Palikot i Tusk powinni przeprosić rodziny Żydów

Data: 2010-07-16 11:54:27
Autor: Pistacjusz
Palikot i Tusk powinni przeprosić rodziny Żydów
którzy byli wydawani na ¶mierć przez ojca Palikota. Powinni też
przeprosić wszystkich Polaków za to, że psuj± im opinię w ¶wiecie.

Data: 2010-07-16 21:07:36
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-16 20:54, Pistacjusz pisze:
którzy byli wydawani na ¶mierć przez ojca Palikota.

Masz na to dowody? Je¶li tak to ja poproszę o linka, ale nie do prywatnych dywagacji pisiora do ciebie podobnego, lecz do faktów historycznych.

Powinni też przeprosić wszystkich Polaków za to, że psuj± im opinię w ¶wiecie.

To już domena PiS`u... Siej± nienawi¶ć i marz± o rewolucji... Taki mały kim? Za sam± chęć pod trybunał.

Data: 2010-07-16 14:05:54
Autor: Pistacjusz
On 16 Lip, 21:07, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

To już domena PiS`u... Siej± nienawi¶ć i marz± o rewolucji... Taki mały

OdpowiedĽ:
http://www.youtube.com/watch?v=IAeurEevwNc

Data: 2010-07-16 23:52:56
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-16 23:05, Pistacjusz pisze:
[...]

Jeste¶ głupszy niż my¶lałem :-P

Data: 2010-07-17 01:36:53
Autor: Jaksa
On Fri, 16 Jul 2010 21:07:36 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-07-16 20:54, Pistacjusz pisze:
którzy byli wydawani na śmierć przez ojca Palikota.

Masz na to dowody?

Dowody? A na Jana Kobylanskiego, wielkiego polskiego patrioty
byly jakies dowody potrzebne?

Facet, to pracuje w 2 strony.

Ojciec Palikota byl szmalcownikiem, i dorobil sie na tym 35kg zlota.
Tak mowia.

Jaksa

Data: 2010-07-17 01:39:58
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-17 01:36, Jaksa pisze:
[...]

Tej Kobyły? :> Wciskaj ten kit Pisiorom nie mi :>

Ojciec Palikota byl szmalcownikiem, i dorobil sie na tym 35kg zlota.
Tak mowia.

Tak mówi±? Mówi± też, że Jaru¶ jest gejem :> Jest?

Data: 2010-07-17 02:10:03
Autor: Jaksa
On Sat, 17 Jul 2010 01:39:58 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Jan Kobylanski wiecej zrobil dla Polski, niz twoja rodzina od czasow  Mojzesza.
Fakt ze mial ku temu srodki finansowe, ktorych ty ani twoi nie mieliscie..

Ojciec Palikota byl szmalcownikiem, i dorobil sie na tym 35kg zlota.
Tak mowia.

Tak mĂłwiÄ…? MĂłwiÄ… teĹĽ, ĹĽe JaruĹ› jest gejem :> Jest?

Moze i faktycznie tam jest.

Jaksa

Data: 2010-07-17 02:18:26
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-17 02:10, Jaksa pisze:

Tej Kobyły? :> Wciskaj ten kit Pisiorom nie mi :>

Jan Kobylanski wiecej zrobil dla Polski, niz twoja rodzina od czasow
Mojzesza.

Mojej rodziny proszę w to nie mieszać :>

Fakt ze mial ku temu srodki finansowe, ktorych ty ani twoi nie mieliscie.

Jako¶ specjalnie nie narzekam... Na wszystko mnie stać, a w kraju sobie siedzę :>

Data: 2010-07-17 02:06:02
Autor: MH
Palikot i Tusk powinni przeprosić rodziny Żydów
którzy byli wydawani na ¶mierć przez ojca Palikota. Powinni też
przeprosić wszystkich Polaków za to, że psuj± im opinię w ¶wiecie.

I jeszcze za Tweje Bielskiego , miernoto intelektualna...

MH

Data: 2010-07-17 07:34:55
Autor: !' he®sk
Palikot i Tusk powinni przeprosić rodziny Żydów
On Fri, 16 Jul 2010 11:54:27 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

którzy byli wydawani na ¶mierć przez ojca Palikota. Powinni też
przeprosić wszystkich Polaków za to, że psuj± im opinię w ¶wiecie.

 ty na prawde masz cos z lbem...

--

 HeSk

Palikot i Tusk powinni przeprosić rodziny Żydów