Palikot o "siostrze Tuska": pyszcząca mumia.

Data: 2009-05-12 15:06:11
Autor: antyanatinae
Palikot o "siostrze Tuska": pyszcząca mumia.
Raz na kilka miesięcy ożywiona hałasem partyjnego wołania podnosi się z politycznych katakumb Zyta Gilowska. Z wielką energią pyszczy i wykrzykuje epitety pod adresem swojego niedawnego brata, po czym znika na wiele tygodni i - ani o niej słychu, ani widu. Aż do następnego razu, do następnego wołania. Dziwne to jakieś: strzygą, horrorem i cmentarzyskiem zalatuje. Jakby nam emitowano wciąż ten sam telewizyjny serial: "Mumia I", "Mumia II", "Mumia III", "Mumia - reaktywacja", "Mumia - reanimacja", "Mumia - powrót do przeszłości".

Spoglądam na to z wielkim dystansem, na mnie w ogóle widok mumii biegającej po telewizorach sprawia wrażenie lekko paranoidalne; widać taki mamy trend i taką modę: ktoś stale musi nas straszyć. Jeden Kaczyński (nawet, jeśli w dwóch postaciach), to ciągle za mało. Nie ma już paprotek - paprotki były ważne wtedy, kiedy prezes PiS chciał się pochwalić światu nowym garniturem - teraz straszakiem jest Zyta z żółtą kartką, i teraz bratem Zyty jest Jarosław. Kwestia gustu. Znając słabość  Kaczyńskiego do kobiet i jego szczególną wrażliwość estetyczną, macham na to moją dokręcaną ręką.

W tej sytuacji wcale mnie nie dziwi, że nasz polski Nosferatu, Zbyszek Ziobro, chce dać nogę do Brukseli. Był po Ludwiku Dornie czwartym bratem bliźniakiem, podstępnie zastępowany paprotkami, Gosiewskim, Dudzińskim i Gilowską, odstawiany od  piersi - gna do Parlamentu Europejskiego, spijać krew z tętnic Europy i czekać, aż przyjdzie kolej na odcinek serialu z jego udziałem. Smętny ten smętarz. I nawet bać się nie ma kogo.

http://eurowybory.onet.pl/124,palikot_o_siostrze_tuska_pyszczaca_mumia,artykul.html

Przemek

--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał nieprawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora Tomasza Misiaka kontrakt na 48 mln zł, a firmie ministra Aleksandra Grada na kwotę 50 mln zł i przeprasza Platformę Obywatelską za wprowadzenie wyborców w błąd".

http://szymon.plejada.pl/25,7679,1,odc8_-_seria_viii,1,wideo.html

http://pepepe.pl

Palikot o "siostrze Tuska": pyszcząca mumia.