Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...

Data: 2010-10-05 05:07:36
Autor: boukun
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
Mó wątek z   26 Kwi 2009, 10:07
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f4bdbb7f217197ab/3bf5681a59d9f023?hl=pl&q=palikot+na+prezydenta#3bf5681a59d9f023

Jeszcze trzy lata temu był niemal anonimowy. Dziś znają go wszyscy.
Czy Janusz Palikot realizuje własny plan? Stała się rzecz niesłychana,
wręcz szokująca: Stefan Niesiołowski stanął w obronie Jarosława
Kaczyńskiego, którego próbował "zlustrować" Janusz Palikot! Jak
informuje TVN24, poseł Platformy skrytykował swego rozbrykanego
partyjnego kolegę:   Palikot to inteligentny człowiek, ale ja tego nie
rozumiem. To niesmaczne, jeśli coś się mówi, to mówmy konkretnie, a
zarzuty formułujmy poważnie. Atakowanie Kaczyńskiego od tej strony
jest nieuczciwe i niesmaczne, bo on ma porządny opozycyjny życiorys.
Prawdopodobnie Niesiołowski zrozumiał, iż ostatni happening Palikota
bynajmniej nie skłoni nikogo do refleksji na temat używania teczek w
grze politycznej. Odwrotnie - może przekonać niektórych polityków do
jeszcze bardziej cynicznego korzystania z archiwów. Przecież media z
ochotą łykały wszystko, co Palikot rzekomo wyczytał w teczce
Kaczyńskiego. Następnym razem mogą więc być równie zainteresowani
informacjami o Niesiołowskim. I wszystko jedno, czy będą one
prawdziwe, czy też nie. Palikot zapewne nie przejmuje się obawami
swoich kolegów o opozycyjnej przeszłości - bo sam takiej nie posiada.
A nawet gdyby posiadał, to nic - Palikot bowiem żyje przyszłością, nie
przeszłością. Coraz wyraźniej bowiem widać, iż Janusz Palikot nie
służy Platformie. On ją wykorzystuje do realizacji własnego celu. A
tym celem jest jedno - władza dla Palikota. Dlatego szeregowy poseł
zaczął nagle mówić o swym konflikcie z Grzegorzem Schetyną o
przywództwo w partii. To nie szaleństwo - to metoda. Palikot może
wydawać się coraz bardziej oderwanym od rzeczywistości ekscentrykiem,
lecz z pewnością mocno stąpa po ziemi. Jak się okazuje, w Lublinie
stworzył sobie prawdziwą partię w partii. Lokalne struktury są oddane
Palikotowi bardziej, niż kierownictwu PO - bo to jemu zawdzięczają
kariery. Ekscentryczny (czy też chamski, jakby niektórzy powiedzieli)
polityk ma więc kadry. Ma też, jak wszyscy wiemy, pieniądze. A w
ostatnich latach zdobył wielki rozgłos (niekoniecznie popularność).
Przede wszystkim zaś - w odróżnieniu od Donalda Tuska - lubelski poseł
tak naprawdę nie jest teraz za nic odpowiedzialny. Sumując te
wszystkie czynniki otrzymujemy kandydata w zbliżających się wyborach
prezydenckich. I to kandydata o szansach wcale nie takich małych.
Jeśli bowiem Palikot wykorzysta swe niewątpliwe medialne zdolności
także przeciw Tuskowi to zrobi się naprawdę ciekawie. Paweł Rybicki
http://www.pardon.pl/artykul/8490/palikot_na_prezydenta_jestes_za_glosuj

Ja tam bym na Palikota głosował, jak by wystartował. W innym wypadku
będę zmuszony głosować na Kononowicza. boukun

Data: 2010-10-05 12:10:52
Autor: Hans Kloss
On 5 Paź, 14:07, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja tam bym na Palikota głosował,
Maul halten du Jude!
J-23

Data: 2010-10-05 22:19:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe8fafa0-4f9c-45f5-a270-2174b28e93e5c10g2000yqh.googlegroups.com...
On 5 Paź, 14:07, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ja tam bym na Palikota głosował,
Maul halten du Jude!

=================================

Jest mi cię żal, fanatyku!!!

Data: 2010-10-06 00:00:56
Autor: boukun
[...]

Bez komentarza, POPiS...

boukun

Data: 2011-01-01 16:00:36
Autor: Hans Kloss
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
Bez komentarza, POPiS...
http://www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
Żryj!!!
J-23

Data: 2010-10-05 15:14:32
Autor: Leonid2009
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
Poniwaz twoj mail jest apelem o pomoc w zwiazku z tym ponizej slowa klucze ktore nalezy wpisac w wyszukiwarke google, dalej pojdzie Ci juz jak z płatka.

"Instytut Psychiatrii i Neurologii - Warszawa Jana III Sobieskiego"

Data: 2010-10-05 15:32:24
Autor: boukun

Użytkownik "Leonid2009" <leonid2009@leonid2001.pl> napisał w wiadomości news:i8f8bl$6cv$1speranza.aioe.org...
[...]

Rozumiem, że macałeś się z Jarusiem...

boukun

Data: 2010-10-06 10:40:27
Autor: Leonid2009
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...

Rozumiem, że macałeś się z Jarusiem...

boukun

Kolejny logiczny błąd aczkolwiek wybaczalny biorac pod uwage Twoj stan, instytucja o której Ci wspominalem w poprzenim mailu wyprowadzi Cie z czasem na prostą. Tylko musisz tego bardzo chciec.

Leo

Data: 2010-10-05 15:37:14
Autor: apr...
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): znaczy żydostwo oraz udział w komisji trójstronnej tego facia ci nie przeszkadza, razem jesteście za oddaniem "kaucji" 64 mld $ diasporze ?

Data: 2010-10-05 23:59:36
Autor: boukun

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8fgna$asn$1inews.gazeta.pl...

znaczy żydostwo oraz udział w komisji trójstronnej tego facia ci nie
przeszkadza, razem jesteście za oddaniem "kaucji" 64 mld $ diasporze ?

Beee... Chodziły niedawno słuchy, że ojciec Palikota Żydów zdradzał...

Nie ma na co czekać, czas nagli i trzeba to tałatajstwo wymienić, bo na co chcesz czekać?
Na ten czas nie ma nic lepszego, jak Palikot i jego Nowoczesna Polska...
Facet jest do rany przyłóż i tylko to się liczy...

boukun

Data: 2010-10-05 20:19:51
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-05 14:07, boukun pisze:

Ja tam bym na Palikota głosował, jak by wystartował. W innym wypadku
będę zmuszony głosować na Kononowicza. boukun

A ja na Ikonowicza...

Data: 2010-10-05 21:04:19
Autor: u2
W dniu 2010-10-05 20:19, jadrys pisze:
 W dniu 2010-10-05 14:07, boukun pisze:

Ja tam bym na Palikota głosował, jak by wystartował. W innym wypadku
będę zmuszony głosować na Kononowicza. boukun

A ja na Ikonowicza...

Zapatrzyłeś się w niego jak w ikonę. Bekona rozumiem, żyd zawsze żyda
popiera :)

Data: 2010-10-06 17:43:36
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-05 21:04, u2 pisze:
[...]

Zaimponował mi swoja bezinteresownością. Próżno szukać kogoś takiego na naszej scenie politycznej.

Data: 2010-10-06 17:50:31
Autor: u2
W dniu 2010-10-06 17:43, jadrys pisze:
Zapatrzyłeś się w niego jak w ikonę. Bekona rozumiem, żyd zawsze żyda
popiera :)

Zaimponował mi swoja bezinteresownością. Próżno szukać kogoś takiego na
naszej scenie politycznej.

Czytałeś książki Żeromskiego ?

Data: 2010-10-05 22:18:30
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nareszcie - drugi krok!
  W dniu 2010-10-05 14:07, boukun pisze:

> Ja tam bym na Palikota głosował, jak by wystartował. W innym wypadku
> będę zmuszony głosować na Kononowicza. boukun

A ja na Ikonowicza...

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Nareszcie - drugi krok!

Data: 2010-10-06 17:43:02
Autor: jadrys
Nareszcie - drugi krok!
  W dniu 2010-10-05 22:18, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Ja już jestem kilka kroków przed zwykłym Polakiem w walce z kapitalizmem. Np. jeden z tych kroków z którego jestem szczególnie dumny to jazda autostradą dr. Jana K bez opłat.

Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...