Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...

Data: 2010-10-05 15:14:32
Autor: Leonid2009
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
Poniwaz twoj mail jest apelem o pomoc w zwiazku z tym ponizej slowa klucze ktore nalezy wpisac w wyszukiwarke google, dalej pojdzie Ci juz jak z płatka.

"Instytut Psychiatrii i Neurologii - Warszawa Jana III Sobieskiego"

Data: 2010-10-05 15:32:24
Autor: boukun

Użytkownik "Leonid2009" <leonid2009@leonid2001.pl> napisał w wiadomości news:i8f8bl$6cv$1speranza.aioe.org...
[...]

Rozumiem, że macałeś się z Jarusiem...

boukun

Data: 2010-10-06 10:40:27
Autor: Leonid2009
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...

Rozumiem, że macałeś się z Jarusiem...

boukun

Kolejny logiczny błąd aczkolwiek wybaczalny biorac pod uwage Twoj stan, instytucja o której Ci wspominalem w poprzenim mailu wyprowadzi Cie z czasem na prostą. Tylko musisz tego bardzo chciec.

Leo

Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...