Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Data: 2011-11-08 19:53:15
Autor: Zennon
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon

Data: 2011-11-08 10:59:00
Autor: Antenka
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))
On 8 Lis, 19:53, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym
prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon

Bo rzygnę na Nowick±, oczywi¶cie...bleeee :-P. A za¶wiadczenie od
psychiatry przedstawiła? Poseł musi być poczytalny i przy zdrowych
zmysłach,a ona mi na tak± nie wygl±da.

Antenka

Data: 2011-11-08 20:16:38
Autor: Zennon
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:84144d9c-363c-49cf-9bc5-3e8314023cabr28g2000yqj.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Zainteresuj się żółtymi papierami Jarosława i Antka...

Zennon

Data: 2011-11-08 20:34:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201111081916.UTC.j9bv6p$5km$1tioat.net...

wrote:
[...]

Bardzo szybko nast±piło pierwsze niepowodzenie ziobowców. To na dobry pocz±tek. Trzy lata bez pieniędzy - los PJN.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-11-08 14:41:32
Autor: HaMMeR
wrote:
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym
prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon

No coz, a na kogo mieli glosowac lajdaki i zlodzieje,
jak nie na zwykla rurwe??!!

Data: 2011-11-08 23:57:45
Autor: Zennon
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e22e2350-4d62-4b3d-bee9-5db41f072db1c18g2000yqj.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Smoleńsk Kurwa!!!

Zennon

Data: 2011-11-09 01:00:29
Autor: Aleksander
Palikot ma wicemarszałkinie - demokracja
Super,  Kempa niezle przestraszyła posłów.
Szkoda, że tego nie rozumie ona i cała reszta nawiedzonych.
Ale że cudów nie ma więc nie zrozumiej± tego i dalej brnać będa w swym katolickim amoku.

A pomysleć jak by było pięknie, gdyby w sejmie w ogóle nie było posłow PIS ?
Ile wolno¶ci by przybyło dla obywateli. np.   wolno¶ć aborcji, in-vitro, handlu , antykoncepcji, ¶wiatopogl±du, itd.

Alx

Data: 2011-11-08 21:48:21
Autor: HaMMeR
On 9 Lis, 01:00, "Aleksander" <powa...@tlen.pl> wrote:
[...]

Nastepny pojeb, ktoremu sie upieklo dzieki spolecznej nieakceptacji
aborcji.
Coraz wieksze polszewickie matoly zasilaja te grupe, wiec trzeba
sie zwijac, aby zgodnie z ich pragnieniem,  tylko oni zostali
, bo 'byloby pieknie', jak za komuny, tworzyli by taki gejowski
'front jednosci'.

A zatem, przyjemnej zabawy ptaszkami, glupie, wymozdzone ciule,
nie zaslugujecie na szeroko pojeta roznorodnosc, bowiem macie
mozgi sformatowane zgodnie z zasadami urawnilowki!
Co widac, slychac i czuc.., tfu!

Data: 2011-11-09 10:52:15
Autor: wolim
W dniu 2011-11-09 06:48, HaMMeR pisze:

[...]

Powiedział statystyczny polak-katolik.

Data: 2011-11-10 23:19:51
Autor: pluton

?
Ile wolno¶ci by przybyło dla obywateli. np.   wolno¶ć aborcji, in-vitro,
handlu , antykoncepcji, ¶wiatopogl±du, itd.

A ile kasy by sie zaoszczedzilo, zamiast wypaskudzac ja na czarnuchow ?

Odbierzmy im nasze 2 wojewodztwa!

Nullification

Data: 2011-11-10 20:11:17
Autor: pluton
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))
No coz, a na kogo mieli glosowac lajdaki i zlodzieje,
jak nie na zwykla rurwe??!!

na jaroslawa. to niezwykla rurwa.

Nullification

Data: 2011-11-08 20:40:36
Autor: jadrys
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))
W dniu 2011-11-08 19:53, Zennon pisze:
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kempą, a Nowicką, to czym prędzej zagłosowali na Nowicką ;)))

Zennon

Oj, nie przepadają nasi wybrańcy za uczciwymi ludźmi wśród siebie..

Data: 2011-11-08 20:42:56
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

W dniu 2011-11-08 19:53, Zennon pisze:
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon

Oj, nie przepadaj± nasi wybrańcy za uczciwymi ludĽmi w¶ród siebie..

Klempa uczciwa? W którym momencie?

http://www.wprost.pl/ar/183619/Beata-Kempa-twierdzi-ze-jest-prawnikiem/

ps. nie podlizuj się.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-08 20:59:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-08 20:42, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Klempa uczciwa? W ktĂłrym momencie?

http://www.wprost.pl/ar/183619/Beata-Kempa-twierdzi-ze-jest-prawnikiem/

ps. nie podlizuj siÄ™.

W kaĹĽdym jaki ma jakieĹ› znaczenie dla sprawy. I nie podlizujÄ™ siÄ™.

Data: 2011-11-08 21:00:31
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

W każdym jaki ma jakie¶ znaczenie dla sprawy.

Dla jakiej sprawy?

Data: 2011-11-08 21:37:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-08 21:00, Grzegorz Z. pisze:

[...]

WaĹĽnej, majÄ…cej jakieĹ› znaczenie.

Data: 2011-11-09 09:20:51
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

W każdym jaki ma jakie¶ znaczenie dla sprawy. I nie podlizuję się.

Ko¶ciołowi liże dupę nakażdym kroku.

--
stevep

Data: 2011-11-08 20:43:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9c0hs$ptv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty! Kmiocie! Nie obraĹĽaj porzÄ…dnych ludzi!
Dlaczego insynuujesz, że pani Nowicka nie jest porządnym człowiekiem?

Data: 2011-11-08 13:26:10
Autor: Antenka
On 8 Lis, 20:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:j9c0hs$ptv$1node2.news.atman.pl...

> Oj, nie przepadaj± nasi wybrańcy za uczciwymi ludĽmi w¶ród siebie..

Ty! Kmiocie! Nie obrażaj porz±dnych ludzi!
Dlaczego insynuujesz, że pani Nowicka nie jest porz±dnym człowiekiem?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Bo żadna aborcjonistka nie zasługuje na takie miano. Krótka piłka.

Antenka

Data: 2011-11-09 07:44:16
Autor: Przemysław W
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Bo żadna aborcjonistka nie zasługuje na takie miano. Krótka piłka.

Na jakie miano zasługuje picowski pijaczek, który przyznaje się do wykonania TYSIˇCA aborcji?

Przemek

--

"Fundusz Ko¶cielny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My¶lałem, że skoro Ko¶ciół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-09 09:18:51
Autor: stevep
Dnia 08-11-2011 o 19:53:15 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym  prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon
PiS chyba nie głosował za Kęp±, a może na Nowick±?

--
stevep

Data: 2011-11-09 09:49:51
Autor: Bambaryła
Palikot ma wicemarszałkinie ;)))

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:201111081853.UTC.j9btr0$559$1tioat.net...
Jak posłowie zobaczyli, że wybór jest miedzy Kemp±, a Nowick±, to czym prędzej zagłosowali na Nowick± ;)))

Zennon

Nowicka jest bardziej urodziwa, Kempa mogłaby przyjaĽnić się z Ono czyli Krzysztofem-Ann±.

BBR

Data: 2011-11-09 17:32:27
Autor: stevep
Dnia 09-11-2011 o 09:49:51 Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

Fakt, że urod± dorównuje zmarłemu Gosiewskiemu.

--
stevep

Palikot ma wicemarszałkinie ;)))