Palikot: szkoda mi czasu - odchodzę teraz

Data: 2010-10-06 12:14:42
Autor: boukun
Palikot: szkoda mi czasu - odchodzę teraz
Janusz Palikot zrezygnował z członkostwa w Platformie Obywatelskiej. Decyzję ogłosił na swoim blogu.

"Nie dzwonił do mnie Graś, nie namawiał Tusk, nie straszył Schetyna, nie zrobiły na mnie wrażenia słowa Kidawy-Błońskiej! Rezygnuję z członkostwa w PO i w klubie PO, bo szkoda mi czasu na codzienne tłumaczenie, że warto poczekać do 6 grudnia " - napisał Janusz Palikot.

Na blogu opublikował także kopie pism: jedno adresowane do szefa klubu PO Tomasza Tomczykiewicza, w którym informuje, że 6 października składa rezygnację z członkostwa w klubie oraz drugie w sprawie odejścia z partii.

"Składam pisemną rezygnację z członkostwa w Platformie Obywatelskiej. Powodem jest odmienna wizja udziału mojej osoby w życiu polityczno-społecznym, jak również brak akceptacji na propagowanie konserwatywnego oblicza PO" - napisał w tym piśmie Palikot.

Marszałek sejmu Grzegorz Schetyna powiedział, że zapowiedzi rezygnacji Janusza Palikota z członkostwa w Platformie i w klubie PO zna z mediów. - Nie widziałem wniosku o rezygnację z mandatu czy z członkostwa w klubie parlamentarnym PO. Jak zobaczę, to uwierzę - dodał Schetyna.

Polityk tworzy stowarzyszenie Ruch Poparcia Palikota, które może przekształcić się w partię polityczną. 2 października odbył się pierwszy kongres tego ruchu, w którym uczestniczyło ok. 4 tys. osób. Wśród 15 postulatów programowych, które przedstawił wówczas Palikot znalazły się m.in.: usunięcie religii ze szkół, prawo kobiet do aborcji, darmowa antykoncepcja, refundacja in vitro, wprowadzenie edukacji seksualnej w szkołach, zaprzestanie finansowania Kościoła ze środków publicznych.

Między 15 października a 15 listopada Palikot zamierza objechać wszystkie województwa, aby spotkać się z działaczami zakładanego przez siebie ruchu i przeprowadzić debaty programowe.

Jeszcze 2 października Palikot zapowiadał, że formalnie odejdzie z PO (i złoży mandat poselski) 6 grudnia. Odłożenie tego kroku na okres po wyborach samorządowych Palikot tłumaczył tym, że Zbigniew Wojciechowski, który może go zastąpić w sejmie, w wyborach prezydenta Lublina startuje jako kandydat niezależny i tym samym konkuruje z kandydatem PO.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Palikot-szkoda-mi-czasu-- -odchodze-teraz,wid,12730684,wiadomosc.html

To jest mądry człowiek, dlaczego Polacy wolą pasożytów i biede klepać?

boukun

Data: 2010-10-06 12:28:47
Autor: wekon
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i8hiha$745$1mx1.internetia.pl...
[...]

Siedziba Ruchu Poparcia Palikota. Palikot wychodzi z gabinetu w blasku fleszy i dostrzega skromnego, niepozornego człowieka, który właśnie podpisuje akces do jego partii. - Co pana skłoniło do tego ważnego ruchu? - pyta wyraźnie zadowolony. - Proszę pana. Sprawa jest prosta - odpowiada człowieczek. - Wróciłem wczoraj do domu wcześniej niż zwykle. Patrzę: żona na wersalce kotłuje się z sąsiadem, syn daje sobie w żyłę, a córka ćwiczy taniec na rurze. Czekajcie - zawołałem - to teraz ja wam wstydu narobię.

wekon

Data: 2010-10-06 12:35:49
Autor: boukun

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cac4f5b$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mizerne. Gdyby mój przyjaciel Darek (+42) żył, pojechalibyśmy do Palikota napić się z nim małpki na ulicy...

boukun

Data: 2010-10-06 13:14:00
Autor: P.O.P.O.
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Janusz Palikot zrezygnował z członkostwa w Platformie Obywatelskiej.
No to teraz czekamy na nowy happening jeszcze Posła Jasia np.  w ramach walki o świeckość Państwa i  ograniczenia roli kleru w życiu społecznym pod  szyldem "trzepanie Kapucyna"....

       p.o. Prawdy Obiektywnej

Data: 2010-10-06 13:53:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hiha$745$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Palikot-szkoda-mi-czasu-- -odchodze-teraz,wid,12730684,wiadomosc.html

To jest mądry człowiek, dlaczego Polacy wolą pasożytów i biede klepać?

Ty jesteś taki pisowiec-bis. Oni kochają Jarusia, ty kochasz Palikota. A wyjdzie to co zawsze. G..o!

Data: 2010-10-06 14:01:11
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cac631d$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A dlaczego zaraz "kocham"? Ty też kogoś kochasz? Znaczy z polityków?

Jak można Palikota przyrównywać do Jarusia?

boukun

Data: 2010-10-06 14:14:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hop0$2q4$1mx1.internetia.pl...

[...]

Obaj żądni władzy. Palikot nie mógł się jej dochrapać w PO więc zakłada swoją partię, bo głupców go popierających jest wielu. Patrz - Bokunopodobni.

Data: 2010-10-06 14:26:13
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cac681b$0$22809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo widzisz, w PO jak i w PiSie, ośrodki zagraniczne obsadzają władzę i układ innych nie dopuści...
Polska nie jest wolna...

Abstrahując..., ale, że się powtórzę, na tę chwilę innych, którzy by mogli się z tym tałatajstwem POPiS rozprawić nie ma!

Zastanawiające, ilu mamy w Polsce głupców, którzy sprzeczają się, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka, PO czy PiS, na swoją zgubę i zagładę. Dali wam zajęcie, he, he...

boukun

Data: 2010-10-06 14:37:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hq7v$gn8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Tobie też. I ty k..a wierzysz, że coś się zmieni? Załóżmy, że w wyborach Palikot osiągnie 12%. Jak sądzisz - z kim wejdzie w koalicję? Nie z PO?

Jesteś tak samo naiwny.

Data: 2010-10-06 14:55:14
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cac6da1$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To co? Mam wychodząc z takiego założenia, wybierać dalej Pełobandę? Nie, dziękuję, wolę mieć nadzieję, że się jej pozbędziemy...
Dlaczego młodzi, niezależni ludzie nie chcą się zrzeszać w zarysowującym się na horyzoncie nowym ugrupowaniu? Przeciez tylko tak mogą sami coś zmienić...
Pchać się wszyscy na nową platformę, na co czekać. Sam nie jest nikt w stanie cokolwiek założyć, co by miało ręce i nogi...

boukun

Data: 2010-10-06 15:04:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hruc$sh7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Czy ty nie rozumiesz togo, co napisałem?

Data: 2010-10-06 15:06:06
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cac73c3$0$21007$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A może ty nie rozumiesz, co ja piszę?
Całość wypowiedzi analizuj, całość...

boukun

Data: 2010-10-06 15:19:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8hsio$15u$1mx1.internetia.pl...
A może ty nie rozumiesz, co ja piszę?
Całość wypowiedzi analizuj, całość...

Ani myślę, szkoda czasu. Nie myślę też ciebie przekonywać, bo to bez sensu. Czas pokaże.
Poczekamy, pożyjemy...

Data: 2010-10-06 15:35:56
Autor: raff
[...]

Tak, Bodzio, a Tusk nie jest zadny wladzy ;)

Glupi czy o droge pyta ?

R.

Data: 2010-10-06 14:39:50
Autor: robi
W dniu 06.10.2010 14:01, boukun pisze:

[...]

Jak Jaruś, Donaldzik i Palikot nie pajają do siebie miłością to nie znaczy, że nie reprezentują tego samego gównianego poziomu!

Data: 2010-10-06 14:57:13
Autor: boukun

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i8hqmm$pau$4news.onet.pl...
[...]

Stwórz oddolnie lepszy "poziom".
U Palikota mogą być ludzie nowi i niezależni, inteligentni i z inwencją, mają teraz wszyscy szansę pchać się łokciami...

boukun

Data: 2010-10-06 15:01:28
Autor: robi
W dniu 06.10.2010 14:57, boukun pisze:

[...]

No tak, pójdzie tam inteligencja z PO i z PiS! Banda śmieci, tworzą coś nowego aby jeszcze trochę posiedzieć przy korycie, po tym jak poprzednie zasrali i tonie w gównie!

Data: 2010-10-06 15:10:01
Autor: boukun

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i8hrv8$vhu$1news.onet.pl...
[...]

Rzecz w tym, żeby ich uprzedzić i wygryźć, jest okazja. A jak Palikot będzie rozdawał mandaty starej nomenklaturze, to wtedy taki niezależny wykluczony będzie mógł podnosić rejwach i nagłaśniać, że Palikot to koniunkturalista i oszust. Ale nie wcześniej...

Ugrupowanie dopiero zapowiedzial tworzyć, listy sa otwarte dla każdego, oczywiście niemam, że lecieć powinni tylko ci, co się z jego poglądami w pewnej mierze utożsamiają, tak jak ja np.

boukun

Data: 2010-10-06 14:35:52
Autor: lord_donald
W dniu 06.10.2010 12:14, boukun pisze:
[...]

Pierwsze koty za płoty! Ewakuacja trwa! Po ogłoszeniu bankructwa kraju będzie trudniej!

Data: 2010-10-06 14:39:10
Autor: boukun

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:i8hqf8$pau$3news.onet.pl...
[...]

Palikot od samego początku się wyróżniał od tej, jak to tu mawiają, pełobandy... i nie pasował do nich. I od samego początku był do rany przyłóż, taki normalny, taki ludzki, taki logiczny... I od roku zapowiadał, że tam długo nie zostanie...

boukun

Data: 2010-10-06 14:45:00
Autor: lord_donald
W dniu 06.10.2010 14:39, boukun pisze:

[...]

Wydaje mi się że pasował i to bardzo, ale już w tedy wiedział że układ się wypala, za blisko siedział. Robią przewał jak za czasów UW, kiedy powstała PO, przed tym jak groziło ogłoszenie bankructwa kraju!

Data: 2010-10-06 14:48:40
Autor: gofi
W dniu 06.10.2010 14:45, lord_donald pisze:
[...]

A ludzie jak barany. Jakby ich na łyso nie zrobił to i tak one będą nadal beeee...

Data: 2010-10-06 14:59:48
Autor: boukun

Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:i8hr0d$srp$1news.onet.pl...
[...]

A ja tam wiem, że się wyróżniał i nie pasował. Wiele razy od samego początku zwracałem na to uwagę...

boukun

Data: 2010-10-06 15:06:15
Autor: robi
W dniu 06.10.2010 14:59, boukun pisze:

[...]

To wróć do kraju i spojrzyj na to oczyma Polaków!

Data: 2010-10-06 15:24:54
Autor: boukun

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i8hs87$1ic$1news.onet.pl...
[...]

Przecież ja już od marca 2004 roku na stałe jestem w Polsce...
Palikot miał i ma swoich zwolenników...

boukun

Palikot: szkoda mi czasu - odchodzę teraz