Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...

Data: 2010-10-05 15:37:14
Autor: apr...
Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): znaczy żydostwo oraz udział w komisji trójstronnej tego facia ci nie przeszkadza, razem jesteście za oddaniem "kaucji" 64 mld $ diasporze ?

Data: 2010-10-05 23:59:36
Autor: boukun

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8fgna$asn$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

znaczy żydostwo oraz udział w komisji trójstronnej tego facia ci nie
przeszkadza, razem jesteście za oddaniem "kaucji" 64 mld $ diasporze ?

Beee... Chodziły niedawno słuchy, że ojciec Palikota Żydów zdradzał...

Nie ma na co czekać, czas nagli i trzeba to tałatajstwo wymienić, bo na co chcesz czekać?
Na ten czas nie ma nic lepszego, jak Palikot i jego Nowoczesna Polska...
Facet jest do rany przyłóż i tylko to się liczy...

boukun

Palikot na prezydenta, zawsze gościa popierałem...