Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.

Data: 2010-06-27 23:44:11
Autor: Coco Chanel
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.
-- -
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka:
Sławku wolne media są nasze.
Może sędzia Matlak jest sprzedajną i koniukturalną sędzią, ale to nasz sędzia,
[pisownia oryginalna] Dziś dopierdoliliśmy PISowi tam gdzie najbardziej boli po stracie tych kilku nieudaczników z NBP , IPN i RPO.
Dymać, jebać, nic się nie bać.
Kiedy wygramy wybory zweryfikujemy listy profesorów w tym profesurę Staniszkis.
-- -

No, powoli sie dowiadujemy o co chodzi PO i Palikotowi :) Jescze ktos ma watpliwosci...?
http://wirtualnapolonia.com/2010/06/26/czy-po-to-jeszcze-mafia-czy-juz-szwadrony-smierci/
Albo tu:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=%22S%C5%82awku+wolne+media+s%C4%85+nasze%22&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Data: 2010-06-27 17:35:38
Autor: Pistacjusz
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media s± nasze.
On 27 Cze, 23:44, "Coco Chanel" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
-- -
Palikot na twitterze do S awomira Nowaka:
S awku wolne media s nasze.
Mo e s dzia Matlak jest sprzedajn i koniukturaln s dzi , ale to nasz
s dzia,
[pisownia oryginalna] Dzi dopierdolili my PISowi tam gdzie najbardziej boli
po stracie tych kilku nieudacznik w z NBP , IPN i RPO.
Dyma , jeba , nic si nie ba .
Kiedy wygramy wybory zweryfikujemy listy profesor w w tym profesur
Staniszkis.
-- -

[...]

Trzeba przyznać, że szczerze napisał co my¶li i czuje.

Data: 2010-06-27 23:59:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i08gnd$j1v$1inews.gazeta.pl...
-- -
[...]

Link proszę. Zaciekawiło mnie. Chcę to przeczytać. To, co podałeś to są śmieci.

Data: 2010-06-28 00:09:28
Autor: Coco Chanel

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c27c9cc$1news.home.net.pl...

[...]

W googlu masz to samo co ja ale widac, ze dzieje sie cos dziwnego z tym tematem... manadzieje, ze ktos screeny zrobil albo cos innego.

Data: 2010-06-28 01:41:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i08i6p$p31$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak zwane sranie w banie uprawiasz kolego.

Data: 2010-06-28 10:19:04
Autor: Coco Chanel

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c27e1a5$1news.home.net.pl...

[...]

Bo co, bo w GWnie nie napisali o tym?

Data: 2010-06-28 11:39:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i09ltq$kl0$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sranie w banie. Powtarzam jeszcze raz. Podaj prawidłowe linki albo wypierdalaj z tym.

Data: 2010-06-28 12:27:12
Autor: HaMMeR
Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: S ławku wolne media sš nasze.
On 2010-06-28 11:39, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:i08i6p$p31$1inews.gazeta.pl...

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w
wiadomo�ci news:i08gnd$j1v$1inews.gazeta.pl...
-- -
Palikot na twitterze do SĹ‚awomira Nowaka:
Sławku wolne media sš nasze.
Może sędzia Matlak jest sprzedajnš i koniukturalnš sędziš, ale to
nasz sędzia,
[pisownia oryginalna] Dzi� dopierdolili�my PISowi tam gdzie
najbardziej boli po stracie tych kilku nieudacznikĂłw z NBP , IPN i
RPO.
Dymać, jebać, nic się nie bać.
Kiedy wygramy wybory zweryfikujemy listy profesorĂłw w tym
profesurÄ™ Staniszkis.
-- -

[...]

to sš �mieci.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Sluchaj ciulu siermiezny, ty nadal jestes tutaj na psp 'w gosciach',
bo nawet nie potrafiles sie przywitac po raz pierwszy zwyczajowym
'Dzien dobry, jestem tu po raz pierwszy...'!
Wiec kogo ty chcesz stad 'wyrzucac' gosciu nieproszony, ale wymozdzony??!!
Oglady i zachowania prostaku ci potrzeba, wiec moze ty sam sobie stad
'idz'.., a pozegna cie cieple 'spier..aj', zapewniam!

Data: 2010-06-28 12:38:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i09te2$75e$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-28 11:39, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Jeśli gościu podaje jakieś wiadomości wyssane z palca (nie ważne czy za, czy przeciw PO) i dokumentuje je linkami, które są fałszywe i nie potrafi podać prawidłowych, to ja chcę żeby wypierdalał z takimi wiadomościami. Tyle i aż tyle.
A ty kmiocie jesteś takim samym gościem jak ja.

Palikot na twitterze do Sławomira Nowaka: Sławku wolne media są nasze.