Palikot ogłasza koniec PO

Data: 2013-04-26 10:46:01
Autor: Grzegorz Z.
Palikot ogłasza koniec PO

Platforma Obywatelska skończyła się i warto to sobie powiedzieć właśnie tu,
w Gdańsku - stwierdził Janusz Palikot podczas wczorajszej konferencji
prasowej. Jako dowód swych twierdzeń przywołał przykład z drugiego krańca Polski -
Rybnika, w którym PO przegrała niedawno batalię w wyborach uzupełniających
o fotel senatora (wygrał je kandydat Prawa i Sprawiedliwości).

- To wydarzenie bez precedensu - stwierdził lider Ruchu Palikota, wskazując
że najbardziej zaskakujący był wynik kandydata z PO, "dramatycznie
odbiegający" od poziomu poparcia osiągniętego przez partię w wyborach. - Po
raz pierwszy wyborcy centrowi nie poszli do wyborów zagłosować przeciwko
PiS, tylko powiedzieli: "bujaj się Platformo" i zostali w domu - dodał
polityk.

Palikot stwierdził, że powodem słabego wyniku wyborczego w Rybniku było to,
że "dziś twarzą Platformy stał się Jarosław Gowin".

- Człowiek, który używa wątków niemieckich do rozgrywania polityki w kraju.

Wypowiedź o tym, jakoby Niemcy eksperymentowali na polskich embrionach to
jest druga część "dziadka z Wehrmachtu" - stwierdził Palikot i zaraz dodał:
- Tylko tym razem nie Kurski czy Kaczyński uderzają w Donalda Tuska, ale
minister jego własnego rządu.

Janusz Palikot pojawił się na konferencji prasowej w towarzystwie Marka
Siwca Obaj od tygodni promują nową inicjatywę polityczną spod szyldu Europa
Plus. W kalendarium wizyty zapisano oprócz konferencji prasowej, również
spotkanie ze studentami Uniwersytetu Gdańskiego. Nie obyło się bez
incydentu - grupa prawicowych działaczy wznosiła okrzyki lub buczała.
Ostatnim punktem wizyty liderów Europa Plus było seminarium zorganizowane
we współpracy z Pracodawcami Pomorza, podczas którego przedstawiony został
program polityczny ugrupowania adresowany do małych i średnich
przedsiębiorstw.

Odkąd na początku roku były prezydent Aleksander Kwaśniewski ogłosił
gotowość wspólnego tworzenia list wyborczych z Markiem Siwcem i Januszem
Palikotem, liderzy projektu wyjechali w Polskę zdobywać kolejne polityczne
punkty.
Jednak główny bój nie rozgrywa się dziś między Europą Plus a Platformą
Obywatelską, tylko Sojuszem Lewicy Demokratycznej. Rywalizacja regularnie
nabiera charakteru personalnych utarczek, gdyż zarówno Janusz Palikot, jak
i szef SLD Leszek Miller nie szczędzą sobie uszczypliwości. Tak było też i
wczoraj. - Leszek Miller twierdzi, że jest wystarczająco silny, by
wyprowadzić sztandar SLD. Myli się, gdyż co najwyżej może go utopić -
podkreślił Palikot na spotkaniu z dziennikarzami. - Apeluję do SLD o zmianę
kierownictwa, aby w miejsce Leszka Millera wybrali osobę gotową do
szerokiej współpracy z całą centrolewicą - dodał stwierdzając, że swojego
apelu nie kieruje bezpośrednio do Millera, gdyż ten jest "niereformowalny".

Tymczasem projekt Europa Plus obciąża sama osoba głównego inicjatora -
Aleksandra Kwaśniewskiego. Odkąd w publicznym obiegu pojawiły się
doniesienia o jego rzekomym lobbingu na rzecz rosyjskiego koncernu Acron,
posypały się gromy pod adresem byłego prezydenta.

- Chcąc poważnie ocenić to, co zarzuca się Aleksandrowi Kwaśniewskiemu,
należałoby to określić co najwyżej mianem "promocja" - Marek Siwiec broni
Kwaśniewskiego. - To część brudnej kampanii prowadzonej przeciwko byłemu
prezydentowi. http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/876816,palikot-oglasza-koniec-po-podczas-konferencji-w-gdansku,id,t.html?cookie=1

Data: 2013-04-26 18:01:50
Autor: pluton_
Palikot ogłasza koniec PO
[...]

A czemu fiutku zalosny nie wystawiles swojego przychlasta ?
Zobaczylibysmy jakie jest poparcie dla twojej zbieraniny.

Nullification

Data: 2013-04-26 18:04:10
Autor: u2
Palikot ogłasza koniec PO
W dniu 2013-04-26 18:01, pluton_ pisze:
A czemu fiutku zalosny nie wystawiles swojego przychlasta ?
Zobaczylibysmy jakie jest poparcie dla twojej zbieraniny.

a co, mieli ciebie wystawic szambonurze ? ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-26 18:58:39
Autor: pluton_
Palikot ogłasza koniec PO
W dniu 2013-04-26 18:01, pluton_ pisze:
> A czemu fiutku zalosny nie wystawiles swojego przychlasta ?
> Zobaczylibysmy jakie jest poparcie dla twojej zbieraniny.

a co, mieli ciebie wystawic szambonurze ? ...-;)

Ja sie nie nadaje, ale taki stary pedal jak ty pasowal by
idealnie jak ksiezy fiut do dzieciecego odbytu.

Nullification

Data: 2013-04-26 19:05:41
Autor: u2
Palikot ogłasza koniec PO
W dniu 2013-04-26 18:58, pluton_ pisze:
[...]

czyli ty pedofil szambonurze

Data: 2013-04-26 21:00:13
Autor: pluton_
Palikot ogłasza koniec PO

> Ja sie nie nadaje, ale taki stary pedal jak ty pasowal by
> idealnie jak ksiezy fiut do dzieciecego odbytu.

czyli ty pedofil szambonurze

Pedał, my tu nie rozumiemy ruskiej gramatyki.
Możesz przetłumaczyć na polski ?

Nullification

Data: 2013-04-26 21:04:34
Autor: u2
Palikot ogłasza koniec PO
W dniu 2013-04-26 21:00, pluton_ pisze:
czyli ty pedofil szambonurze

Pedał, my tu nie rozumiemy ruskiej gramatyki.
Możesz przetłumaczyć na polski ?

w dodatku ty czekistowski pedofil szambonur