Palikot i brzuch biskupa.

Data: 2010-10-06 14:35:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.
Zdarzyło się coś, w co trudno mi było w pierwszej chwili uwierzyć, mimo że opowiadał naoczny świadek o stuprocentowej wiarygodności
Oto kilka tygodni temu, w pewnym mieście, w pewną niedzielę, pewien ksiądz wygłaszał kazanie. I - jak to ostatnimi czasy bywało - włączał się intensywnie w ogólnonarodową dyskusję polityczną. Mówił o "obrońcach" krzyża na Krakowskim Przedmieściu, o przyczynach katastrofy smoleńskiej i sprawach pochodnych, a czynił to zgodnie z obowiązującą linią propagandową wytyczoną przez Jarosława Kaczyńskiego. Że spisek, że zamach i tak dalej.

Wstała z ławki najpierw jedna osoba i demonstracyjnie wyszła. Potem druga, trzecia, aż w gronie tych osób, co zostały, znalazł się pan, który kategorycznie poprosił, żeby ksiądz przestał wygadywać. Bo my - wyraził opinię, której nikt z obecnych nie oprotestował - nie chcemy tego słuchać. Zmieszany ksiądz szybko dokończył. To wyłom w bezwzględnie - jak myślę - przestrzeganej dotychczas zasadzie, że gdy ksiądz wygłasza kazanie, to się go słucha i już, a głośny protest jest czymś absolutnie nie do pomyślenia.

Janusz Palikot pewnie nie słyszał o wydarzeniu, ale przeczuł jego możliwość. I musiał oszacować liczbę tych przyszłych wyborców, którzy uważają, że można być katolikiem, wierzącym, ale jednocześnie uznającym konieczność rozdziału Kościoła od państwa i po obywatelsku krytycznym wobec ludzkich niedoskonałości ziemskich przedstawicieli Pana Boga. Palikot wyczuł, że liczba oburzonych ich działalnością ogromnie ostatnio wzrosła. Śmiało więc powiedział, że nie chce udziału osób duchownych w każdym święcie państwowym, i krótko opisał ich widok, koncentrując się na talii. Podobny opis też chyba nigdy jeszcze w publicznym wystąpieniu polityka się nie zdarzył. To nawet było trochę zbyt śmiałe, bo mamy chyba do czynienia z chorobą zawodową, a z choroby drwić nie uchodzi. Ale z pewnością Janusz Palikot trafił w sedno, bo trudno o bardziej spektakularne zaprzeczenie zasad wstrzemięźliwości, umiaru, już nie mówiąc o ascezie, jak widok okazjonalnego zgrupowania biskupów. A zaraz potem następują dalsze skojarzenia, Komisja Majątkowa, imperium Rydzyka czy specjalne traktowanie Kościoła przez urząd skarbowy. Sytuacja dojrzała do tego, żeby się tym wszystkim zająć, zgodnie z prawem i obywatelskim sumieniem.

Trwa dyskusja, czy Palikot obrośnie w siłę. Politycy wszystkich opcji oczywiście udają, że się nie boją - to rytuał. I wyrażają się lekceważąco. Panowie! Niby jeden komplet w Kongresowej to drobiazg, ale lekceważyć go nie należy. Podobnie jak Janusz Palikot nie powinien zlekceważyć drobniutkiej porady, że jak ktoś innym wypomina brzuchy, to sam też powinien co nieco zrzucić.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8468883,Palikot_i_brzuch_biskupa.html#ixzz11a6q4OF8

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-06 15:27:37
Autor: u2
Palikot i brzuch biskupa.
W dniu 2010-10-06 14:35, Jarek nie obronił kżyża pisze:
[...]

Niech Palikot i Michnik spojrzą najpierw na swoje spasione brzuchy, a
dopiero potem wypominają n.p. Kaczyńskiemu :)

Data: 2010-10-06 20:13:54
Autor: heÂŽsk
Palikot i brzuch biskupa.
On Wed, 6 Oct 2010 14:35:05 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 czasy kiedy pleban byl jedynym wyksztalconym w wiosce minely.
 nie wiem, pewnie nawet juz starzejace sie babinki nie caluja
 koloratkowego w reke. KK po prostu zaspal i tyle. sredniowieczne
 opowiastki i szatanie, piekle, czyswcu itp opowiadania malo kogo
 juz dzis pewnie wzruszaja. czas by KK zmienil swoje podejscie do
 wiernych. to nie zbieranina zaleknionych owieczek ale ludzie  wyksztalceni, znajacy troche swiata i byle czym ich nie omamisz.
 kazanie o zakazie sexu przedmalzenskiego wzbudza jedynie politowanie.

Data: 2010-10-07 02:54:25
Autor: Jaksa
Palikot i brzuch biskupa.
On Wed, 06 Oct 2010 20:13:54 +0200, heÂŽsk <PiSbigbrednie@interia.pl> wrote:

On Wed, 6 Oct 2010 14:35:05 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

Zdarzyło się coś, w co trudno mi było w pierwszej chwili uwierzyć, mimo  Ĺźe
opowiadał naoczny świadek o stuprocentowej wiarygodności
Oto kilka tygodni temu, w pewnym mieście, w pewną niedzielę, pewien  ksiądz
wygłaszał kazanie. I - jak to ostatnimi czasy bywało - włączał się
intensywnie w ogĂłlnonarodową dyskusję polityczną. MĂłwił o "obrońcach"  krzyĹźa
[...]

opinię, ktĂłrej nikt z obecnych nie oprotestował - nie chcemy tego  słuchać.
Zmieszany ksiądz szybko dokończył. To wyłom w bezwzględnie - jak myślę -
przestrzeganej dotychczas zasadzie, Ĺźe gdy ksiądz wygłasza kazanie, to  się
go słucha i juĹź, a głośny protest jest czymś absolutnie nie do  pomyślenia.

[...]

Tja, twoja zone hesk to pewnie stado strazakow z pobliskiej stancji
Ochotniczej Strazy Pozarnej wyprobowalo, w dupala i w dziob pewno tez?
I jak ci sie z tym zyje, ofermo?

Cha cha cha :)))

Jaksa

Data: 2010-10-07 07:34:57
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Tja, twoja zone hesk to pewnie stado strazakow z pobliskiej stancji
Ochotniczej Strazy Pozarnej wyprobowalo, w dupala i w dziob pewno tez?
I jak ci sie z tym zyje, ofermo?

Cha cha cha :)))

Lecz się popierdoleńcu, o ile nie jest już zbyt późno.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-07 18:13:16
Autor: heÂŽsk
Palikot i brzuch biskupa.
On Thu, 7 Oct 2010 07:34:57 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

[...]

 nie zartuj z jego zony. nie badz taka lachudra jak awe czy jaksa.
 mozemy sobie pyszczyc pomiedzy soba ale od rodziny - won!

Cha cha cha :)))
Lecz się popierdoleńcu, o ile nie jest już zbyt późno.

 moj ranking zalosnych, zakompleksionych ludkow to:  awe, hans kloss, jaksa, raff, razor, u2 (kolejnosc alfabetyczna)
 oraz reszta planktonu typu cytryna czy muto2100 i inni.

 http://miniurl.pl/padalce_i_plankton

Data: 2010-10-08 00:31:47
Autor: Jaksa
Palikot i brzuch biskupa.
On Thu, 07 Oct 2010 07:34:57 +0200, Jarek nie obronił kĹźyĹźa <BroĂąmy RP  przed <pisem@..pl> wrote:

[...]

Dlaczego? Skoro hesk jest taki hop do przodu w sprawach seksu
i wolnej milosni, to dlaczego nie posmiac sie troche z niego?

Wszystko, ze tak powiem, z dobrodziejstem inwentarza.

I ten przechodzony mocno towar, z ktorym facet bez tradycyjnych
wartosci kladzie sie spac co noc, az do grobowej deski, rowniez
do tego inwentarza nalezy.

Akurat zreszta jestem przekonany ze hesk nie ma kobiety.
Wiemy ze migal sie z placeniem alimentwow.

Dzisiaj jako 50-letni dziad bez dorobku i perspektyw
ale za to z alimentami na karku, jest jak sadze
hesk zupelnie bezwartosciowy na rynku matrymonialnym.

Jaksa

Data: 2010-10-08 09:57:49
Autor: Zahir
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vj78u9qr1j561patlantis...
On Thu, 07 Oct 2010 07:34:57 +0200, Jarek nie obronił kżyża <Broñmy RP
przed <pisem@..pl> wrote:

[...]

Rozumiem, że znasz heRska dobrze. Mieszkaliście jakiś czas razem?

--

Zahir

Data: 2010-10-08 20:09:48
Autor: heÂŽsk
Palikot i brzuch biskupa.
On Fri, 8 Oct 2010 09:57:49 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 zakompleksione konusy! nieudacznicy zyciowi tworza w swoich
 wylysialych przedwczesnie lbach kolejne teorie majace  podniesc ich wlasne ego. to cherlawe zdechlaki nie mogace  znalezc miejsca w spoleczenstwie. wyrzutki spoleczne bez
 przyszlosci. gnija calymi godzinami na psp i lecza swoje  problemy emocjonalne. tylko tu sa kims bo wydaje sie im,
 ze sa anonimowi. w realu to przemykajace ze spuszczonymi
 lbami lachudry. nic nie warty chwast. pfffuuu! pffuuuu!

Data: 2010-10-09 00:30:29
Autor: Jaksa
Palikot i brzuch biskupa.

wrote:

[...]

ty hesk masz faktycznie te 210 zeby wyzywac innych od konusow?

 wylysialych przedwczesnie lbach kolejne teorie majace

chcialbys! jestem na to zbyt inteligentny, kiedy zauwazylem
ze wlosy mi sie przerzedzaja, poszedlem do dermatologa.
Kosztuje mnie to co prawda jakies 4 czy 5 stow na miesiac,
ale mam znowu bujna czupryne, jak dawniej.

Mowie ci hesk, medycyna dziala dzisiaj cuda! Inaczej pewno
faktycznie bylbym juz wylysialy, albo przynajmniej z dorodnym
plackiem na glowie, takim jak twoj ;)

 podniesc ich wlasne ego. to cherlawe zdechlaki nie mogace

Przeciez ty chuchraku nawet tych 100 kg na lawce nie wycisniesz.
Zdumialbym sie tez, gdybys byl w stanie przebiec chocby 10 km.

 znalezc miejsca w spoleczenstwie. wyrzutki spoleczne bez

Moje miejsce mi sie podoba. Czy ty to mozesz powiedziec o sobie?

[...]

chu chu, ale cie ubodlo! tak jest hesk, jestes nikim i masz
bardzo male szanse na znalezienie tak glupiej baby zeby
chciala z toba spedzic te resztke nedznego zywota z toba :))

dziadu! tfu!

Jaksa

Data: 2010-10-09 07:58:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

 jestem na to zbyt inteligentny...

He, he, he, no to mnie rozbawiłeś szczylu!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-09 23:25:54
Autor: Jaksa
Palikot i brzuch biskupa.
On Sat, 09 Oct 2010 07:58:13 +0200, Jarek nie obronił kĹźyĹźa <BroĂąmy RP  przed <pisem@..pl> wrote:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

 jestem na to zbyt inteligentny...

He, he, he, no to mnie rozbawiłeś szczylu!

Przemysław Warzywny

Wiesz, gdyby napisal mi to ktos inteligentny, jak cytryna, rAzor, awe
albo raff, to moze bylbym przez jakis czas przygnebiony, ale tak..

Negowanie mojej inteligencji ze strony goscia najbardziej znanego
z tego ze nie jest w stanie samodzielnie sklecic wiecej niz 3 zdan,
jest, no.. dosc zabawne :)

Jaksa

Data: 2010-10-10 08:29:50
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Wiesz, gdyby napisal mi to ktos inteligentny, jak cytryna, rAzor, awe
albo raff, to moze bylbym przez jakis czas przygnebiony, ale tak..

faktycznie wymieniłeś kwiat grupowej inteligencji. Dodaj jeszcze u dwa, siebie, kałtenkę, mkarwana i jeszcze kilku innych, to może razem będzie mieli IQ w granicach 30, he, he, he!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-10 08:33:21
Autor: Askay
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8rmh1$96t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Chcesz powiedzieć, że wyżej wymienieni to jełopy tylko dlatego, że są zwolennikami PiS? Ja też jestem zwolennikiem PiS i co? Jestem na 3-cim roku stosunków miedzynarodowych, znam biegle angielski i hiszpański, trochę niemiecki. Wg ciebie jestem inteligentny czy nie, peołowcze?!!

Data: 2010-10-10 09:00:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.
Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8rmnl$tco$1news.task.gda.pl...

[...]

Tak, to są "jełopy". Oceniam ich na podstawie bzdur, które wypisują od dłuższego czasu.

Ja też jestem zwolennikiem PiS i co? Jestem na 3-cim roku
stosunków miedzynarodowych, znam biegle angielski i hiszpański, trochę niemiecki.

Wg ciebie jestem inteligentny czy nie, peołowcze?!!

Wg. mnie jesteś pisuarowcze skończonym debilem, bo napisałeś coś tak debilnego:

"Winnym katastrofy jest obecny rząd, a szczególnie Komorowski i
Tusk.Pani minister Fotyga powiedziała wyraźnie kto ponosi odpowiedzialność!
Niebawem zespół Antoniego Macierewicza przedstawi raport! Wtedy cały rząd
pójdzie na zieloną trawkę! Zrobimy z wami porządek"

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-10 00:32:02
Autor: DJ MC Donald Musk
Palikot i brzuch biskupa.
On 10 Paź, 09:00, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "Askay" <as...@comsomol.ru> napisał w wiadomościnews:i8rmnl$tco$1news.task.gda.pl...

> [...]

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler
już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do

a wedlug Kupeckiego nikt nie jest winny. Nikt nie odpowiada w polsce
za szkolenie pilotow, za wywiad, planowanie wizyt - sami niewinni.
Nikt tez nie odpowiada za to, ze ambasador informowal, ze smolenskie
lotnisko sie nie nadaje ale tusk polecial....a pozniej prezydent. Jak
widac w Polsce nie ma rzadu bo ja zawsze myslalem, ze za to co sie w
panstwie dzieje wlasnie rzad odpowiada ale czemu to mnie nie
zaskakuje, ze w Polsce rzadu nie ma....
Jest co prawda jakas kupa ludzi przy korycie ale oni za nic nie
odpoiwiadaja: ani za katastrofe, ani za finanse panstwa, ani za
bezpieczenstwo przeciwpowodziowe czy energetyczne. POstwo w calej
okazalosci!

Data: 2010-10-10 12:54:19
Autor: Askay
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8ro9v$dhq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty jesteś skończonym debilem jeżeli wierzysz w bzdury wygłaszane przez Tuska i Komorowskiego!  Każdy Polak wie, że to oni zmówili się z Putinem by wykończyć nam prezydenta!

Data: 2010-10-10 15:36:55
Autor: cirrus
Palikot i brzuch biskupa.
Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8s60l$51o$1news.task.gda.pl...
[...]

A skąd ten każdy psychol wie?

--
stevep

Data: 2010-10-10 16:31:15
Autor: cyc
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i8sfi3$fd6$1news.vectranet.pl...
[...]

Jak to skad !!
Jarek mu powiedzial ! a pozatym Rydzyk glosi to na kazaniach a ze kazania rzecz swieta , to nie mozna kwestionowac "prawdy" !

cyc

Data: 2010-10-10 09:13:19
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał

.. Wg ciebie jestem inteligentny czy nie, peołowcze?!!

O twojej inteligencji świadczy zmiana nicka z Yaksa na Askay, he, he, he! Nie baw się głupi dzieciaku w politykę, tylko poszukaj sobie zajęcia adekwatnego do twojego poziomu umysłowego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-10 12:55:35
Autor: Askay
Palikot i brzuch biskupa.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8rp2i$fek$1inews.gazeta.pl...

[...]

Słuchaj no pełowski debilu!  Twój nick swiadczy o tym, że jesteś zielem!

Data: 2010-10-10 15:36:08
Autor: cirrus
Palikot i brzuch biskupa.
[...]

A znasz jełopie jakiegoś inteligentnego zwolennika PiS-u?

--
stevep

Data: 2010-10-10 15:50:11
Autor: u2
Palikot i brzuch biskupa.
W dniu 2010-10-10 15:36, cirrus pisze:
A znasz jełopie jakiegoś inteligentnego zwolennika PiS-u?

Ciebie.

Data: 2010-10-09 11:39:25
Autor: u2
Palikot i brzuch biskupa.
W dniu 2010-10-09 00:30, Jaksa pisze:
chu chu, ale cie ubodlo! tak jest hesk, jestes nikim i masz
bardzo male szanse na znalezienie tak glupiej baby zeby
chciala z toba spedzic te resztke nedznego zywota z toba :))

dziadu! tfu!

Nic dziwnego, że tak namiętnie tutaj spamuje. Ucieka od swojej starej :)

Palikot i brzuch biskupa.