Palikot - nowa szopka dla l*du

Data: 2010-10-03 08:28:11
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Palikot - nowa szopka dla l*du
Przyda się ta szopka czołowym partiom (PO, PiS, SLD i PSL), a jakże.
Odwraca bowiem uwagę l*du od rzeczy najważniejszej - szastania, marnotrawiemia i {-- -} pieniędzy podatnika. Igrzysk!!!

Data: 2010-10-03 08:59:41
Autor: jadrys
Palikot - nowa szopka dla l*du
  W dniu 2010-10-03 08:28, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

No fakt - w swojej złotoustej, populistycznej odezwie do ludu nie nawiązał do najważniejszych spraw kraju. I nie wskazał winnych takiego stanu rzeczy. Przyznam że już wolałem odezwy Leppera. - Facet był bardziej naturalny.

Data: 2010-10-03 10:34:33
Autor: u2
Palikot - nowa szopka dla l*du
W dniu 2010-10-03 08:59, jadrys pisze:
No fakt - w swojej złotoustej, populistycznej odezwie do ludu nie
nawiązał do najważniejszych spraw kraju. I nie wskazał winnych takiego
stanu rzeczy.

Wskazał za to, czego nie potrafił osiągnąć w komisji "Przyjazne
Państwo". Raz się nie udało, to drugi raz też mu się prawdopodobnie nie
uda, choć postulaty miał słuszne. Jest na bakier z realizacją.

Data: 2010-10-03 10:52:58
Autor: awe
Palikot - nowa szopka dla l*du

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca8401b$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
O! To jak Tusk
awe

Data: 2010-10-03 10:50:42
Autor: u2
Palikot - nowa szopka dla l*du
W dniu 2010-10-03 10:52, awe pisze:
> [...]
> Państwo". Raz się nie udało, to drugi raz też mu się prawdopodobnie nie
> uda, choć postulaty miał słuszne. Jest na bakier z realizacją.

Tusk jednak jest mniej konkretny i merytoryczny. Mniej co prawda bredzi
i judzi jak Janusz P. ale lanie wody i ściemnianie to jego specjalność.

Data: 2010-10-03 13:03:57
Autor: awe
Palikot - nowa szopka dla l*du

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca843e3$0$27026$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Tusk jednak jest mniej konkretny i merytoryczny. Mniej co prawda bredzi
i judzi jak Janusz P. ale lanie wody i ściemnianie to jego specjalność.
-- -- -- -- -- -- -- -
no ale wyborcy PO to lubia
awe

Data: 2010-10-03 17:28:05
Autor: jadrys
Palikot - nowa szopka dla l*du
  W dniu 2010-10-03 10:34, u2 pisze:
[...]

Czyli śmiało można zacytować Marszałka Leppera - "ten pan już był, już rządził"..

Data: 2010-10-03 17:55:41
Autor: boukun
Palikot - nowa szopka dla l*du

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000a58.4ca8227bnewsgate.onet.pl...
[...]

]No i dobrze, na chuj nam te partie? Chcesz tego badziewia całwe życie, jednych i tych samych od 20 lat zawodowych i dożywotnich "polepszaczy" nam życia?

boukun

Palikot - nowa szopka dla l*du