Palikot ratuj, bo "kurdupla"* zaraz świętym ogłoszą.

Data: 2010-04-21 08:47:43
Autor: WW
Palikot ratuj, bo "kurdupla"* zaraz świętym ogłoszą.
Witam

Morze hipokryzji nadal spływa z ekranów. Skupienie żałobne zostało bezczelnie wykorzystane do kreacji "dzieła prezydenta".

Jakiego dzieła ??!!

Mówi się o "bohaterskiej" i "męczeńskiej" śmierci prezydenta.
Jakie bohaterstwo, jakie męczeństwo. ??!!
Tragiczna ofiara wypadku i tyle.

I nikt nie odważy sie tego głośno powiedzieć. !!
Cała nadzieja w Tobie.

Już próbuje się tworzyć mity. IPN zamierza wybrać przewodniczącego "zgodnie z wolą zmarłego prezydenta" a nie prawem.
Od kiedy to wola kurdupla* siała się prawem?

Panie Palikot, Ojczyzna w niebezpieczeństwie. Pokaz Pan , że choć Pan masz jaja.

WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

* - przypominam, że "kurdupel" nie jest, zgodnie z orzeczeniem sadu, obrazą prezydenta państwa.
Z pewnością jest natomiast oznaką braku szacunku, ale ja go dla niego nie mam.
Na szacunek trzeba sobie zasłużyć.

WW

Data: 2010-04-21 09:38:18
Autor: Neko
Palikot ratuj, bo "kurdupla"* zaraz święty m ogłoszą.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Panie Palikot, Ojczyzna w niebezpieczeństwie. Pokaz Pan , że choć Pan masz jaja.

Ale se znalazles patrona :)

Wczoraj Cyrankiewicz, dzisiaj Pali-kot :)

Data: 2010-04-21 10:24:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 09:38, Neko pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Panie Palikot, Ojczyzna w niebezpieczeństwie. Pokaz Pan , że choć Pan masz jaja.

Ale se znalazles patrona :)

Wczoraj Cyrankiewicz, dzisiaj Pali-kot :)

A ty nie lubisz ludzi którzy mówią prawdę bez owijania w bawełnę?  Lubisz za to słuchać gładkich słówek o patriotyzmie z ust sprzedawczyków Polski?

Data: 2010-04-21 10:30:03
Autor: Neko
Palikot ratuj, bo "kurdupla"* zaraz święty m ogłoszą.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

A ty nie lubisz ludzi którzy mówią prawdę bez owijania w bawełnę?  Lubisz za to słuchać gładkich słówek o patriotyzmie z ust sprzedawczyków Polski?

Ja lubie sluchac slow szczerych ludzi. Nie lubie FAŁSZU.
A takim SZCZERYM czlowiekiem byl ś.p. Lech Kaczynski.

Sprzedawczykow? Owszem, nie lubie fraglesa-sprzedawczyka,
nie cierpie tego motlochu co to mordowal Polske od 1947 do 1989 r
wespol z Jaruzelami i Kiszczakami.
Nie lubie takze zdrajcow w rodzaju Walesy.

Za to cenie dobrych, szlachetnych ludzi. Malo takich.

Jednym z niewielu takich DOBRYCH ludzi byl Lech Kaczynski.
Dobry dla ludzi, dobry dla zwierzat.

I do konca swoich dni bede Go DOBRZE wspominal.

Data: 2010-04-21 10:43:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 10:30, Neko pisze:
[...]

Nie czas na komentowanie jakim człowiekiem był p. L. Kaczyński.

Sprzedawczykow? Owszem, nie lubie fraglesa-sprzedawczyka,

Nie lubisz go, ale za to lubisz sprzedawczyków z PiS-u.

nie cierpie tego motlochu co to mordowal Polske od 1947 do 1989 r
wespol z Jaruzelami i Kiszczakami.

Polskę mordował?  Zobacz sondaże jak Polacy oceniaja czasy PRL-u.

Nie lubie takze zdrajcow w rodzaju Walesy.

Na czym polegała zdrada Wałęsy wobec Polski?  Moim zdaniem to najporządniejszy Prezydent (po Jaruzelskim) w najnowszej historii Polski.

Za to cenie dobrych, szlachetnych ludzi. Malo takich.

Wśród ludzi polityki na najwyższym szczeblu wcale takich nie ma.

Jednym z niewielu takich DOBRYCH ludzi byl Lech Kaczynski.
Dobry dla ludzi, dobry dla zwierzat.

Nie czas na komentowanie..

I do konca swoich dni bede Go DOBRZE wspominal.

Ja też Go będę pamiętał... choćby ze względu na te darmowe pliki MP3 z pieśniami patriotycznymi które podarował społeczeństwu na dzień niepodległości.

Data: 2010-04-21 11:35:46
Autor: WW
W dniu 2010-04-21 10:43, jadrys pisze:

Nie czas na komentowanie jakim człowiekiem był p. L. Kaczyński.

A to dlaczego ?

Pozdrawiam

Data: 2010-04-21 16:34:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 11:35, WW pisze:
[...]

Sam nie wiem.. nie potrafię tego wytłumaczyć słowami - czuję duży opór przed wytykaniem win człowiekowi zmarłemu, - być może porządnemu - za mało go znałem. Może to jakiś podświadomy strach że mogę też ja  po śmierci być krytykowany, a nie będę mógł się bronić przed tymi zarzutami.

Natomiast nie mam żadnych skrupułów żeby powiedzieć prawdę o oczywistych mordercach i zdrajcach (np. Pinochet i Kukliński).

Data: 2010-04-21 09:40:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"WW" <wuwu0@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Wojciechowski, czysciles juz dzisiaj zeby?

Palikot ratuj, bo "kurdupla"* zaraz świętym ogłoszą.