego.

I święto lasu. Krzyżyk na drogę i żegnamy.

A komisja dla mnie także jest szopką.

Chociaż nie - teraz gdy dołączył do niej Palikot, to bedzie cyrk.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-23 15:05:47
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 12:35, Leszczur pisze:
[...]

Mi chodziło o cos innego.. Człowiek jest mieszany z błotem przez drugiego, ten mieszany nawet się nie broni a nasz pan Bogdan to popiera i jeszcze wspomaga agresora.
Przyznam - ja nie lubię Macierewicza (odwrotność co do Palikota którego nawet dość lubię), ale nigdy nie zaakceptuję ataku na kogoś kto się nie broni.

Data: 2010-07-23 10:01:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2bhht$cp2$1news.onet.pl...

[...]

Palikot do Macierewicza: i ty tchórzu chcesz coś wyjaśnić?