Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym ogłoszą.

Data: 2010-04-21 08:37:13
Autor: WW
Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym ogłoszą.
Witam

Może hipokryzji nadal spływa z ekranów. Skupienie żałobne zostało bezczelnie wykorzystane do kreacji "dzieła prezydenta".

Jakiego dzieła ??!!

Mówi się o "bohaterskiej" i "męczeńskiej" śmierci prezydenta.
Jakie bohaterstwo, jakie męczeństwo. ??!!
Tragiczna ofiara wypadku i tyle.

I nikt nie odważy sie tego głośno powiedzieć. !!
Cała nadzieja w Tobie.

Już próbuje się tworzyć mity. IPN zamierza wybrać przewodniczącego "zgodnie z wolą zmarłego prezydenta" a nie prawem.
Od kiedy to wola kurdupla* siała się prawem?

Panie Palikot, Ojczyzna w niebezpieczeństwie. Pokaz Pan , że choć Pan masz jaja.

WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

* - przypominam, że "kurdupel" nie jest, zgodnie z orzeczeniem sadu, obrazą prezydenta państwa.
Z pewnością jest natomiast oznaką braku szacunku, ale ja go dla niego nie mam.
Na szacunek trzeba sobie zasłużyć.

WW

Data: 2010-04-20 23:42:04
Autor: Hans Kloss
Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym og łoszą.
On 21 Kwi, 08:37, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam
Spierdalaj śmieciu. Jeszcze wyrzygacie tego "kurdupla" plugawymi
czerwonymi ryjami. Co dałby Bóg aby jak najwcześniej sie stało.
J-23

Data: 2010-04-21 08:45:28
Autor: karwanjestkretynem
Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym ogłoszą.

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Spierdalaj śmieciu. Jeszcze wyrzygacie tego "kurdupla" plugawymi
czerwonymi ryjami. Co dałby Bóg aby jak najwcześniej sie stało.

Od razu widac, że to napisał  bogobojny katolik. Tfu!

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-21 14:21:20
Autor: ColgatesBilly
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqm6ub$sag$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie, i uwazaj, bo to zyd i on (i oni) nie wybaczaja!

KoL

Data: 2010-04-21 08:44:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 08:37, WW pisze:
[...]

Jednak należy się szacunek panu Prezydentowi jako zmarłemu..  Proponuję swój niewątpliwie uzasadniony sprzeciw kierować pod adresem autorów tych absurdalnych pomysłów.

Data: 2010-04-21 09:56:35
Autor: HaMMeR
On 2010-04-21 08:37, WW wrote:
Witam

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Po co sie tak pucujesz wymozdzku, mow od razu, ze chodzi ci o
pokazanie jaj przez idiote Palikota, zboku!

Data: 2010-04-21 10:00:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-21 08:37, WW wrote:
> [...]
> Od kiedy to wola kurdupla* siała się prawem?
>
> Panie Palikot, Ojczyzna w niebezpieczeństwie. Pokaz Pan , że choć Pan

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-04-21 10:17:57
Autor: HaMMeR

On 2010-04-21 08:37, WW wrote:
Witam

[...]

-- -- -- -- -

No co..? Skoro juz demonstrowal wibrator, swinski leb
i chlal na wizji, to wywalic publicznie jaja, to tez
dla Paliknota nie problem! Czy sie myle?
A ile radochy dla takich 'przypadkow' jak WW!

Data: 2010-04-21 10:21:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

On 2010-04-21 10:00, Wlodzimierz Zabotynski wrote:

> [...]

i chlal na wizji, to wywalic publicznie jaja, to tez
dla Paliknota nie problem! Czy sie myle?
A ile radochy dla takich 'przypadkow' jak WW!

   To przykre rzeczywiscie, Panie HaMMeR.

   Czarek

Data: 2010-04-21 11:31:38
Autor: WW
W dniu 2010-04-21 09:56, HaMMeR pisze:

Po co sie tak pucujesz wymozdzku, mow od razu, ze chodzi ci o
pokazanie jaj przez idiote Palikota, zboku!

A tyle razy sobie powtarzałem, aby pisać łopatologicznie, bo wielu nie zrozumie nawet tak przejrzystej aluzji. :-(

Pozdrawiam

Data: 2010-04-21 14:23:43
Autor: ColgatesBilly
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4bcec5fe$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Marosc, madroscia - ale Pan, jako lewak wypelnia
podstawowa ceche swego gatunku.
NIE ROZROZNIA DOBRA od ZLA, wiec wlasciwie
mowimy tu o zupelnie roznych rzeczach, a ta "inteligencja"
w takim przypadku, zrozumiala tylko dla swoich.

Kol

Data: 2010-04-21 13:29:19
Autor: WW
W dniu 2010-04-21 13:23, ColgatesBilly pisze:
[...]

Możesz zdefiniować te pojęcia.

Data: 2010-04-21 14:54:37
Autor: ColgatesBilly
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4bcee193$0$19164$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niemozliwe w tym przypadku....
Tak jak to, ze tacy ludzie sie rodza, a jednak.,...

Moze to ci, co ich ojcem jest Djabel?  ;)

P-KoL

Data: 2010-04-21 14:47:28
Autor: WW
Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz święty m ogłoszą.
W dniu 2010-04-21 13:54, ColgatesBilly pisze:

Niemozliwe w tym przypadku....

Jak więc je rozróżniasz ?
Metoda Kalego ?

Data: 2010-04-21 17:17:33
Autor: ColgatesBilly
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4bcef3e4$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czy sprawiam takie wrazenie?
Czy nie podzielam wielu podstawowych zarzutow wobec Kaczynskich,
ich metod, wyborow i polityki?
Takze w polityce wschodniej.
Jednak... nie mam problemu z zachowaniem przyzwoitosci w sposob naturalny.
( przy okazji, znow jestem tu wyjatkiem, bo jak wiesz, mam nader krytyczny
stosunek do Kosciola R-K... i wlasciwie nie ma tu nikogo podobnego)

A wyczuwanie prawdy, kanalii naprawde jest najprostsza rzecza na swiecie.
ACZ... tzw"okres biblijny" z pewnoscia wyposazyl mnie w dodatkowy zmysl

PzDrKOL

Data: 2010-04-21 18:12:13
Autor: karwanjestkretynem
Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym ogłoszą.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Jednak... nie mam problemu z zachowaniem przyzwoitosci w sposob naturalny.

Ty z przyzwoitością masz tyle samo wspólnego co J. Kaczyński.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-21 20:02:11
Autor: ColgatesBilly
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqn851$o84$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Jednak... nie mam problemu z zachowaniem przyzwoitosci w sposob naturalny.

Ty z przyzwoitością masz tyle samo wspólnego co J. Kaczyński.

A gdzie ja twierdzilem ze obowiazuje wobec takich kreatur jak ty?

Kol

Data: 2010-04-21 21:14:42
Autor: karwanjestkretynem

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:vcGzn.3820$e8.1236uutiset.elisa.fi...
[...]

A gdzie ja napisałem, że tylko w stosunku do mnie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-21 16:30:04
Autor: HaMMeR
On 2010-04-21 11:31, WW wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy tchorzliwy szczurze, masz na mysli te 'aluzje':

[...]

Koniec cytatu!

Nie odkrecaj palikota ogonem, bo to jeszcze gorsze, niz twoje kunktatorstwo...

Data: 2010-04-21 17:23:34
Autor: WW
W dniu 2010-04-21 16:30, HaMMeR pisze:
On 2010-04-21 11:31, WW wrote:
[...]

Jak argumentów nie staje, sięgamy po inwektywy ?

Data: 2010-04-21 17:39:13
Autor: cyc

On 2010-04-21 11:31, WW wrote:
[...]

Przeciez to u pisowskio -faszystowskiej holoty normalne !.

cyc

Data: 2010-04-21 15:50:13
Autor: Tomy

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:4bce9d1e$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Może hipokryzji nadal spływa z ekranów. Skupienie żałobne zostało bezczelnie wykorzystane do kreacji "dzieła prezydenta".

Ciekawe jak długo będzie was trauma trzymała ? Rok wystarczy ?
Od dwóch lat nic tylko straszenie Kaczyńskim, jeden zmarł ale
PoWcy nadal portkami trzesą ze strachu, a przecież PiS według
was to margines. Czego się tak ciule obawiacie ?

Palikot ratuj, bo "kurdupla* zaraz świętym ogłoszą.