Palikot ma 11 pytań. "Czy na lądowanie nalegał Jarosław?"

Data: 2010-07-21 09:33:29
Autor: mkarwan
Palikot ma 11 pytań. "Czy na lądowanie nalegał Jarosław?"
Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i266l0$8u4$1inews.gazeta.pl...

Ostrzegam Pana, że Pański nick zawiera obraźliwe sformułowania pod moim adresem.
Mój nick "mkarwan" przekształcił Pan do postaci obraźliwej "mkałwan".
Jednocześnie wyraża się Pan o mnie w sposób obraźliwy nazywając mnie debilem.
Robi to Pan w pełni świadomie mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
Oczekuję natychmiastowej zmiany pańskiego nicku do takiej postaci, aby nie zawierał on obraźliwych sformułowań pod moim adresem.

Palikot ma 11 pytań. "Czy na lądowanie nalegał Jarosław?"